To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 510089544-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Gmina Mogilno: Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520201-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540045234-N-2020, 540048615-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000,
ul. Narutowicza
1,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 185 520, e-mail
zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks
523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mogilno.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZA.271.5.2020.WFE
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę parkingu wraz z ciągami pieszymi i jezdnymi dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Mogilnie przy ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno oraz montaż dwóch garaży blaszanych i wykonanie pod nie płyty fundamentowej. Odprowadzenie wód deszczowych z parkingu odbywać się będzie za pomocą kanalizacji deszczowej. Ponadto projekt obejmuje budowę oświetlenia zewnętrznego. Na potrzeby realizacji projektowanego parkingu istnieje konieczność demontażu istniejącej zabudowy gospodarczej o charakterze tymczasowym (blaszany garaż i murowany budynek gospodarczy) oraz wycinki krzewów. Projektuje się wybudowanie 61 stanowisk postojowych, w tym 4 dla pojazdów osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres prac budowlanych ujęto w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Zestawienie powierzchni: Drogi manewrowe: 1 105,0 m2 Parkingi: 940,0 m2 Przebudowa drogi zabytkowej: 130,0 m2 Chodniki: 370,0 m2 Konstrukcja nawierzchni: a) Drogi: - Kostka brukowa betonowa o gr. 8,0 cm, - Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4,0 cm, - Podbudowa betonowa C12/15 o gr. 15,0 cm. - Wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C3/4 o gr. 10,0 cm b) Chodniki: - Kostka brukowa betonowa o gr. 8,0 cm, - Podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4,0 cm, - Podsypka piaskowa o gr. 10,0 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie płyty fundamentowej o zbrojeniu rozproszonym i klasie betonu C12/15 o wym. 9,2 x 7,2 m i grubości 15,0 cm, a także montaż dwóch garaży blaszanych o wymiarach 4,5 x 7,0 m każdy. Lokalizację, wymiary i parametry techniczne płyty fundamentowej oraz garaży wskazano w dokumentacji projektowej. Przed projektowanymi garażami należy wykonać odwodnienie liniowe o długości 12,0 m i wysokości 8,0 cm, składające się z korytka i rusztu stalowego, z wyprowadzeniem w tereny pobliskie (długość odpływu: 3,0 m). 2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dopuszcza składanie materiałów równoważnych. Wszelkie materiały pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów równoważnych. 4. Przedmiar jest tylko dokumentem pomocniczym i nie może być podstawą dokonania wyceny. Podstawę do wykonania prac objętych zadaniem stanowi cała dokumentacja projektowa. 5. Załączone przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą. Elementy robót nie ujęte w przedmiarach robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 7. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. 8. Przed przygotowaniem oferty, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45311200-2, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa parkingu wraz z infrastrukturą techniczną przy Mogileńskim Ratuszu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
845005.83
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IZBRUK Maciej Rybicki ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
612934.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Ochrona osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2024 roku
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- II etap Budowy boiska szkolnego wielofunkcyjnego.
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Kościan.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.