To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-18
Ogłoszenie nr 510076693-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.
Gmina Żnin: Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie - Etap III.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502450-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540014475-N-2019, 540017927-N-2019, 540022849-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żnin, Krajowy numer identyfikacyjny 92351222000000,
ul. ul. 700-lecia
39,
88-400
Żnin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 031 301, e-mail
admin@um.znin.pl, faks
523 031 103.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umznin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Browarowej w Żninie - Etap III.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGPI.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowano przebudowę pomieszczeń przedszkola, podczas której wykonane zostaną prace mające na celu poprawę stanu technicznego obiektu. Prace budowlane prowadzone będą w całym budynku (piwnica, parter, piętro). W wyniku prac istniejące przedszkole zostanie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - przed budynkiem projektuje się pochylnię dla osób niepełnosprawnych, na parterze salę zajęć z toaletą oraz ogólnodostępną toaletę dostosowaną pod kątem osób niepełnosprawnych. Kolejną istotną zmianą jest polepszenie warunków ewakuacji, do czego w znacznym stopniu przyczyni się wyposażenie klatki schodowej (bocznej) w okno służące do usuwania dymu. Opis rozwiązań budowlanych ? wprowadzenie zmian w układzie ścian działowych w celu dostosowania budynku do nowego układu funkcjonalnego - wyburzenie części ścian działowych, wykonanie nowych ścian murowanych, wykonanie zamurowań (wykończone tynkiem cem -wap, szpachlowane gładzią gipsową, malowane farbami emulsyjnymi); ? skucie i demontaż warstw podłogowych aż do izolacji i wykonanie nowych okładzin podłogowych; ? wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych związanych z powiększeniem istniejących otworów drzwiowych bądź wykonaniem nowych otworów w istniejących ścianach (nadproża, obramowania otworów drzwiowych zgodnie z częścią konstrukcyjną niniejszego opracowania); ? wydzielenie ogólnodostępnej łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz szatni dla dzieci na parterze; ? uzupełnienie tynków w miejscach zamurowań oraz w miejscach uszkodzeń i wyburzeń; ? szpachlowanie gładzią gipsową ścian i sufitów; ? malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, ? wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, w których rozprowadzana będzie instalacja sanitarna do pomieszczeń kondygnacji wyższej (lokalizacja sufitów podwieszanych zgodnie z opracowaniem graficznym niniejszej dokumentacji projektowej); ? wymiana drzwi wewnętrznych; ? wymiana osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach; ? montaż małej windy gastronomicznej; ? wymiana okna na klatce schodowej bocznej w celu dostosowania jej do wymogów bezpieczeństwa pożarowego; ? wykonanie przed wejściem głównym do budynku pochylni dla osób niepełnosprawnych. Podstawowe dane dotyczące istniejącego obiektu: - Powierzchnia użytkowa - ok. 907,00 m2 - Powierzchnia zabudowy - ok. 512,00 m2 - Kubatura brutto - ok. 4200,0 m3 - Wysokość budynku - ok. 8 m Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. UWAGA: Do SIWZ została załączona dokumentacja techniczna dotycząca szerszego zakresu robót niż obejmuje to przedmiot zamówienia, ponieważ zakres realizowany w ramach niniejszego postępowaniu stanowi element składowy całości inwestycji w zakresie remontu przedszkola. Wykonawca, celem zapoznania się oraz oszacowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia jest zobligowany zapoznać się z udostępnioną dokumentacją dotyczącą zakresu zadania realizowanego w ramach niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45432120-1, 45324000-4, 45442100-8, 45421000-4, 39290000-1, 45214100-1, 45310000-3, 45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
597391.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłaad Ogólno-Budowlany IZBUD Danuta Adamczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
734286.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Żninie 2024-2025
- Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej na terenie Gminy Żnin - CZ.II ZAMÓWIENIA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Żnińskiego i szkół niepublicznych z terenu Powiatu Żnińskiego.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.