Ogłoszenie z dnia 2019-04-18
Ogłoszenie nr 510077715-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Zwiększeniu prac objętych zamówieniem podstawowym na przebudowę i podział na dwa lokale mieszkalne - lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku wielorodzinnym położonym w Świnoujściu przy ul. Armii Krajowej 13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 81050658600000,
ul. ul. Wyspiańskiego
35C,
72-600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 3212280; 3212156; 3212631, e-mail
przetargi@zgm.swinoujscie.pl, faks
91 321 05 08.
Adres strony internetowej (url): https://zgm.swinoujscie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększeniu prac objętych zamówieniem podstawowym na przebudowę i podział na dwa lokale mieszkalne - lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku wielorodzinnym położonym w Świnoujściu przy ul. Armii Krajowej 13
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.242.71.WR.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększeniu prac objętych zamówieniem podstawowym na przebudowę i podział na dwa lokale mieszkalne - lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku wielorodzinnym położonym w Świnoujściu przy ul. Armii Krajowej 13 zgodnie z treścią zaproszenia do złożenia oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45450000-6, 45420000-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany "EFEKT" J. D. Dziedziccy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67.1.6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca prac poinformował przedstawicieli Zamawiającego o wystąpieniu nieprzewidzianych prac remontowych. Na okoliczność zdarzenia zamawiający opracował protokołu konieczności określający zakres prac. Postepowanie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa artykułów biurowych oraz dostawa artykułów papierniczych
- Wykonanie remontu silnika na jednostce pływającej Bielik IV.
- Dostawa olejów i płynów eksploatacyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji, deratyzacji, usuwania gniazd oraz przeglądów lokali.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania".
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.