eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaśliska › Wyposażenie budynków Gminy JaśliskaDomów Ludowych oraz świetlic.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 510091986-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Gmina Jaśliska: Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic jak również Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków Gminy Jaśliska są realizowane w ramach działania " Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531044-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540072959-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jaśliska, Krajowy numer identyfikacyjny 18051533900000, ul. Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 431 05 81, e-mail w.madej@jasliska.info, faks 13 431 05 93.
Adres strony internetowej (url): http://www.jasliska.info/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=13&strona=1

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I - Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Część II - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków Gminy Jaśliska w ramach Wyposażenia budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic; W zakresie zaprojektowania, dostarczenia i montażu instalacji fotowoltaicznej Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) opracowania indywidualnych koncepcji wykonania instalacji z uzyskaniem akceptacji inspektora nadzoru branży elektrycznej i konstrukcyjnej; 2) dostawy i montażu instalacji w oparciu o dokumentację techniczną i zatwierdzoną indywidualną koncepcję zatwierdzoną przez inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego; 3) ewentualna przebudowa instalacji odgromowej kolidującej z montażem modułów fotowoltaicznych na budynku; 4) wykonania i zamocowania okablowania łączącego panele fotowoltaiczne z inwerterem gwarantującego izolacyjność zgodnie z normami, odporność na działanie promieniowania UV, odporność na uszkodzenia przez ptaki i przetarcie od wiatru; 5) wykonania dokumentacji zgłoszeniowej do OSD; 6) zgłoszenia do OSD w imieniu Użytkownika i uczestnictwo w odbiorze instalacji przez Zakład Energetyczny; 7) uruchomienia instalacji po wpięciu do sieci elektroenergetycznej OSD; 8) uzupełnienia ubytków ścian, stropów, wypraw, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów; 9) przeszkolenia użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji; 10) uzyskania wszelkich uzgodnień o których mowa w art. 29 ust 2 pkt 16 ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.); 11) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej: a) projekt wykonawczy instalacji; b) protokół odbioru instalacji; c) instrukcję obsługi i konserwacji instalacji fotowoltaicznych; d) protokoły badań i sprawdzeń wykonanych instalacji z wynikiem pozytywnym w tym protokoły pomiaru instalacji elektrycznej i uziemiającej; e) deklaracje zgodności lub certyfikaty bezpieczeństwa, atesty zgodności na wbudowane materiały; f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi instalacji wraz z przekazaniem instrukcji użytkowania; i) inne elementy ujęte w załącznikach do SIWZ i wzorze umowy z Wykonawcą. Uwaga! Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu nie może uniemożliwić dokonania zmiany lub konserwacji poszycia dachowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Część III - Wyposażenie świetlicy w miejscowości Daliowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsce dostawy: Część I - DL w Jaśłiskach, DL Posada Jaśliska, Świetlica Wola Niżna, Świetlica w Szklarach, Świetlica w Daliowej, Część II - prace będą realizowane na budynkach Domów Ludowych lub świetlic w Jaśliskach , Daliowej, Szklarach, Woli Niżnej oraz Moszczańcu, Część III - świetlica w miejscowości Daliowa; 3.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, dokona rozładunku, montażu i ustawienia przedmiotu dostaw. Uwaga ! W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39710000-2


Dodatkowe kody CPV: 39000000-3, 39121100-8, 39141300-5, 39112000-0, 39113500-2, 39221200-9, 39223000-1, 39221122-8, 39711110-3, 32324600-6, 71320000-7, 09331200-0, 40400000-6, 09332000-5, 37400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 238109.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MASTER" Marta Sterkowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mytarz 127
Kod pocztowy: 38-230
Miejscowość: Nowy Żmigród
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 271830.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254109.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 399914.08
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków Gminy Jaśliska w ramach Wyposażenia budynków Gminy Jaśliska: Domów Ludowych oraz świetlic.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając w oparciu o treść art. 93 ust. 1 pkt 1 pzp ( Dz.U. z 2019 poz.1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia. Zgodnie z treścią ww. przepisu Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Każda z ofert podlega odrzuceniu. W związku z powyższym przesłanka umocowująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania została spełniona.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Daliowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1843 z późn. zm.) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; unieważnia zadanie w zakresie części III. Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 5 541,85 zł. Cena najkorzystniejszej oferty to 8 339,40 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia planowanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.