eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ujazd tj. Budynku Urzędu Gminy w Ujeździe oraz Świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082818-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Wójt Gminy Ujazd: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ujazd tj. Budynku Urzędu Gminy w Ujeździe oraz Świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROJEKT PN. : "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE UJAZD TJ. BUDYNKU URZĘDU GMINY W UJEŹDZIE ORAZ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BRONISŁAWOWIE" REALIZOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA IV GOSPODARKA NISKOEMISYJNA DZIAŁANIE IV.2 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW PODDZIAŁANIE IV.2.2

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530835-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064303-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 55099900000000, ul. Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 192 123, e-mail ugujazd@ujazd.com.pl, faks 447 192 129.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug.ujazd.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.ug.ujazd.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ujazd tj. Budynku Urzędu Gminy w Ujeździe oraz Świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIR.271.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części Część I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji Termomodernizacja budynku świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie, Bronisławów 1. 97-225 Ujazd, Część II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ujeździe, Pl. Kościuszki 6, 97-225 Ujazd. 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Ujazd tj. Budynku Urzędu Gminy w Ujeździe oraz Świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie". W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach, nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 2) reprezentowanie Zamawiającego rozliczenia rzeczowe realizowanego zadania inwestycyjnego; 3) współdziałania z Wykonawcą dokumentacji projektowej oraz z Wykonawcą robót budowlanych w celu realizacji zamierzenia polegającego na Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w gminie Ujazd tj. Budynku Urzędu Gminy w Ujeździe oraz Świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji Termomodernizacja budynku świetlicy Wiejskiej w Bronisławowie, Bronisławów 1. 97-225 Ujazd,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bernard Berski Techniczna Realizacja Procesu Budowlanego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rąbień AB,ul. Jaskółcza 10
Kod pocztowy: 97-070
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4797.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4797.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego przy realizacji inwestycji Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ujeździe, Pl. Kościuszki 6, 97-225 Ujazd.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bernard Berski Techniczna Realizacja Procesu Budowlanego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rąbień AB, ul. jaskółcza 10
Kod pocztowy: 97-070
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19926.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19926.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.