To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-23
Ogłoszenie nr 510079228-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.
Gmina Łabiszyn: Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504233-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540011988-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łabiszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 09235120000000,
ul. pl. 1000-lecia
1,
89-210
Łabiszyn, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 384 40 52, e-mail
urzad@labiszyn.pl, zamowienia@labiszyn.pl, faks
52 384 41 77.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.labiszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGM.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie, dz. Nr 203/15 obręb ewidencyjny Łabiszyn. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę jednostopniowego systemu filtracji wody na dwustopniowy, realizowany przez układ dwóch filtrów ciśnieniowych, współpracujących z mieszaczem wodno - powietrznym (areatorem) i urządzeniami do podawania sprężonego powietrza. 2)Zakres robót obejmuje: a)montaż instalacji II° filtracji w istniejącej przepompowni; b)montaż dwóch filtrów ciśnieniowych, c)montaż mieszacza wodno - powietrznego (areatora), d)wykonanie instalacji II° filtracji, e)montaż urządzeń do podawania sprężonego powietrza, f)wykonanie uzbrojenia instalacji, g)wykonanie zewnętrznej instalacji wód popłucznych, h)instalację odwadniającą kanał technologiczny, i)instalację wentylacji w przepompowni II°, j)zmianę istniejącego wyposażenia pompowni II°, k)wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozbudową systemu sterowania w zakresie branży elektrycznej i AKPiA l)wykonanie kanałów technologicznych wraz z fundamentami pod urządzenia, m)zmianę lokalizacji drzwi wejściowych do pompowni, n)przebudowę istniejących schodów. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: Załączniku nr 7 - przedmiar Załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa część opisowa: branża sanitarna, ochrona środowiska Załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.1 Załączniku nr 10 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.2 Załączniku nr 11- dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.3 Załączniku nr 12 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.1 Załączniku nr 13 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.2 Załączniku nr 14 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 3 Załączniku nr 15 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 4 Załączniku nr 16 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 5 Załączniku nr 17 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 6 Załączniku nr 18 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 7 Załączniku nr 19 - dokumentacja projektowa część opisowa branża: elektryczna i AKPiA Załączniku nr 20 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys E.1 schemat blokowy zasilania Załączniku nr 21 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys. E.2 instalacja koryt Załączniku nr 22 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA: rys E.3 instalacja istniejącej szyny wyrównawczej Załączniku nr 23 - dokumentacja projektowa część opisowa branża konstrukcyjna Załączniku nr 24 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 1 Załączniku nr 25 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 2 Załączniku nr 26 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 3 Załączniku nr 27 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 4 Załączniku nr 28 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 5 Załączniku nr 29 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 6 4)Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232430-5
Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45331000-6, 45223220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
373403.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TECHWATER Marek Jarosz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
516713.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA PAROWEJ KOTŁOWNI GAZOWEJ W ARESZCIE ŚLEDCZYM W SZCZECINIE (WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIE)
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
- "Modernizacja budynku gminnego w Kalisiu na potrzeby Domu Ludowego".
- Remont pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Kultury w Skórczu.
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: Roboty zadaszeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.