eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-06

Ogłoszenie nr 510086464-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.

Gmina Jarocin: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516808-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540040310-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jarocin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085470200000, ul. Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 499 500, e-mail zamowienia.publiczne@jarocin.pl, faks 627 472 225.
Adres strony internetowej (url): www.jarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR-RGK.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Miasta i Gminy Jarocin w roku 2019. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, z których 1 część obejmują Miasto Jarocin, natomiast 2 część obszar wiejski Gminy Jarocin. Część zamówienia nr 1 - Miasto Jarocin obejmuje m.in. Stare Miasto, Śródmieście ,T. Kościuszki, Kopernika, os. Bogusław, os. 700-lecia, os. 1000-lecia, os. Glinki, os. Tumidaj, os. Konstytucji, os. Polna ,os. Bajkowe, os. Ługi, os. Ciświca, os. Rzeczpospolitej, os .Wojska Polskiego. Część zamówienia nr 2 - Obszar Wiejski Gminy Jarocin obejmuje Mieszków, Cielczę, Osiek, Cząszczew , Radlin, Wilkowyję, Łuszczanów, Witaszyce, Witaszyczki, Zakrzew, Prusy, Roszkówko, Golinę, Stefanów, Potarzycę, Siedlemin, Roszków oraz Dąbrowę. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na jedną lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. 5.1.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Część zamówienia nr 1 Miasto Jarocin obejmująca m.in. Stare Miasto,Śródmieście, os. Kopernika, os. Ługi, Bogusław, os. 700-lecia, os. 1000-lecia, os. Glinki, os. Tumidaj, os. Konstytucji, os. Polna, os. Bajkowe, os. Ługi, os. Ciświca, os. Rzeczpospolitej, os .Wojska Polskiego obejmuje w szczególności: a) Zieleń na terenie miasta Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy teren Miasta Jarocin) b) Park leśny przy ul. Szubianki c) Skwer przy ul. Wyszyńskiego d) Donice z zielenią na Rynku Miejskim e) Skwer z Glanem przy ul. Wojska Polskiego, f) Skwer Pamięci przy ul. Wrocławskiej g) Nasadzenia roślin przy ul. Do Zdroju h) koszenie poboczy i rowów dróg gminnych. Całość zgodnie z SIWZ Tom II projekt umowy dla Miasta Jarocin oraz SIWZ Tom III Specyfikacją utrzymania i pielęgnacji zieleni na obszarze Miasta Jarocin. Część zamówienia nr 2 Obszar wiejski obejmująca m.in. Mieszków, Cielczę, Osiek, Cząszczew, Radlin, Wilkowyję, Łuszczanów, Witaszyce, Witaszyczki, Zakrzew, Prusy, Roszkówko, Golinę, Stefanów, Potarzycę, Siedlemin, Roszków oraz Dąbrowę obejmuje w szczególności: a) Zieleń na terenie obszaru wiejskiego Gminy Jarocin (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy na obszar wiejski) b) Skwer w Mieszkowie przy ul. Poznańskiej c) Skwer im. Barwickiego i skwer przy ul. Stawnej w Witaszycach d) Park przy Sanktuarium w Golinie e) Skwer w Siedleminie przy ul. Głównej f) Koszenie poboczy i rowów dróg gminnych. Całość zgodnie z SIWZ Tom II projekt umowy dla obszaru wiejskiego Gminy Jarocin oraz SIWZ Tom III Specyfikacją utrzymania i pielęgnacji zieleni na obszarze wiejskim Gminy Jarocin. 5.1.2. Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, należy dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z odbiorcą odpadów na koszt własny. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77000000-0 Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000-9 Przycinanie żywopłotów 77313000-7 Usługi utrzymania parków 77300000-3 Usługi ogrodnicze 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Specyfikacja utrzymania i pielęgnacji zieleni, z tym że: - dla części zamówienia nr 1 stanowi Specyfikacja utrzymania i pielęgnacji zieleni na terenie Miasta Jarocin, - dla części nr 2 stanowi Specyfikacja utrzymania i pielęgnacji zieleni na obszarze wiejskim Gminy Jarocin. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy: 1) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - MIASTO JAROCIN. 2) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - OBSZAR WIEJSKI GMINY JAROCIN. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówieni z wyłączeniem osób posiadających uprawnienia pilarza, wykształcenie wyższe ogrodnicze i uprawnienia do kierowania ruchem. Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, ze ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do Kierownika prac. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1 czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.5.6. Postanowienia pkt. 5.5.1. - 5.5.4. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 5.7. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.8. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77000000-0


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77342000-9, 77313000-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: OBSZAR MIEJSKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 207129.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PLENER MICHAŁ SOŁTYS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 2a, Golina
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 325445.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 325445.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325445.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: OBSZAR WIEJSKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154166.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNICUS USŁUGI OGRODNICZE Aleksandra Wróblewska-Nowaczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rydzowa 4/20
Kod pocztowy: 91-211
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252416.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252416.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328667.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie następującej części zamówienia - utrzymanie zieleni.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.