eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rozbiórka budynku nr 58 w kompleksie wojskowym w Opolu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510092919-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Rozbiórka budynku nr 58 w kompleksie wojskowym w Opolu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526774-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka budynku nr 58 w kompleksie wojskowym w Opolu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

15/V/WE/19/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Rozbiórka budynku nr 58 w kompleksie wojskowym nr 2707 w Opolu. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rysunkami stanowi dokumentację projektową służącą opisowi przedmiotu zamówienia w myśl art. 31 ustawy PZP dla rzeczowej realizacji robót budowlanych. Kod CPV 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Na potrzeby rozbiórki budynku nr 58 uzyskana została niezbędna decyzja o pozwoleniu na rozbiórkę. Szczegółowy zakres robót dla rozbiórki określają opracowania: 1. Projekt rozbiórki budynku nr 58 2. SIWZ W/w dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy 1.2. Stan istniejący Budynek nr 58 Budynek nr 58 zlokalizowany jest w kompleksie wojskowym nr 2707 przy ul. Domańskiego w Opolu, pełnił rolę hali produkcyjno-remontowej. Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony o konstrukcji trójnawowej wzniesiony na planie prostokąta o wymiarach ok. 22 m × 25 m Podstawowe dane budynku: Powierzchnia zabudowy: 548 m2 Powierzchnia użytkowa: 507 m2 Kubatura: 3105 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych: 1 Liczba kondygnacji nadziemnych: 1 Rok budowy: 1937 r. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną i c.o. 1.3. Zakres Rzeczowy Przedmiotu Zamówienia Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz SIWZ, które to stanowią obowiązującą podstawę jako dokument kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1. 1.4 Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiOR, SIWZ oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię planu BIOZ najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia czystości powietrza wolnego od unoszących się pyłów wytwarzanych podczas robót rozbiórkowych (tj. zminimalizowania ich do możliwego minimum). 1.5 Przekazanie terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu rozbiórki do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt. Koszty zabezpieczenia terenu rozbiórki nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę umowną. 1.6 Wymagania dotyczące ochrony środowiska 1.6.1. Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót rozbiórkowych. Rozbiórka nie wymaga usunięcia drzew i krzewów. 1.6.2. Zabezpieczenie drzew i krzewów na placu budowy Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom - wykonawca robót zabezpieczy drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami. 1.7 Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie W trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne jeżeli zajdzie taka konieczność oraz odzież wymaganą dla osób zatrudnionych na placu rozbiórki. W trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych Wykonawca powinien przestrzegać obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku. Pracownicy winni być wyposażeni w środki ochrony osobistej w tym do prac na wysokościach. 2. SPRZĘT Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt ma być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca przedstawi Inspektorowi kopię dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami. 3. TRANSPORT Wykonawca jest zobowiązany do stosowania tylko takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Środki transportu nie odpowiadające warunkom dopuszczalnych obciążeń na osie mogą być użyte przez Wykonawcę pod warunkiem przywrócenia na koszt Wykonawcy użytkowanych odcinków dróg do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. Przy ruchu po drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego (kołowego, szynowego). 4. ODBIÓR ROBÓT Odbiór ostateczny robót polega na finalnej ocenie rzeczywiście wykonanych robót w odniesieniu do zakresu (ilości) i jakości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie stwierdzone przez Wykonawcę zawiadomieniem Inwestora o zakończeniu robót oraz wpisem w Dzienniku budowy. Odbiór ostateczny robót nastąpi w terminie ustalonym w dokumentach umowy. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Inspektora(ów) nadzoru i Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników badań, sprawdzeń i pomiarów, ocenie wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość wykonanych robót w poszczególnych elementach zadania nieznacznie odbiega od wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem tolerancji i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne i bezpieczeństwa, komisja dokona potrąceń oceniając pomniejszoną wartość wykonanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach umowy. 4.1. Dokumenty odbioru końcowego Podstawowym dokumentem do odbioru ostatecznego robót jest protokół odbioru końcowego robót, sporządzony wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku robót, wyniki pomiarów kontrolnych i testów, badań i sprawdzeń, protokoły wykonanych pomiarów elektrycznych rezystancji izolacji kabli elektroenergetycznych, ochrony przeciwporażeniowej, deklaracje zgodności, lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. W przypadku, gdy wg komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru końcowego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy ponowny termin odbioru końcowego robót. Wszystkie zarządzone przez komisję roboty poprawkowe, lub uzupełniające będą zestawione wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja i potwierdzi ich wykonanie. 5. PODSTAWA PŁATNOŚCI Podstawą płatności jest wynagrodzenie ryczałtowe. Do robót wycenionych ryczałtowo podstawą płatności jest wartość podana przez Wykonawcę i przyjęta przez Zamawiającego w dokumentach umownych (ofercie). Wynagrodzenie ryczałtowe będzie uwzględniać wszystkie czynności, wymagania, badania i sprawdzenia składające się na jej wykonanie, określone dla tej roboty. 6. DOKUMENTY ODNIESIENIA Dokumentacją odniesienia jest: 1. Umowa zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym 2. Projekt rozbiórki, 3. Inne dokumenty i ustalenia techniczne prowadzone w trakcie trwania rozbiórki. 7. WYKONANIE ROBÓT 7.1. Wymagania ogólne robót rozbiórkowych: o Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonania robót rozbiórkowych zobowiązany jest sporządzić plan BIOZ i zaznajomić z nim pracowników w zakresie wykonywania przez nich robót oraz przekazać kopię planu BIOZ Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, o przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy wykonać wszystkie niezbędne zabezpieczenia, a więc ogrodzenie terenu, wywieszenie tablic ostrzegawczych czy też wzmocnienie części budynku zagrażającego zawaleniem. Roboty rozbiórkowe należy wykonywać z zachowaniem maksimum ostrożności. Pracownicy wykonujący roboty rozbiórkowe na wysokości powyżej 2 m powinni być zabezpieczeni pasami. Teren rozbiórki należy oznakować tablicami ostrzegawczymi "Roboty rozbiórkowe - wstęp wzbroniony", o przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy pozbawić budynek zasilania elektrycznego (w sąsiednich złączach kablowych budynków wypiąć bezpieczniki mocy i odłączyć od zacisków podstaw bezpiecznikowych kable elektroenergetyczne) zasilające ww. budynek, o bezpośredni nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy na stanowiskach pracy sprawuje kierownik budowy, o w trakcie robót rozbiórkowych kierownik robót zobowiązany jest wskazać miejsca ustawienia drabin, rusztowań oraz kierować kolejnością rozbiórki oraz kontrolować sposób zabezpieczenia pracowników, o do robót rozbiórkowych a w szczególności do prac na wysokościach nie można dopuścić robotników nie mających aktualnych badań lekarskich oraz niezbędnych środków ochrony indywidualnej, o do zabezpieczeń stanowisk pracy na wysokości należy stosować środki ochrony zbiorowej, w szczególności balustrady, siatki oraz szelki gdy nie ma możliwości stosowania środków ochrony zbiorowej, o stan techniczny sprzętu używanego do rozbiórki winien być sprawdzany codziennie przed rozpoczęciem pracy, o prace rozbiórkowe wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zachowując podstawowe warunki, jakie należy przestrzegać przy prowadzeniu robót rozbiórkowych a przede wszystkim należy usunąć wszystkie elementy zagrażające bezpieczeństwu pracujących osób, o elementy konstrukcji żelbetowych i betonowych należy rozbierać przez kucie młotami pneumatycznymi, rozbiórki elementów konstrukcyjnych nie wolno prowadzić jednocześnie na kilku poziomach, o obalenie ścian szczytowych oraz innych części konstrukcyjnych obiektu przez podkopywanie i podcinanie jest zabronione, o usuwanie jednego elementu nie może wywoływać nieprzewidzianego spadku lub zawalenia się innego elementu o rozbiórka przy użyciu materiałów wybuchowych jest zabroniona, o rozbiórki konstrukcji dachu należy prowadzić przy pomocy sprzętu mechanicznego - koparki o odpowiednim wysięgu, należy unikać wprowadzania robotników na dach o Po rozbiórce budynku nr 58 należy wykonać mapę powykonawczą z zaznaczeniem wszystkich przyłączy, gdzie i jak zostały zamknięte i złożyć wraz z oświadczeniem geodety w siedzibie RZI we Wrocławiu. Oświadczenie geodety wykonującego pomiar powykonawczy powinno zawierać informację, że poza rozbiórką w terenie, w zakresie zaznaczonym na mapie nic nie uległo zmianie. Zamawiający dysponuje w zasobie mapą do celów opiniodawczych, którą na wniosek Wykonawcy udostępni w formie papierowej lub cyfrowej. 7.2 Warunki atmosferyczne o temperatura - prace powinny być prowadzone w temperaturze powyżej 0 oC o prędkość wiatru - demontaż należy przerwać przy wietrze powyżej 10 m/s o opady - demontażu nie należy prowadzić podczas opadów deszczu, śniegu, dużej mgły lub zachmurzenia powodującego znaczne ściemnienie, o oświetlenie - nakazuje się prowadzenie demontażu tylko przy świetle dziennym, 7.3 Wywóz materiałów uzyskanych z rozbiórki 7.3.1. Stalowe elementy uzyskane w trakcie rozbiórki zostaną zdemontowane w uzgodnieniu z Użytkownikiem i przekazane Użytkownikowi. Pozostałe elementy stalowe (m.in. elementy konstrukcyjne oraz oczyszczone ze szkła i kitu stalowe ramy okienne) Wykonawca przekaże do magazynu SOI Opole. 7.3.2. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów, gruzu, papy, będzie Wykonawca robót. Materiały powstałe z rozbiórki Wykonawca przekaże własnym transportem i na własny koszt do firmy specjalistycznej zajmującej się recyklingiem i utylizacją. W dniu odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem celem rozliczenia zadania. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. 7.3.3. Wykonawca sporządza protokóły przekazania materiałów odzyskanych z rozbiórki według odrębnych przepisów resortowych. 7.3.4. Protokół przekazania materiałów do magazynu SOI Opole Wykonawca załączy do dokumentacji powykonawczej. 8. Wizja Zamawiający zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie kompleksu 2707 w Opolu, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia postępowania. Uczestnictwo w wizji jest możliwe po pisemnym zgłoszeniu przedstawicieli Oferenta do Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię upoważnionej osoby oferenta wraz z podaniem serii i numeru dowodu osobistego. 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ, OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). 9.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. - Kodeksu Pracy) co najmniej: 3 osoby, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym min.: 2 pracowników ogólnobudowlanych i 1 pracownik ds. elektrycznych. 9.2. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 9.1. przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 9.3. Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. 9.1. która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. 9.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 9.1, a w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9.6. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 9.1, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy. UWAGA: a) Prace rozbiórkowe na terenie lokalizacji obiektu mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Po uzyskaniu wcześniejszej zgody Dowódcy Jednostki prace będzie można realizować w innych ustalonych dniach i godzinach. b) Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpi do RZI we Wrocławiu z imiennym wykazem pracowników wraz z podaniem serii i numerów dowodów osobistych oraz wykazem pojazdów, o wystawienie zezwolenia upoważniającego do wejścia i wjazdu na teren Jednostki Wojskowej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót. d) Wstęp obcokrajowców do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie pozwoleń wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 18. Zamawiający nie gwarantuje uzyskania powyższych zezwoleń. Brak w/w zezwoleń nie może stanowić podstawy do przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy. e) Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (papa, gruz betonowy, gruz ceglany, drewno) utylizacja przez wyspecjalizowaną firmę. Kopie kart przekazania odpadów na składowisko odpadów Wykonawca przekaże. Zamawiającemu przed odbiorem prac. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. f) Wykonawca winien znać ustalenia ogólne dotyczące ochrony środowiska oraz wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska i stosować je w trakcie budowy. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wszelkich zanieczyszczeń, gruzu, odpadów, powstałych w wyniku realizacji przedmiotu umowy, na wysypisko, na własny koszt, wraz z kosztami z tytułu opłat za przyjęcie i składowanie odpadów na wysypisku. Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. g) Sposób rozliczenia za wykonanie robót - ryczałtowy. h) Roboty objęte są 23% stawką VAT

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139236.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Robert Kleniuk
Email wykonawcy: rkleniuk@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bratkowa 1
Kod pocztowy: 57-230
Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139236.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139236.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204918.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.