eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Budowa kanalizacji sanitarnej Serock, ul. Słodka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082837-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Miasto i Gmina Serock: Budowa kanalizacji sanitarnej Serock, ul. Słodka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521985-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej Serock, ul. Słodka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi w ulicy Słodkiej w Serocku zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy "GeoPlan" Zakład Usług Geodezyjnych i Projektowych Piotr Korczak, ul. Zacisze 5/1, 26-600 Radom. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę kanału sanitarnego PVC f 200 mm o długości L = 221,8 m, od istniejącej studni S1 w ulicy Słodkiej do studni S6, 2) budowę 5 przyłączy kanalizacyjnych f 160 mm o długości L = 37,5 m wraz z adaptacją istniejących zbiorników bezodpływowych na studzienki rewizyjne, 3) opracowanie projektu przyłącza kanalizacyjnego do działki nr ew. 11/4 obr. 03 (ul. Słodka 13) i wykonanie przyłącza kanalizacyjnego na podstawie wykonanego projektu, 4) opracowanie projektu wykonawczego zamiennego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Słodkiej oraz przyłączy kanalizacyjnych do działek nr ew. 11/9, 11/8, 11/7, 11/6, 11/5 obr. 03, w zakresie zmiany lokalizacji studni na kanale sanitarnym oraz przebiegu przyłączy do w/w działek - Zamawiajacy wskazuje, że powyższe zmiany należy kwalifikować jako zmiany nieistotne niewymagające zmiany pozwolenia na budowę; projekt wykonawczy będzie podlegał uzgodnieniu w MPWiK, 5) odtworzenie nawierzchni drogi na długości 280 m i szerokości 4 m mieszanką mineralno -bitumiczną klińcowo - żwirową (destrukt asfaltowy) o grubości 10 cm, 6) odtworzenie w przypadku budowy przyłączy zagospodarowania posesji (nawierzchnie chodników, zjazdów oraz trawników) do stanu sprzed budowy, 7) monitoring TV wybudowanej sieci, 8) przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zidentyfikować istniejące uzbrojenie terenu i odpowiednio je zabezpieczyć, 9) prace w rejonie istniejącej infrastruktury prowadzić pod ścisłym nadzorem gestorów sieci. Koszt nadzoru ponosi Wykonawca. 10) charakterystyka terenu, na którym będzie realizowane zadanie: Teren po którym zlokalizowano sieć kanalizacji sanitarnej stanowi pas drogowy drogi gminnej ul. Słodkiej (wewnętrznej), działka ew. nr 10/13 i 11/2 obr. 03 w Serocku. Ulica Słodka jest drogą gruntową. Wzdłuż trasy projektowanego odcinka sieci kanalizacyjnej po południowej stronie zlokalizowane są budynki mieszkalne natomiast po północnej działki niezabudowane. W pasie drogowym ul. Słodkiej zlokalizowana jest sieć wodociągowa z przyłączami, sieć gazowa z przyłączami, sieć energetyczna, kanał sanitarny Dz 0,20m w miejscu włączenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232440-8


Dodatkowe kody CPV: 45231100-6, 45332400-7, 45232000-2, 45111200-0, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198211.62
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Wodno-Kanalizacyjno-Gazowe KAN-POL Paweł Grabowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 48A/2
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190527.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190527.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.