To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 510089176-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Gmina Nowe Miasto Lubawskie: "Gmina Nowe Miasto Lubawskie na straży bioróżnorodności - Przystań Kajakowa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526652-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111892200000,
ul. Podleśna
1,
13-300
Mszanowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
56 4726300, 4726317, e-mail
zamowienia@gminanml.pl, faks
564 726 305.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminanml.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Gmina Nowe Miasto Lubawskie na straży bioróżnorodności - Przystań Kajakowa"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RD.271.3.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawę i montaż pomostu pływającego zgodnie z projektem budowlanych tj.: o wymiarach 6m x 2,4 m z półką kajakową 6mb z następujących elementów: o 2 szt. Pływak M230 o Podkład drewniany (6m x 2,4m sosna impregnowana ciśnieniowo) o Trap dojściowy 3m x 1,2m ze wspornikiem o 4 sztuk kotwica martwa lub pal kotwiczny o 8 sztuk L-steel o 4 sztuk pierścień kotwiczny o 8 sztuk szekla łańcuchowa o półka kajakowa 6mb o 25mb łańcuch kotwiczny 16mm Dane ogólne. Przewidywany do realizacji pomost zlokalizowany będzie na istniejącej przystani na rzece Drwęca w miejscowości Mszanowo. Lokalizacja pomostu, oraz parametry konfiguracyjne i funkcjonalne są zgodne z decyzją o warunkach zabudowy. Pomost zaprojektowano w konstrukcji drewnianej. Drewniana konstrukcja pomostu oparta jest na pływakach betonowych z siatkobetonu zapewniających wymaganą nośność całego pomostu. Kotwienie pomostu za pomocą osadzonych na dnie kotew betonowych oraz łańcuchów stalowych ocynkowanych. Wejście na pomost z linii brzegowej za pomocą trapów drewnianych. W projekcie przewidziano zmienny poziom lustra wody i jest on kompensowany za pomocą łańcuchów stalowych mocowanych do tzw. martwych kotwic betonowych osadzonych na dnie rzeki. Zgodnie z projektem budowlanym załączonym do SIWZ 2) Dostawę i montaż licznika przepływających kajaków o Technologia: pyroeletryczna podczerwień pasywna o Odporność na temperaturę: -40st. C do + 40st. C o Pamięć zapisu danych: min. 300 dni o Montowany na słupku drewnianym imitującym konar drzewa niezaburzający estetyki krajobrazu. o Możliwość odczytu danych z serwera 3) Dostawa i montaż kontenera wraz z wyposażeniem i przyłączami Posadowienie kontenera 1. Kontener należy posadowić na równym i stabilnym podłożu, np. podmurówka lub ułożone bloczki betonowe, trylinki, płyty jumbo lub inne umożliwiające postawienie na nich kontenera. 2. Posadowienie dla kontenerów o długości zewnętrznej wynoszącej 6 metrów powinno posiadać co najmniej 6 punktów podporowych zgodnie z poniższym schematem. W przypadku dłuższych kontenerów ilość punktów oparcia należy zwiększyć do 8. 3. Minimalna powierzchnia stopy podparcia winna wynosić 20x20 cm. Rozmiar i głębokość fundamentu powinna być dopasowana do miejscowych właściwości podłoża 4. Waga pojedynczego kontenera o wymiarach 7,4x2,8 metra wynosi w przybliżeniu 3,5 tony. 5. Kontenery można maksymalnie piętrzyć do jednego piętra. 6. Odprowadzenie wody deszczowej następuje poprzez rynny zabudowane w słupkach narożnych kontenera. Ze względu na specyfikę systemu należy uwzględnić to podczas przygotowywania ewentualnego fundamentu (posadowienia). Okresowo należy oczyszczać rynny, aby zapobiec ich zapchaniu, co może spowodować gromadzenie się wody na dachu kontenera. Podnoszenie kontenera 1. Podnoszenie kontenera możliwe jest przy pomocy dźwigu / samochodu HDS. Kontenery Wyposażone są w 4 otwory zaczepowe umiejscowione w górnych narożnikach kontenerów. Należy zachować kąt co najmniej 600 pomiędzy liną zawiesi, a linią horyzontalną. 2. W kontenerach wyposażonych w dodatkowe zaczepy (uszy) należy podnosić kontener za pomocą tychże zaczepów. 3. W przypadku kontenerów wyposażonych w kieszenie możliwe jest podnoszenie za pomocą wózka widłowego o odpowiednim rozstawie wideł (rozstaw wideł zgodny ze specyfikacją techniczną kontenera). Zabrania się podnoszenia kontenera za pomocą wózka widłowego w przypadku, gdy kontener nie posiada kieszeni. 4. Zabrania się podnoszenia kontenerów za pomocą wózków typu "Spreader". Podłączenie kontenera do instalacji elektrycznej 1. Podłączenie kontenera do zewnętrznej sieci zasilenia może być przeprowadzone jedynie przez uprawnioną do tego celu osobę. 2. Przed podłączeniem do sieci zasilania niskiego napięcia odłączyć wszystkie odbiorniki elektryczne i wykonać uziemienie. 3. Przed pierwszym uruchomieniem kontenera (zestawu kontenerów) należy sprawdzić skuteczność zabezpieczeń przed usterkami. Powinna tego dokonać uprawniona osoba za pomocą przeznaczonych do tego celu przyrządów. Podłączenie kontenera do instalacji wodno - kanalizacyjnej 1. Po ustawieniu kontenerów na fundamencie należy wykonać podłączenie przewodu instalacji wodnej. W przypadku ciśnienia powyżej 5 Bar musi zostać zainstalowany reduktor ciśnienia. Podłączenie winno zostać wykonane przez uprawnioną do tego celu osobę. 2. Osoba wykonująca podłączenie wodne zobowiązana jest do przepłukania rury zasilającej, aby nie wprowadzić do instalacji wewnętrznej kontenera zanieczyszczeń, które mogą spowodować wadliwą pracę lub uszkodzenie armatury i urządzeń sanitarnych. 3. Po dokonaniu podłączenia instalacji wodnej należy ponownie sprawdzić szczelność całej instalacji (w celu usunięcia ewentualnych rozszczelnień powstałych np. w czasie transportu). 4. W przypadku gdy kontener nie będzie użytkowany przez dłuższy czas, a w szczególności w czasie gdy temperatura zewnętrzna powietrza wynosi poniżej 0C i kontener nie jest stale ogrzewany, należy spuścić wodę z całego układu i zabezpieczyć syfony przed mrozem. 5. Zabrania się transportu kontenera bez uprzedniego spuszczenia wody z całego układu, a w szczególności bojlera. Użytkowanie kontenera 1. Kontener należy użytkować zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Czyszczenie kontenera może być przeprowadzone jedynie za pomocą środków czyszczących pozbawionych kwasu i rozcieńczalnika (nie czyścić strumieniem wody). 3. W celu uniknięcia kondensacji wody oraz wynikających z tego szkód, należy regularnie wietrzyć kontenery. Względna wilgotność powietrza wewnątrz kontenera nie może przekroczyć 60%. 4. W kontenerze należy utrzymywać temperaturę nie przekraczającą 40°C. Dotyczy to w szczególności kontenerów wyposażonych w witryny oraz duże powierzchnie przeszklone. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej temperatury może dojść do odkształcenia się listew PCV okien lub innych elementów wyposażenia. 5. Maksymalne obciążenie podłogi wynosi 200kg/m2 w kontenerze posadowionym na podłożu,150kg/m2 w przypadku kontenera posadowionego na piętrze. 6. W przypadku obfitych opadów śniegu należy usuwać śnieg z dachu kontenera. 7. Należy zapewnić ciągłą drożność rynien spustowych (usuwać gromadzące się śmieci, liście, lód; zapewnić dostęp do wlotu oraz wylotu rynien spustowych). 8. Kontenery mogą być wyposażone w urządzenia elektryczne (grzejniki, podgrzewacze wody, bojlery, itp.) różnych producentów. Urządzenia te należy użytkować zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcjach obsługi tych urządzeń pod rygorem utraty gwarancji. 9. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powłoki lakierniczej należy niezwłocznie wykonać zaprawki malarskie, aby uniknąć powstania ognisk korozji. 10. W kontenerach zabrania się: - umieszczenia na grzejnikach jakichkolwiek przedmiotów, zwłaszcza łatwopalnych (np. suszenie odzieży bezpośrednio na grzejnikach); - palenia tytoniu; - używania niesprawnych technicznie urządzeń elektrycznych i grzewczych; - przechowywanie materiałów łatwopalnych (benzyna, rozpuszczalniki itp.) Prace dot. Kontenera wykonać zgodnie z projektem budowlanym załączonym do SIWZ. 4) Wymurowanie i wyposażenie grilla Parametry grilla Projektuje się obiekt o wymiarach 6x6m z ławkami o konstrukcji murowanej z drewnianymi siedziskami oraz oparciami. W centralnej części znajdować się będzie murowany grill ze stalowym regulowanym zawiesiem spełniający funkcje ogniska. Ściany grilla i ogniska. Ściany murowane z cegły ceramicznej czerwonej na zaprawie cementowo wapiennej. Cegła o wymiarach 65x120x250 klasy Z3.5 MPa. Elementy murowane na spoinę pełną gr 1,2 cm z zastosowaniem listew warstwowych. Spoiny pionowe i poziome należy zabezpieczyć dodatkowo zaprawa do fugowania spoin ogniochronna. Elementy murowe murową bezpośrednio na płycie fundamentowej. Zastosować otwory napowietrzające w dolnej części. Płyta grilla i ogniska. Zaprojektowano płytę gr 10 cm z uwagi na posadowieniu na podbudowie pod kostkę betonowa. Płytę należy wykonać w deskowaniu z zachowaniem wymiarów zewnętrznych. Beton b10 płytę zazbroić siatką fi 6 co 20 cm. Spód płyty odizolować 2x folia budowlaną. Prace dot. Grilla i ogniska wykonać zgodnie z projektem budowalnym załączonym do SIWZ. 5) Dostawę i montaż tablic edukacyjnych Tablice informacyjne o konstrukcji drewnianej z daszkiem dwuspadowym zabezpieczającym. Wszystkie elementy drewniane, impregnowane zapewniające ochronę przed czynnikami atmosferycznymi, grzybami, wnikaniem wilgoci i pary wodnej. 6) Dostawę stolików piknikowych i koszy Kosze betonowe o pojemności min. 70l. 2szt.; dwukomorowy, oznaczony odpowiednio kolorami segregacji. Stoliki piknikowe składające się ze stołu i dwóch ławek do siedzenia o konstrukcji drewnianej tworzącej jeden element. Długość zgodnie z projektem: 1,80 x 1,55. Wszystkie elementy drewniane, impregnowane, zapewniające ochronę przed czynnikami atmosferycznymi, grzybami, wnikaniem wilgoci i pracy wodnej. 7) Niwelacja i profilowanie terenu Profilowanie i wyrównanie terenu. Rozplantowanie ręczne ziemi z nadmiarów - kat. Gruntu III. Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 55 kW (75 KM) w gruncie kat. III. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruncie kat. I - IV. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 20 cm za pomocą spycharek. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,40 m3 w gruncie kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi. Roboty ziemnie wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi (wywiezienie nadmiaru). Dowiezienie piasku na wymianę gruntu. Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami, grunty sypkie kat. I-III. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami (podwójnie) na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym. Wykonanie i zagęszczanie mechaniczne warstwy odsączającej - grubość warstwy po zag. 15 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Krawężniki betonowe na płasko o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Prace dotyczące terenu wykonać zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ. 8) Rekultywacja zieleni : trawniki, zieleń średnia - żywopłoty Zieleń niska (trawniki) Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym oraz wygrabianie i zebranie w stosy. Kultywatorowanie mechaniczne przed orką kat. Gruntu III. Orka glebogryzarką przyczepną, kat. Gruntu III. Ręczny wysiew nawozów mineralnych w terenie płaskim. Wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej na gruncie kat. III z nawożeniem. Mechaniczna pielęgnacja trawników parkowych w okresie gwarancyjnym. Zieleń średnia (żywopłot) Wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym oraz wygrabianie i zebranie w stosy. Ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. III nie zadarnionym. Sadzenie krzewów żywopłotowych liściastych w okresie gwarancyjnym. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40 m# w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi (wywiezienie nadmiaru). 9) Wykonanie dojść i dojazdów z tłucznia kamiennego Usunięcie warstw ziemi rodzajnej. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku lub ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach samochodami samowyładowczymi (wywiezienie nadmiaru). Dowiezienie piasku na wymianę gruntu. Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie. Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłóknami (podwójne) na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem ręcznym. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej. Podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia z tłucznia kamiennego. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Krawężniki betonowe na płasko o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Prace dotyczące zieleni i zagospodarowania terenu wykonać zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV: 45248400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
295495.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Mi-Le-An mgr Anna Moczadło
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
383760.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MSZANOWO
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej w Bratianie
więcej: przetargi MSZANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa stawu retencyjnego w Grodzisku Małym"
- Rozbudowa ul. Panienki w Kozach
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Przebudowa drogi stokowej w oddz. nr 137 w Leśnictwie Korbielów.
- Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Pijanów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących wybudowania przystani na stawie nr 1 w Parku Sołackim oraz budowa przystani na bazie przygotowanej dokumentacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.