To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093131-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Gmina Kruszwica: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kruszwica - świetlica w Kruszwicy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kruszwica - świetlica w Kruszwicy" nr RPKP.03.03.00-04-0021/17 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529381-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061727-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 92350777000000,
ul. ul. Nadgoplańska
4,
88-150
Kruszwica, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 515 010, e-mail
monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks
523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kruszwica - świetlica w Kruszwicy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIFZ-Z.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Roboty remontowe i renowacyjne Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy Miejsce świadczenia usługi: ul. Nadgoplańska 8 - działka nr 153/1 i 134, Miasto Kruszwica obręb 6. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i remont świetlicy w Kruszwicy przy ulicy Nadgoplańskiej na działce oznaczonej nr 153/1 i 134. Budynek pozostaje w wykonanej technologii tradycyjnej murowanej, jest budynkiem wolnostojącym dwukondygnacyjnym, posadowiony na skarpie pomiędzy ulicą Nadgoplańską i Jeziorem Gopło. Zakres prac: 1/ Branża budowlana Zakres obejmuje termomodernizację i remont świetlicy w Kruszwicy przy ulicy Nadgoplańskiej na działce oznaczonej nr 153/1 i 134, w tym przeprowadzenie ocieplenia stropodachu, ścian zewnętrznych, podłogi na gruncie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej a także wymianę ogrzewania z pieca olejowego na piec gazowy z zastosowaniem dwóch pomp ciepła c.w.u. w pomieszczeniach sanitarnych i pomieszczeniu kuchennym. Ogólna charakterystyka i zakres planowanych robót: a. Prace w pomieszczeniach powierzchni przyziemia W poszczególnych pomieszczeniach budynku zaplanowano następujące roboty budowlane: * Rozbiórka boazerii oraz podłóg drewnianych, * Rozbiórka podłoży betonowych i wykonanie nowych podkładów betonowych, * Ocieplenie posadzek płytą styropianową grubości 14 cm i wykonanie ich z płytek gresowych - płyty ułożone zostaną na warstwie chudego betonu grubości 15 cm, * Poszerzenie otworów drzwiowych oraz okiennych wraz z wymianą stolarki, * Uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z wykonaniem gładzi gipsowych. b. Prace w pomieszczeniach II kondygnacji * Rozbiórka podłóg drewnianych i wykonanie ich ocieplenia, * Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych, * Wymiana sufitu z płyt drewnianych na płyty z wełny skalnej, * Wykonanie z montażem mobilnej ściany działowej, przesuwanej na rolkach umocowanych do stalowej konstrukcji stropodachu (bez prowadnic przypodłogowych). Ściana ma być wykonana z płyt laminowych (kolor oraz sposób składania elementów ściany należy uzgodnić z Zamawiającym) o dźwiękoszczelności min. 50dB i odporności ogniowej RI 60. Powierzchnia ściany: 43,92 m2 (4,60x9,87). Projekt wykonawczy - wg zaleceń producenta. * Częściowa wymiana tynków wraz z wykonaniem gładzi gipsowych. c. Pokrycie dachu wraz z konstrukcją Wymianie ulegnie istniejące pokrycie na blachę dachówkową. Demontażowi będą podlegały rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie. Po demontażu pokrycia powiększeniu z każdej strony ulegnie konstrukcja stalowa dachu (połać dachowa) o 65 cm. Dodatkowo naprawione zostaną kominy ponad dachem oraz wymienione rynny i rury spustowe. d. Ocieplenie stropodachu W części stropu nad drugą kondygnacją (pas dolny) wykonane zostanie ocieplenie poprzez ułożenie wełny skalnej grubości 20cm. Nastąpi również wykonanie nowego sufitu podwieszonego na stelażu systemowym 4 cm. e. Ocieplenie ścian zewnętrznych I i II kondygnacji Wszystkie ściany zewnętrzne zostaną ocieplone warstwą wełny skalnej grubości 15 cm i otynkowane tynkiem cienkowarstwowym. f. Izolacje termiczne budynku świetlicy Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami z wełny skalnej o grubości 15 cm. g. Schody zewnętrzne i podjazdy dla osób niepełnosprawnych- utwardzenie terenu przynależnego do świetlicy z kostki brukowej h. Wzmocnienie ściany zachodniej Z uwagi na zarysowania ściany podłużnej wykonać należy przemurowania miejsc, w których występują uszkodzenia. Dodatkowo umieszczone zostaną pilastry wzmacniające z cegły pełnej o wymiarach 40x80. i. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna i drzwiowa zostanie wymieniona na nową. Nawiewniki zostaną zastosowane w górnej części okien. Współczynnik przenikania ciepła U = 0,9 W/m2K. Stolarka drzwiowa zewnętrzna PCV lub aluminiowa, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana z ościeżnicą obejmującą. j. Ocieplenie posadzek na gruncie w części przyziemia - Istn. podłogi i posadzki zostaną rozebrane wraz z podbud. Ocieplenie zostanie wykonane z płyt styropianowych grubości 15cm, izolacji poziomej z papy termozgrzewalnej 3,2 mm i folii bud. 2/ Branża sanitarna Zakres obejmuje rozwiązania techniczne instalacji wod.-kan.i c.o. i gazowej w przeznaczonym do remontu i rozbudowy budynku Świetlicy przy ul. Nadgoplańskiej w Kruszwicy. Zasilanie budynku w wodę wg istniejącego przyłącza wodociągowego z miejskiej sieci wodociągowej. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie do istniejącej studzienki rewizyjnej, oznaczonej symbolem ST, a następnie do ulicznego kolektora sanitarnego. Zasilanie budynku w gaz z istniejącego przyłącza z tym, że winien być przeniesiony gazomierz i jego wymiana na G 10 w związku ze zwiększonym zapotrzebowania o 6,0 m3 /h . Instalacja wody zimnej - zasilanie w wodę na potrzeby sanitarne w budynku przewidziano z istniejącej sieci wodociągowej od zestawu wodomierzowego do poszczególnych punktów poboru. Instalacja wody ciepłej - przygotowanie wody ciepłej nastąpi w projektowanym 2 szt. Zasobniku ciepłej wody o pojemności 200 l każdy zlokalizowanym w pomieszczeniu kotłowni budynku oraz w pomieszczeniu socjalnym z zastosowaniem pomp ciepła wspomaganych solarnie - kolektorami słonecznymi. Instalacja cyrkulacyjna wody ciepłej - przewody cyrkulacyjne wody ciepłej prowadzone będą równolegle z przewodami wody zimnej i ciepłej. Kanaliz. sanit. wewnętrzna - została zaprojektowana pod posadzką pomieszczeń. Instalacja centralnego ogrzewania - źródłem ciepła dla instalacji c.o. będzie projektowany kocioł gazowy o mocy 50,0 kW. Kotłownia - przygotowanie wody grzejnej nastąpi w kotle wodnym niskotemperaturowym gazowym. Instalacja gaz. - zaplanowano rozbudowę wewnętrznej instalacji gaz. po stronie odbiorcy, tj. od istniejącego kurka głównego do istniejących i projektowanych odbiorników gaz. z koniecznością przeniesienia i wymiany gazomierza. 3/ Branża elektryczna Zakres obejmuje instalację elektryczną budynku świetlicy w Kruszwicy: - WLZ - rozdzielnice obiektowe - instalację gniazd wtykowych 230 V - instalację gniazd wtykowych 400 V - instalację oświetleniową - wyniesienie zasilania oraz pomiarów budynku świetlicy, magazynu OC oraz Amfiteatru z istniejącej rozdzielnicy obiektu na zewnątrz budynku Na przyziemiu budynku zabudowana zostanie rozdzielnica RG, a na piętrze rozdzielnica RP. W rozdzielnicy RG umieszczony zostanie rozłącznik izolacyjny z wyzwalaczem napięciowym jako wyłącznik przeciwpożarowy (wyłącznik prądu GWP). W budynku zaprojektowano również instalację oświetleniową wraz z zastosowaniem opraw awaryjnych oraz oświetlenia ewakuacyjnego. Dodatkowo zamontowane zostaną instalację gniazd wtykowych 230 V i 400/230 V. II. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym: - branża budowlana "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kruszwica świetlicy w Kruszwicy" opracowany przez firmę Nadzory Inwestorskie i Projektowanie Roman Boruch - branża elektryczna "Świetlica w Kruszwicy" opracowany przez mgr inż. Krzysztofa Ochockiego - branża sanitarna "wewnętrzna instalacja wod - kan, c.o. i gazowa" opracowany przez Usługi Techniczne Projektowanie i Nadzór Sieci i Instalacji Sanitarnych Andrzej Dybicz - Projekt wykonawczy (uzupełnienia do projektu podstawowego) opracowany przez firmę Nadzory Inwestorskie i Projektowanie Roman Boruch. - Warunki przyłączenia do sieci gazowej (W881/0000016602/00001/2019/00000 z dnia 19.02.2019r.) - Decyzja znak: WOP.6401.1.158.2017.MP z dnia 06.09.2017 oraz WOP.6401.1.2.2019.MP z dnia 24.01.2019r. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. III. Wytyczne dla Wykonawców: ? Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. ? Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne (np. kolor malowania ścian, kolor/wzór płytek, kolor paneli, kolor i sposób składania ściany mobilnej). ? Wykonawca zobowiązany jest wykonać zalecenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy wskazane w Decyzji znak: WOP.6401.1.158.2017.MP z dnia 06.09.2017 oraz WOP.6401.1.2.2019.MP z dnia 24.01.2019r. (zniszczenie siedliska wróbla oraz montaż skrzynki lęgowej). ? Ze względu na lokalizację świetlicy (przy Amfiteatrze, na którym odbywają się cyklicznie imprezy masowe) Wyknawca zobowiązany jest wygrodzić teren budowy wokół świetlicy ogrodzeniem ochronnym o wysokości co najmniej 2,00m w celu uniemożliwienia dostępu osób postronnych. ? Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). ? Zamawiający przewiduje częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wystawić maksymalnie trzy faktury, z czego kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 30% wartości wynagrodzenia. IV. Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy - roboty ogólnobudowlane 2) pracownik budowy - prace elektryczne 3) pracownik budowy - prace sanitarne 4) pracownik budowy- instalacje c.o. jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W terminie do 10 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust.1. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. Niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego i podpisaną przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. V. Finansowanie zadania: Projekt pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kruszwica - świetlica w Kruszwicy" nr RPKP.03.03.00-04-0021/17 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
968608.58
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana INSTALTECH Józef Sławianowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1043761.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Przebudowa dróg gminnych na terenach popegeerowskich w gminie Kruszwica
- Remont sieci wodociągowej w miejscowości Popowo wraz z remontem przyłączy wodociągowych w miejscowości Popowo i Ostrowo - etap III
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.