To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-24
Ogłoszenie nr 510080597-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522976-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000,
ul. Szpitalna
16,
98-300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
sekretariat@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ -ZP/2/24/242 /2 /2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie przewozu personelu medycznego realizowane dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu. 2. Kody i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki zdrowotnej ( NPL). Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 24 miesiące: 35 000 km. Pakiet nr 2 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego Hospicjum Domowego przy SPZOZ w Wieluniu. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 24 miesiące: 180 000 km. Pakiet nr 3 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej. Łączne szacunkowe zapotrzebowanie na 24 miesiące: 84 000 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego w zakresie poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki zdrowotnej ( NPL). |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE PRAWNE Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. UZASADNIENIE FAKTYCZNE W prowadzonym postępowaniu na część zamówienia określoną jako Pakiet nr 1 zostały złożone 3 oferty. Oferta oceniona jako najkorzystniejsza złożona przez: AMPERA Sp. z o.o. Sp. k.( 43 470,00 zł brutto) została odrzucona na podstawie art. art. 89 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp - informacja przesłana dnia 26.03.2019 r. Cena oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożona przez: NZOZ BOMED Bożena Bąk (136 500,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (93 000 zł brutto). Zamawiający nie wyraził zgody na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego Hospicjum Domowego przy SPZOZ w Wieluniu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMPERA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
206064.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Usługi w zakresie przewozu personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo-Usługowe RKO Wojciech Werbicki,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93240.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych
- "Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu"
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Transport składników krwi i badań konsultacyjnych do/ z RCKiK w Krakowie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.