eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ I PIĘCIOLETNIEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH 116 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W OPOLU ORAZ 23 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - LĄDEK ZDRÓJ UL. JADWIGI 1 (II części)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510092309-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ I PIĘCIOLETNIEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH 116 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W OPOLU ORAZ 23 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - LĄDEK ZDRÓJ UL. JADWIGI 1 (II części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528723-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE KONTROLI ROCZNEJ I PIĘCIOLETNIEJ OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W KOMPLEKSACH 116 SZPITALA WOJSKOWEGO Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ W OPOLU ORAZ 23 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ - LĄDEK ZDRÓJ UL. JADWIGI 1 (II części)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

23/V/WE/19/U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. pięcioletniej kontroli okresowej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą należy objąć również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień, instalacji i aparatów elektrycznych (na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo Budowlane); 2. rocznej kontroli okresowej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli, instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), (na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 1) ustawy - Prawo Budowlane) 3. Kontrolą należy objąć obiekty wykazane w załączniku nr 1 do specyfikacji. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. II. 1. Kontrole należy przeprowadzić uwzględniając uwarunkowania wynikające z ustawy "Prawo budowlane" oraz innych obowiązujących aktów prawnych. 2. Kontrole wykonać zgodnie za zasadami określonymi w załączonej "Instrukcji w sprawie przeprowadzania okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych" w zakresie dotyczącym zamówienia. 3. W trakcie kontroli należy ocenić wszystkie elementy budynku zwracając szczególną uwagę na te, które mają wpływ na bezpieczne użytkowanie. 4. Wyniki kontroli - dokumentację należy przedstawić w formie protokołów. 5. Całość dokumentacji z kontroli, należy złożyć Zamawiającemu do odbioru, na druku wg załącznika nr 18 do niniejszej specyfikacji wraz z zestawieniami zbiorczymi, dokumentacją fotograficzną obiektu (w tym z widokiem elewacji, pokryciem dachu i elementami wymagającymi napraw bądź remontu), kopie uprawnień osób przeprowadzających kontrole oraz płytę CD ROM z wersjami elektronicznymi powyższych dokumentów. 6. Odbiór dokumentacji nastąpi po sprawdzeniu komisyjnym poprawności i kompletności opracowania, w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 7. Protokoły należy sporządzić w dwóch egzemplarzach. Całość opracowania należy również złożyć do Zamawiającego w wersji elektronicznej w pięciu egzemplarzach. 8. Na podstawie przeprowadzonej kontroli należy określić procentowe zużycie obiektu. 9. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać w szczególności: a) analizę wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, b) ocenę stanu technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą wraz ze zdefiniowanymi rozmiarami zużycia lub uszkodzenia i zakresem robót remontowych oraz wskazaniem kolejności i pilności ich wykonywania; c) potwierdzenie przeprowadzenia wymaganych przepisami obowiązującego prawa badań i kontroli; d) sprawdzenie spełnienia przez obiekt podstawowych wymogów określonych w zakresie bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków higieniczno-sanitarnych i ochrony środowiska, uszkodzeń biologicznych, oszczędności energii i izolacyjności cieplnej w zależności od rodzaju i przeznaczenia obiektów budowlanych; e) potwierdzenie usunięcia uszkodzeń oraz uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska - stosownie do uregulowań art. 70 ustawy; f) oceny obiektów budowlanych należy dokonać w oparciu o oględziny i badania przeprowadzone w obiektach i w terenie. 10. Potrzeby remontowe ustala się w oparciu o protokoły kontroli z zachowaniem pierwszeństwa dla robót mających na celu: a. eliminację zagrożenia bezpieczeństwa użytkowania, b. zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, c. spełnienie wymagań ochrony środowiska, d. zachowania zapobiegawczego charakteru remontów. e. potrzeby użytkowe obiektów dla jednostki wojskowej. 11. Stopień zużycia technicznego obiektów budowlanych należy określić w oparciu o bezpośrednią kontrolę. 12. Ocenę wartości użytkowej całego obiektu budowlanego - zużycia funkcjonalnego, ustalić na podstawie kryteriów uwzględniających uwarunkowania: a. zużycie ekonomiczne - obniżona wartość obiektu budowlanego lub nieuzasadniona wysokość jego kosztów eksploatacyjnych, spowodowana zastosowaniem przestarzałych technologii i materiałów, nie odpowiadająca aktualnym wymaganiom wynikającym z ogólnego rozwoju społecznego, wprowadzająca potrzebę poprawy wykończenia i wyposażenia technicznego, mimo że eksploatowany obiekt jest jeszcze fizycznie (technicznie) sprawny i spełnia obowiązujące normy bezpieczeństwa; b. zużycie moralne - utrata walorów użytkowych spowodowana zmianą wymagań stawianych obiektowi ze względu na wewnętrzne lub zewnętrzne oddziaływania środowiska, bądź zewnętrznych warunków środowiska, uciążliwości eksploatacji, naruszenie norm bezpieczeństwa, np. hałas, rozwiązania materiałowe, postęp technologiczny w budownictwie, rozwiązania architektoniczno-przestrzenne, przemian kulturowych i postępu technicznego, standard wykończenia, dostępność komunikacyjna, komfort wykorzystania, zmiana norm użytkowania. 13. Ocena zużycia funkcjonalnego wynikająca z porównań: - projektowanych rozwiązań użytkowych do aktualnych preferowanych (ocena nowoczesności); - sposób wykończenia i wyposażenia w urządzenia techniczne do obecnych rozwiązań techniczno-materiałowych; - przeznaczenie utrudniające lub uniemożliwiające zmianę sposobu wykorzystania. 14. Dane techniczne obiektów oraz szczegółowe dane o obiektach i wyniki z poprzednich kontroli okresowych znajdują się do wglądu po zawarciu umowy w teczkach obiektów w Dziale Administracji 116 Szpitala Wojskowego w Opolu oraz Pionie Zabezpieczenia Logistycznego 23 WSzU-R SP ZOZ - Lądek Zdrój. 15. W trakcie oceny instalacji elektrycznej i piorunochronnej należy wykonać pomiary ochrony od porażeń prądem elektrycznym, pomiary rezystancji izolacji przewodów oraz uziemień instalacji piorunochronnych. Pomiary należy wykonać zgodnie z aktualnymi Polskimi Normami (PN) oraz wiedzą techniczną. 16. Praca osób wykonujących kontrolę pięcioletnią może odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500. W szczególnych przypadkach prace mogą odbywać się w godzinach od 1500 do 700, po wcześniejszym uzgodnieniem z Użytkownikiem i Administratorem obiektu budowlanego. 17. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu w terminie 3 dni od zawarcia umowy harmonogram realizacji przeglądów, uwzględniając w nim przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wykonawcy przez przedstawiciela służb BHP 116 Szpitala Wojskowego w Opolu i 23 WSzU-R, SP ZOZ - Lądek Zdrój, w zakresie zagrożeń jakie mogą występować w miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 18. Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować posiedzenie rady technicznej z w siedzibie Zamawiającego po wykonaniu 50% przedmiotu umowy. 19. O terminie posiedzenia, o którym mowa powyżej Wykonawca zawiadomi Zamawiającego 5 dni przed terminem posiedzenia. 20. Przedmiot zamówienia przedstawiony jest w n/w dokumentach: - Załącznik Nr 1 - zestawienie zbiorcze obiektów budowlanych objętych zamówieniem; - Załącznik nr 2 - Objaśnienia do "Protokołu z kontroli okresowej - pięcioletniej i rocznej" - Załącznik nr 3 - Wzór protokołu z okresowej pięcioletniej i rocznej kontroli stanu technicznego obiektu budowlanego - Załącznik nr 4 - Wzór protokołu z okresowej kontroli rocznej stanu technicznego obiektu budowlanego - Załącznik nr 5 - Wzór protokołu z okresowej kontroli pięcioletniej i rocznej stanu technicznego budowli, jak: obiekty liniowe, sieci techniczne, sieci uzbrojenia terenu, drogi, place, itp. - Załącznik nr 6 - Wzór protokołu z okresowej kontroli rocznej stanu technicznego budowli, jak: obiekty liniowe, sieci techniczne, sieci uzbrojenia terenu, drogi, place, itp. - Załącznik nr 7 - Tablica nr 2 - Kryteria oceny stopnia zużycia budynków, budowli oraz urządzeń budowlanych i ich elementów funkcjonalnych - Załącznik nr 8 - Przykładowe określenia i kryteria oceny stanu technicznego oraz stopnia zużycia - Załącznik nr 9 - Kryteria oceny procentowego zużycia sieci kanalizacyjnej - Załącznik nr 10 - Kryteria oceny procentowego zużycia sieci wodociągowej - Załącznik nr 11 - Kryterium oceny sieci cieplnych i ich elementów - Załącznik nr 12 - Kryterium oceny sieci gazowych i ich elementów - Załącznik nr 13 - Szczegółowe kryteria oceny stopnia zużycia obiektów budownictwa ogólnego - Załącznik nr 14 - Zestawienie zbiorcze budynków oraz określenie potrzeb remontowych i inwestycyjnych po zrealizowanej okresowej kontroli 5 letniej - Załącznik nr 15 - Zestawienie zbiorcze budowli oraz określenie potrzeb remontowych i inwestycyjnych po zrealizowanej okresowej kontroli 5 letniej - Załącznik nr 16 - Zestawienie zbiorcze Urządzeń budowlanych za RZI - Załącznik nr 17 - Zestawienie szczegółowe obiektów wytypowanych do przeglądu 5-letniego - załącznik Nr 18 - Protokół przekazania opracowanej dokumentacji 21. Kontrole powinny być dokonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności budowlanej, inżynieryjnej (drogowej) sanitarnej i elektrycznej, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymaga się wykonania przedmiotu zamówienia przez pracowników wykonawcy posiadających stosowne uprawnienia budowlane minimum 1 rok

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Okresowa pięcioletnia kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu oraz jego otoczenia okresową kontrolę roczną, - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1,2 ustawy - Prawo budowlane - budynki i budowle w 116 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SP ZOZ w Opolu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20961.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Monte Cassino 3/3
Kod pocztowy: 65-561
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24436.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24436.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24436.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Okresowa pięcioletnia kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu oraz jego otoczenia aparatów, okresową kontrolę roczną - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1,2 ustawy - Prawo budowlane - budynki i budowle w 23 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Lądku Zdrój

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65228.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Monte Cassino 3/3
Kod pocztowy: 65-561
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67469.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67469.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67469.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.