eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych na terenie Gminy Jabłoń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510077830-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Urząd Gminy Jabłoń: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych na terenie Gminy Jabłoń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516219-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Jabłoń, Krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000, ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3560036, e-mail jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.jablon.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych na terenie Gminy Jabłoń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedsięwzięcie obejmuje Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach szkolnych na terenie Gminy Jabłoń Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Dawidach o wymianę istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi o wymianę istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową aluminiową na profilach ciepłych o współczynniku nie większym niż 1,3 W/m2K 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne) stanowiące załączniki nr 5 a, 5 b i 5 c do niniejszego postępowania. Zadanie 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Kolanie o wymianę istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi o wymianę istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową aluminiową na profilach ciepłych o współczynniku nie większym niż 1,3 W/m2K 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne) stanowiące załączniki nr 6 a, 6 b i 6 c do niniejszego postępowania. Zadanie 3 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jabłoniu o wymianę istniejącej stolarki okiennej na nowe okna PCV o wsp. nie większym niż 0,9 W/m2K wraz z automatycznymi nawiewnikami okiennymi o wymianę istniejącej zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową aluminiową na profilach ciepłych o współczynniku nie większym niż 1,3 W/m2K 45000000-7 Roboty budowlane 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne) stanowiące załączniki nr 7 a, 7 b i 7 c do niniejszego postępowania. Zamawiający dopuszcza montaż stolarki w świetle muru oraz przy wykorzystaniu piany montażowej i taśm paro izolacyjnych zewnętrznych bez taśm paro przepuszczalnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 349186.19
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EURO OKNA - PLUS Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 82B
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Leżajsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1340700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.