eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabiszyn › Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 510079228-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Gmina Łabiszyn: Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504233-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540011988-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łabiszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 09235120000000, ul. pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 384 40 52, e-mail urzad@labiszyn.pl, zamowienia@labiszyn.pl, faks 52 384 41 77.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.labiszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGM.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest budowa II° filtracji wody na Stacji Uzdatniania Wody w Łabiszynie, dz. Nr 203/15 obręb ewidencyjny Łabiszyn. Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę jednostopniowego systemu filtracji wody na dwustopniowy, realizowany przez układ dwóch filtrów ciśnieniowych, współpracujących z mieszaczem wodno - powietrznym (areatorem) i urządzeniami do podawania sprężonego powietrza. 2)Zakres robót obejmuje: a)montaż instalacji II° filtracji w istniejącej przepompowni; b)montaż dwóch filtrów ciśnieniowych, c)montaż mieszacza wodno - powietrznego (areatora), d)wykonanie instalacji II° filtracji, e)montaż urządzeń do podawania sprężonego powietrza, f)wykonanie uzbrojenia instalacji, g)wykonanie zewnętrznej instalacji wód popłucznych, h)instalację odwadniającą kanał technologiczny, i)instalację wentylacji w przepompowni II°, j)zmianę istniejącego wyposażenia pompowni II°, k)wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozbudową systemu sterowania w zakresie branży elektrycznej i AKPiA l)wykonanie kanałów technologicznych wraz z fundamentami pod urządzenia, m)zmianę lokalizacji drzwi wejściowych do pompowni, n)przebudowę istniejących schodów. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: Załączniku nr 7 - przedmiar Załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa część opisowa: branża sanitarna, ochrona środowiska Załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.1 Załączniku nr 10 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.2 Załączniku nr 11- dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 1.3 Załączniku nr 12 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.1 Załączniku nr 13 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 2.2 Załączniku nr 14 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 3 Załączniku nr 15 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 4 Załączniku nr 16 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 5 Załączniku nr 17 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 6 Załączniku nr 18 - dokumentacja projektowa branża sanitarna, ochrona środowiska rys. 7 Załączniku nr 19 - dokumentacja projektowa część opisowa branża: elektryczna i AKPiA Załączniku nr 20 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys E.1 schemat blokowy zasilania Załączniku nr 21 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA : rys. E.2 instalacja koryt Załączniku nr 22 - dokumentacja projektowa branża elektryczna i AKPiA: rys E.3 instalacja istniejącej szyny wyrównawczej Załączniku nr 23 - dokumentacja projektowa część opisowa branża konstrukcyjna Załączniku nr 24 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 1 Załączniku nr 25 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 2 Załączniku nr 26 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 3 Załączniku nr 27 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 4 Załączniku nr 28 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 5 Załączniku nr 29 - dokumentacja projektowa branża konstrukcyjna: rys 6 4)Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232430-5


Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45331000-6, 45223220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 373403.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TECHWATER Marek Jarosz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kraszewskiego 16
Kod pocztowy: 85-240
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 516713.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 516713.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 516713.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.