To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-23
Ogłoszenie nr 510079039-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533656-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 73019902500000,
ul. ul. Armii Krajowej
34,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 279 215, e-mail
dps-sieradz@wp.pl, faks
438 279 215.
Adres strony internetowej (url): bip-dps.spsieradz.finn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.GA.ZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla potrzeb DPS przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2, 03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199229.65
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-handlowe POLARIS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
185121.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego do Zakładu Karnego w Sieradzu.
- Zakup ambulansu transportowego - podniesienie jakości i dostępności do świadczeń medycznych Szpitala w Sieradzu w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS na 2024 rok"
- Dostawa produktów wspomagających leczenie
- Dostawa systemów do procedur hemodynamicznych
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Sprzedaż i dostawa pelletu drzewnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku ul. Dobra 3, 15-034 Białystok
- "DOSTAWY CHLEBA, BUŁKI TARTEJ ORAZ MĄKI PSZENNEJ DO ZAKŁADU KARNEGO W UHERCACH MINERALNYCH ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W ŚREDNIEJ WSI"
- Dostawa artykułów spożywczych
- DOSTAWA ART. ŻYWNOŚCIOWYCH: PIECZYWA I WYR. CUKIERNICZYCH, MLEKA I PROD. MLECZNYCH, RYB ŚWIEŻYCH I MROŻONYCH, PROD. ZBOŻOWYCH, JAJ, TŁUSZCZY, WODY, NAPOJÓW, SOKÓW, WYR. GARMAŻERYJNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Skalbmierzy - MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY"
- "DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH, ORAZ JAJ KURZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W UHERCACH MINERALNYCH"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.