eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zochcinek › "Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510077811-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku: "Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524969-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku, Krajowy numer identyfikacyjny 00030252800000, ul. Zochcinek 42 42, 27-500 Zochcinek, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158682818, e-mail admin@zochcinek.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zochcinek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Organizacja i przeprowadzenie dwóch 10-dniowych wyjazdów integracyjnych (10 pełnych dni pobytu), każdy dla 50 uczestników projektu plus 5 opiekunów w ramach projektu "My Samodzielni!" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszy Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałanie RPSW.09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W każdym wyjeździe integracyjnym będzie uczestniczyć: I wyjazd integracyjny - 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku. II wyjazd integracyjny - 25 osób niepełnosprawnych (uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Opatowie przy Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku) i 25 osób z rodzin lub najbliższego otoczenia osób z niepełnosprawnością (osoby dorosłe) + 5 opiekunów z Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Domu Pomocy w Zochcinku 2. Czas trwania każdego wyjazdu integracyjnego: - 10 pełnych dni pobytowych, w terminach mieszczących się w miesiącach maj - czerwiec 2019 r. Terminy obu wyjazdów nie mogą się na siebie nakładać. 3. Lokalizacja - oba wyjazdy należy zorganizować w ośrodku rehabilitacyjnym na terenie Polski w miejscowościach nadmorskich. Zamawiający dopuszcza organizację wyjazdów w dwóch różnych ośrodkach i w różnych miejscowościach. V. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni wszystkim uczestnikom obu wyjazdów: 1. Transport dla każdego z uczestników z wyznaczonego miejsca w Opatowie, do miejsca odbycia pobytu i z miejsca odbycia pobytu, po jego zakończeniu, do Opatowa - autokarem z klimatyzacją. Czas dojazdu i powrotu, nie wlicza się do okresu pobytu na wyjeździe integracyjnym i winien być wykonany z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego przeglądu o sprawności technicznej pojazdu w dniu wyjazdu oraz powrotu. Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 2. Zakwaterowanie w jednym budynku, obok siebie w pokojach 2 i 4 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (w.c., prysznic lub wanna, umywalka), telewizorem i czajnikiem elektrycznym. W wyjazdach będą uczestniczyć osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników w domkach. 3. Całodzienne wyżywienie dla uczestników pobytu tj. : (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń, począwszy od obiadu pierwszego dnia pobytu a skończywszy na obiadokolacji ostatniego dnia pobytu. Prowiant dla wszystkich uczestników w drodze powrotnej. 4. Program rekreacyjno-kulturalny - przygotuje i zrealizuje 8 spotkań integracyjnych (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce) wraz z poczęstunkiem. 5. Zajęcia fitness, zajęcia sportowo-rekreacyjne (siatkówka, tenis, zajęcia na basenie i sali gimnastycznej wyposażonej w sprzęt gimnastyczny tj. orbitek, bieżnię i inny, zajęcia na siłowni). 6. Zabiegi rehabilitacyjne - co najmniej 10 na jedną osobę. 7. Przygotowanie i realizację co najmniej dwóch wycieczek autokarowych do atrakcyjnych miejsc z licencjonowanym przewodnikiem z zapewnieniem wyżywienia w formie suchego prowiantu na czas ich trwania. 8. Zabezpieczy ubezpieczenie grupowym NW wszystkim uczestnikom turnusu dostosowane do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. Koszty ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 9. Pokrycie kosztów opłaty klimatycznej. 10. Całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska lub pielęgniarska). 11. Opiekuna/animatora czasu wolnego na czas trwania wyjazdu, który sprawowałby również nadzór nad uczestnikami wyjazdu. VI. Wymagania w stosunku do ośrodków, w którym będzie organizowany wyjazd integracyjny 1. Ośrodek, musi posiadać wpis do rejestru ośrodków i organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w art. 10d Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, z późn. zm.) oraz § 15 i § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694). 2. Ośrodek musi być wyposażony: - w jadalnię, - kompleks basenowy, w skład którego wchodzi m.in. kryty basen dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych wraz z ratownikiem, jacuzzi wraz z szatniami, kabinami prysznicowymi. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć na basenie poza terenem ośrodka pod warunkiem zapewnienia transportu uczestników na odległość do 10 km. Wszystkie osoby uczestniczące w zajęciach na basenie, to osoby nie umiejące pływać, 3. Nie dopuszcza się, aby ośrodek był położony na wzgórzu, w miejscu do którego dojazd jest bardzo stromy, uczestnicy turnusu to też osoby z dysfunkcją narządu ruchu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63511000-4


Dodatkowe kody CPV: 55100000-1, 55300000-3, 60172000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A-Z Turystyka Anna Ryszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tymień 48/2
Kod pocztowy: 76-035
Miejscowość: Tyniec
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.