eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510076835-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520576-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail zampubl@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów do napraw nawierzchni drogowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja sukcesywnych dostaw kruszyw i innych materiałów, przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże. Zamówienie dotyczy następujących materiałów: 1) Część I - Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5mm w ilości 6000 ton 2) Część II - Dostawa destruktu betonowego 0-65 mm w ilości 750 ton 2. Kruszywa muszą spełniać normę PN-EN 13242. Zamawiający zwraca Wykonawcom uwagę, że pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne lub sztuczne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I). 3. Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie do dnia 31.12.2019 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 5. Zamawiający ustala minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia do 12 godzin od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy a maksymalny do 72 godziny zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin dostawy". 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 7. Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 8. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia kamień łamany 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50%. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 9. W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie pobierze próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm. W takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44113700-2


Dodatkowe kody CPV: 14212300-3, 44114200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5 mm w ilości 6000 ton

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 287760.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PIKAR Dariusz Pruszyński
Email wykonawcy: pruszyniak8@wp.pl
Adres pocztowy: Pruszynka Stara 18
Kod pocztowy: 17-120
Miejscowość: Brańsk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 312174.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 312174.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 383022.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa destruktu betonowego w ilości 750 ton

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21337.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kaczanowski Usługi Transportowe Kaczanowski Jarosław
Email wykonawcy: jkaczanowski79@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 18
Kod pocztowy: 17-100
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38745.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.