Ogłoszenie z dnia 2019-05-06
Ogłoszenie nr 510086879-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu: Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2019 r. do 31.03.2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, Krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000,
ul. ul. Curie-Skłodowskiej
5-7,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 4512034, e-mail
mpgn@mpgn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mpgn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2019 r. do 31.03.2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):37/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości posesji i przyległych chodników administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.05.2019 r. do 31.03.2020 r. Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Zamawiającego polega na:a)codzienne (od poniedziałku do piątku) sprzątanie niezabudowanych części nieruchomości (chodniki, zieleńce, pozostałe tereny) b)utrzymanie czystości w częściach obiektów budowlanych przeznaczonych do wspólnego użytkowania (piwnice, strychy, podesty i wnęki parterów klatek schodowych, pralnie)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy stanowiący jej integralną część. Powierzchnie sprzątane: - trawniki - 116 992 m² - pow. wewnętrzne - 62 683 m² - chodniki i podwórza - 142 374 m² pow. wewnętrzne: (partery kl. schodowych, ganki piwniczne, strychy, suszarnie, pralnie). Dodatkowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia 1)Zamawiający określa miesiące jako okres letni i zimowy: Letni - od kwietnia do października, Zimowy - od listopada do marca 2)Zamawiający udostępnia Wykonawcy bezpłatnie pomieszczenia do przechowywania sprzętu.3)Zamawiający udostępnia Wykonawcy punkty poboru wody w budynkach posiadających pralnie (95% budynków posiada pomieszczenia pralni). W przypadku braku pralni w budynku będzie możliwość poboru wody z budynku przylegającego obok.4)Do obowiązków wykonania usługi utrzymania czystości posesji i przyległych chodników nie należy koszenie i wywóz trawy. 5)Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć wywóz zgrabionych liści. 6)Ilość klatek schodowych, w których należy myć podesty: 592 7)Ilość klatek schodowych, w których należy myć podesty, schody, kabiny dźwigów w wieżowcach: 6 8)Powierzchnia podestów (m²): 6091 9)Powierzchnia ganków piwnicznych (m²): 56615 10)Powierzchnia wnęk głębokich (m²): 195 "Wnęki głębokie" usytuowane są na parterze klatek schodowych w budynkach z naświetlami, po 2 wnęki w budynku. Do utrzymania czystości tychże wnęk niewymagany jest sprzęt specjalistyczny, jedynie drabina, która jest na wyposażeniu budynku. 11)Powierzchnia w wieżowcach, w których wymagane jest mycie na wszystkich piętrach (m²): 1012 12)Dowody wpłat za czynsz, aneksy i przeceny roznoszone są raz na miesiąc.13)Budynki w których umycie okien i naświetli wymaga specjalistycznego sprzętu:- ul. Narutowicza 24 (podnośnik) , - ul. Chełmińska 109 (drabina powyżej 3m),- ul. Zaciszna 2(drabina powyżej 3m),- ul. Kalinkowa 67 (drabina powyżej 3m),- ul. Chełmińska od nr 148 do 194 (drabina powyżej 3m),- ul. Toruńska 2/4 (podnośnik), - Al.23 Stycznia 4 (drabina powyżej 3m),- ul. E.Stachury 4 ( podnośnik, wysoka drabina ),- ul. R. Milczewskiego - Bruna 1(podnośnik, wysoka drabina),- ul. Kościuszki 49 (drabina powyżej 3m),- ul. Karabinierów 2F, 6, 6a (drabina powyżej 3m) 14)Wszystkie czynności wykonywane rzadziej niż codziennie wymagają zgłoszenia harmonogramu oraz faktu wykonania usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
710605.72
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U. Blask Jacek Laskowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
771591.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę ze względu na fakt, że tryb zapytania o cenę może być stosowany, gdy przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwot określonych na podstawie art.11 ust. 8.Spełniony został warunek konieczny do zastosowania w/w trybu tj. przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i nie przekraczaj kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Świadczenie usług sprzątania jest zamówieniem typowym dla zastosowania w/wym. trybu, ponieważ usługi te są usługami bieżącego użytku oraz służą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie w czystości posesji i ich bezpośredniego otoczenia. Usługi te są powszechnie dostępne przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr przez praktycznie nieograniczoną grupę konsumentów.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawy specjalistycznego sprzętu dla Pracowni Hemodynamicznej na okres 12 miesięcy - znak sprawy: Z/28/PN/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Opracowanie czterech dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji kotłowni lokalnych, w celu maksymalizacji wykorzystania odnawialnych źródeł energii Etap I
- DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW
- ŚWIADCZENIE USŁUG WETERYNARYJNYCH W RAMACH COZ 2024-2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - II postępowanie.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - II postępowanie.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.