eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 510089544-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Gmina Mogilno: Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520201-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540045234-N-2020, 540048615-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mogilno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZA.271.5.2020.WFE

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę parkingu wraz z ciągami pieszymi i jezdnymi dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Mogilnie przy ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno oraz montaż dwóch garaży blaszanych i wykonanie pod nie płyty fundamentowej. Odprowadzenie wód deszczowych z parkingu odbywać się będzie za pomocą kanalizacji deszczowej. Ponadto projekt obejmuje budowę oświetlenia zewnętrznego. Na potrzeby realizacji projektowanego parkingu istnieje konieczność demontażu istniejącej zabudowy gospodarczej o charakterze tymczasowym (blaszany garaż i murowany budynek gospodarczy) oraz wycinki krzewów. Projektuje się wybudowanie 61 stanowisk postojowych, w tym 4 dla pojazdów osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres prac budowlanych ujęto w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Zestawienie powierzchni: Drogi manewrowe: 1 105,0 m2 Parkingi: 940,0 m2 Przebudowa drogi zabytkowej: 130,0 m2 Chodniki: 370,0 m2 Konstrukcja nawierzchni: a) Drogi: - Kostka brukowa betonowa o gr. 8,0 cm, - Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4,0 cm, - Podbudowa betonowa C12/15 o gr. 15,0 cm. - Wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C3/4 o gr. 10,0 cm b) Chodniki: - Kostka brukowa betonowa o gr. 8,0 cm, - Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4,0 cm, - Podsypka piaskowa o gr. 10,0 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie płyty fundamentowej o zbrojeniu rozproszonym i klasie betonu C12/15 o wym. 9,2 x 7,2 m i grubości 15,0 cm, a także montaż dwóch garaży blaszanych o wymiarach 4,5 x 7,0 m każdy. Lokalizację, wymiary i parametry techniczne płyty fundamentowej oraz garaży wskazano w dokumentacji projektowej. Przed projektowanymi garażami należy wykonać odwodnienie liniowe o długości 12,0 m i wysokości 8,0 cm, składające się z korytka i rusztu stalowego, z wyprowadzeniem w tereny pobliskie (długość odpływu: 3,0 m). 2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów równoważnych. 4. Przedmiar jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być podstawą dokonania wyceny. Podstawę do wykonania prac objętych zadaniem stanowi cała dokumentacja projektowa. 5. Załączone przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 7. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. 8. Przed przygotowaniem oferty, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45311200-2, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 845005.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IZBRUK Maciej Rybicki ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
Email wykonawcy: izbruk@o2.pl
Adres pocztowy: Dziedzice 59
Kod pocztowy: 62-404
Miejscowość: Ciążeń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612934.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612934.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1194851.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.