eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › " Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Złotniki, Gmina Rogowo"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-11

Ogłoszenie nr 510080493-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.

Gmina Rogowo: " Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Złotniki, Gmina Rogowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Region przyjazny Środowisku, Działania 4.3. Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520157-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540041556-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 92351216000000, ul. ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3024053, e-mail gmina@rogowo.paluki.pl, faks 52 3024275.
Adres strony internetowej (url): www.rogowo.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Złotniki, Gmina Rogowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-INW.271.1.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy sieci wodociągowej z przyłączami w m. Złotniki, gm. Rogowo oraz spięcie sieci istniejących w m. Czewujewo - włączenie wybudowanej sieci do istniejącej nastąpi we wsi Grochowiska Księże za istniejącym hydrantem. Zamówienie obejmuje swym zakresem wybudowanie: a) sieci wodociągowej o całkowitej długości L=5239,0 m, wg poniższego zestawienia: - rury PVC Ø160 mm długości L=2582,0 m - rury PVC Ø110 mm długości L=2086,0 m (w tym 411,0 m spięcia istniejących sieci w m. Czewujewo), - rury PVC Ø 90 mm długości L=571,0 m b) uzbrojenie sieci wodociągowej - zasuwa żeliwna Ø150 mm - 6 szt., - zasuwa żeliwna Ø 100 mm - 11 szt., - zasuwa żeliwna Ø 80 mm - 25 szt. (w tym na odgałęzieniach do hydrantu), - hydrant żeliwny ppoż. 80 m - 11 szt. c) przyłącza wodociągowe- 43 sztuki (odcinki od rurociągu głównego do zestawu wodomierzowego) o łącznej długości L= 388,0 m w tym: - rury PE Ø 50 mm o długości L= 66,0 m - rury PE Ø 40 mm o długości L= 98,0 m - rury PE Ø 32 mm o długości L= 224,0 m Wybudowana sieć wodociągowa zasilana będzie w wodę z istniejącego wodociągu w Grochowiskach Księżych, który z kolei jest zasilany z ujęcia wodociągowego w Czewujewie pracującego w układzie dwustopniowego pompowania. Włączenie wybudowanej sieci wodociągowej dla m. Złotniki do sieci istniejącej PVC PH110 nastąpi w węźle nr 3 w m. Grochowiska Księże. Dla zapewnienia odpowiedniego ciśnienia wody w projektowanych rurociągach przewidziano spięcie istniejących sieci w miejscowości Czewujewo - węzły nr 1 i 2. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części "SIWZ"): a) Załącznik nr 7 i 8 - Dokumentacja projektowa, b) Załącznik nr 9 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB), c) Załącznik nr 10 - Przedmiar robót, kosztorysy nakładcze 1.2. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, 4) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 1.3 Dodatkowe wymagania: 1) Użyte materiały budowlane, instalacje i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewniać niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 2) Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie nowe. 3) Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 1.4 Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym (dokumentacją projektową) obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, przeciwpożarowymi, zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Odstępstwa od w/w zasady należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 1.5 W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca może zapoznać się z terenem robót, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 1.6 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną oraz uzupełniony haromonogram rzeczowy- finansowy stanowiący Załącznik nr 6 do wzoru umowy, b) wykonanie planu bioz dla całego przedmiotu zamówienia, c) odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia e) organizacja i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, f) utrzymywanie porządku na placu budowy oraz zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, a także zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy, oraz oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń energii elektrycznej, montażu licznika zużycia wody oraz koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robot, h) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, i) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również dokonania odkrywek, j) każdorazowego zawiadomienia inspektora nadzoru o wykonaniu robót ulegających zakryciu lub zanikających, k) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, l) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, ł) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, m) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, n) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, o) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się w imieniu Inwestora uzyskać niezbędny dokument pozwalający na użytkowanie obiektu, p) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji. W odniesieniu do pozostałego materiału rozbiórkowego - Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. Nadmienia się, że Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów pochodzących z rozbiórek przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania nadmiaru ziemi i gleby z terenu budowy, r) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 3 ezg., s) bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji, t) wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów u) wykonanie tablicy informacyjnej o dofinansowanie inwestycji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 wraz z montażem (wymiary tablicy: 80cm x 120cm, pełen kolor, lokalizacja na zewnątrz, montaż - na specjalnych słupkach stalowych), w) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wymaga się aby Wykonawca, na ciągach jezdnych i pieszych, układał robocze pomosty lub stosował metody wykonania pozwalające na ruch pieszy i zapewniające dojście do budynków. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli - Zamawiającego, Wykonawcy i mieszkańców posesji. W związku z powyższym, na podstawie organizacji ruchu w zakresie dostosowanym do własnego planu i organizacji realizacji zadania, Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Starostę Powiatu oraz Zamawiającego, organizacją ruchu na czas budowy. Do nie przewidzianych, a wynikających z wprowadzonego sposobu przebudowy potrzeb lub związaną z technologią robót Wykonawca wykona, zatwierdzi i będzie aktualizował organizację ruchu na własny koszt, który należy ująć w wycenie robót, y) ewentualnie podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego złożonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacyjne itp. systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zmawiającemu jednocześnie stwierdzić zgodność zaoferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno być zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z: a) dokumentacją projektową - załącznik nr 7 i załącznik nr 8, b) specyfikacją techniczną -załącznik nr 9, c) przedmiarem robót, kosztorysem nakładczym - załącznik nr 10 z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub w Tabeli Elementów Scalonych pewnych robót, koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 1.8 Zamawiający wymaga, że: a) Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 36 miesięcznej do maksymalnej 60 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Rozszerza się odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, a w związku z tym uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia (umowy) wygasają wraz z upływem okresu, na który Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (umowy). Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą wykonania (zakończenia) całości przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem całościowego, końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. W okresie gwarancji wszelkie naprawy i przeglądy gwarancyjne obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia będą wykonywane wyłącznie kosztem i staraniem Wykonawcy. b) na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - opinie, decyzje, - protokoły z wymaganych: badań, pomiarów, prób szczelności, w tym badanie wody pod względem mikrobiologicznym - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2017.2294), - atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne na wbudowane materiały, - książkę obmiaru, - dziennik budowy, - inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. 1.9 Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno-technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy, 1.10 Zamawiający dysponuje Decyzją Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr 80/2015 z dnia 12 maja 2015r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę na zadanie pn: "Przejście siecią wodociągową pod drogą krajową nr 5, działka nr 203 obręb Czewujewo, w m. Czewujewo, gm. Rogowo" Załącznik nr 11 1.11 Zamawiający dysponuje Decyzją nr 170 znak:UA.6740.1.81.2015 Starosty Żnińskiego z dnia 14 maja 2015 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą Gminie Rogowo pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami na działkach nr 180/6, 202/2, 108/2, 189/2, 107/6, 115/4 w obrębie ewidencyjnym Czewujewo; na działce nr 85 w obrębie ewidencyjnym Grochowiska Księże; na działkach Nr 20, 21, 171, 208, 26/3, 223, 230/1, 217/3, 25, 131, 143, 141, 22, 98, 31, 51,256, 192, 134/1, 134/2, 142, 136, 49, 75, 122, 233, 235, 7/5,10/4, 126, 17, 125, 139, 138, 140/3, 140/1, 140/2,135, 3/3, 74,73, 72, 69, 70, 127, 121, 261, 123, 250, 130 w obrębie ewidencyjnym Złotniki, która stanowi Załącznik nr 12 do niniejszego postępowania o zamówienie publiczne. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna zamieszczone zostały na stronie internetowej www.rogowo.bip.net.pl oraz dostępne są w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 2. Podwykonawstwo. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp). 3. Klauzule społeczne na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. W oparciu o art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 - t.j.) 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych - bezpośrednie wykonanie robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna za wyjątkiem osób sprawujących samodzielnie funkcje techniczne tj. kierownika budowy, kierownika robót. 2) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu; - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; b) oświadczenia wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 779959.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa "KADA-BIS" Adam Kaniewski
Email wykonawcy: biuro@kadabis.pl
Adres pocztowy: ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-188
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 959350.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 959350.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3595970.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.