eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Dostawa laptopów w ramach projektu "Zdalna Szkoła w Gminie Głusk"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 510091996-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Gmina Głusk Dominów: "Dostawa laptopów w ramach projektu "Zdalna Szkoła w Gminie Głusk"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zdalna Szkoła w Gminie Głusk", który realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu", Działanie 1.1: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach" dotyczącego realizacji projektu grantowego pn.: Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa laptopów w ramach projektu "Zdalna Szkoła w Gminie Głusk"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 32 szt. laptopów w ramach projektu: "Zdalna Szkoła w Gminie Głusk", który realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr I "Powszechny dostęp do szybkiego Internetu", Działanie 1.1: "Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach" dotyczącego realizacji projektu grantowego pn.: Zdalna Szkoła - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. 4. Wykonawca, na co najmniej 1 dzień przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do Urzędu Gminy Głusk, 20-388 Dominów ul. Rynek 1. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek - piątek, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 6. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga. 7. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 10. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W ofercie należy uwzględnić wszelkie możliwe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na cenę oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i montażu, a także przeszkolenia w zakresie używania sprzętu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przenośne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52809.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grzegorz Laskowski "SOFTRIX"
Email wykonawcy: biuro@softrix.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta 61
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69525.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69525.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69525.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 - dalej: "ustawa Pzp"). Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Biorąc pod uwagę aktualną sytuację społeczną i gospodarczą związaną z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej epidemii Coronawirusa (Wirusa SARS-CoV-2), Zamawiający postanowił udzielić zamówienia w powyższym trybie. Od 14.03.2020 r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej obowiązywał stan zagrożenia epidemicznego mocą Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 491.); od 20.03.2020 r. obowiązuje stan epidemii wprowadzony Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 491). Rozporządzenie w sprawie epidemii systematycznie wprowadziło coraz więcej restrykcyjnych ograniczeń w korzystaniu z praw i swobód obywatelskich na terenie całego kraju. W dniu 31.03.2020 r. Rada Ministrów wydała rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 566). Chodzi o daleko idące ograniczenia w przemieszaniu się na terenie całego kraju, ograniczenia w wykonywaniu zadań przez urzędy administracji publicznej do zadań wyłącznie niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, zalecenia pracy zdalnej pracowników, zakaz organizowania zgromadzeń, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju. Zawieszona została działalność Sądów i Krajowej Izby Odwoławczej. Od 12.03.2020 r. zamknięte zostały szkoły, a lekcje zostały zastąpione zdalnym nauczaniem. Dnia 25 marca 2020 r. weszło w życie rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej, które wprowadziło obowiązek realizowania podstawy programowej w trybie nauki zdalnej oraz możliwość wystawiania uczniom ocen. W związku z decyzją rządu o zamknięciu placówek oświatowych, zaistniała pilna potrzeba zakupu komputerów przenośnych celem udostępnienia ich uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Głusk, którzy z powodu braku komputera w domu, nie są wstanie spełnić obowiązku nauki zdalnej. Dostawa komputerów powinna się odbyć w jak najszybszym czasie, ponieważ obowiązkowa nauka zdalna w szkołach podstawowych jest w toku. W ramach środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Gmina Głusk otrzymała dofinansowanie na zakup niezbędnych komputerów dla uczniów, którzy nie posiadają sprzętu umożliwiającego im realizację zdalnych lekcji. Projekt jest odpowiedzią na obecną sytuację szkolnictwa, związaną z wprowadzeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, spowodowanym zakażeniami Koronawirusem. Ze względu na wyjątkową sytuację spowodowaną epidemią Koronawirusa nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Powyższe okoliczności niewątpliwie mają charakter nadzwyczajny, niemożliwy wcześniej do przewidzenia i nieuchronny. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że ogłoszenie epidemii trwa do czasu jej "odwołania", Zamawiający uznał za właściwe skorzystanie z trybu art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.