eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkół prowadzonych przez Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510092774-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Gmina Wólka: Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkół prowadzonych przez Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Akademia kluczowych kompetencji" współfinansowany jest z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Nr. 12 "Edukacja, kwalifikacje, i kompetencje, Działanie Nr. 12.2. "Kształcenie Ogólne"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511978-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540029128-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkół prowadzonych przez Gminę Wólka w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla niżej podanych szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Wólka: a) Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym, z siedzibą w Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin, b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuszczowie, z siedzibą w Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin, c) Szkoła Podstawowa im. Róży Kołaczkowskiej w Pliszczynie, z siedzibą w Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin. Zamówienie zaplanowano do realizacji w ramach projektu "Akademia kluczowych kompetencji" współfinansowanego z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Nr. 12 "Edukacja, kwalifikacje, i kompetencje, Działanie Nr. 12.2. "Kształcenie Ogólne" zwanego dalej projektem. 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: - Komputer przenośny wraz systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym i antywirusowym x 51 szt., - Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym "Szafka" x 6 szt., - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania x 3 szt., - Router x 3 szt., - Tablica interaktywna z projektorem x 3 zest., - Wizualizer z projektorem x 3 zest., - Serwer plików NAS min. 4 dyskowy x 3 zest. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca dostarczy sprzęt zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową na sprzęt komputerowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych. 2.3. Sprzęt musi być kompletny (posiadać niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kartę gwarancyjna). 2.4. Sprzęt musi zostać skonfigurowany oraz dostarczony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko do miejsc wskazanych w pkt. 3.1. SIWZ oraz wniesiony i zamontowany przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Pracownicy muszą zostać poinstruowani w zakresie jego obsługi, działania i konserwacji. 2.5. Nie dopuszcza się zastosowania tzw. overclockingu, tj. podwyższania częstotliwości taktowania procesora karty graficznej, szyny systemowej lub innego podzespołu komputerowego ponad wartość określoną przez producenta jako dopuszczalną. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu oznakowanego znakiem CE lub równoważnym. 2.7. Sprzęt danego rodzaju musi być jednakowy np. 51 jednakowych komputerów przenośnych, 3 jednakowe routery itd. 2.8. Minimalny wymagany okres gwarancji na urządzenia wynosi co najmniej 24 miesiące. Okres gwarancji zaoferowany przez wykonawcę jest jednakowy dla wszystkich urządzeń i jest niezależny od gwarancji producenta. Zamawiający będzie korzystał z ewentualnej gwarancji producenta, po okresie gwarancji/rękojmi udzielonej przez Wykonawcę. W okresie gwarancji/rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Zamawiający będzie mógł - według swego wyboru - korzystać zarówno z gwarancji udzielonej przez producenta jak i z gwarancji/rękojmi udzielonej przez Wykonawcę. Do oferty należy załączyć wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją asortymentowo-cenową na sprzęt komputerowy (wg wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wydajność zaoferowanych procesorów CPU i GPU należy podać w oparciu o informacje zawarte na stronie http://www.passmark.com/ w zakładce Benchmarks odpowiednio CPU Benchmarks oraz Videocard Benchmarks. UWAGA! Zestawienie parametrów technicznych oferowanego sprzętu będzie stanowić treść oferty (jej uszczegółowienie) i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ww. ustawy. Niezłożenie dokumentów stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30216110-0, 30232110-8, 48000000-8, 30200000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192226.07
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTRIX Grzegorz Laskowski
Email wykonawcy: przetargi@softrix.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta 61
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259362.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259609.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274129.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Ceny podane z uwzględnieniem podatku VAT wynikającego z obciążenia odwrotnego na laptopy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.