eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚWINICE WARCKIE › Zakup sprzętuŁukowej średniej estrady mobilnej i zestawu kina plenerowego przez Gminny Ośrodek Kultury w Świnicach Warckich

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510075299-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Gminny Ośrodek Kultury: Zakup sprzętu: Łukowej średniej estrady mobilnej i zestawu kina plenerowego przez Gminny Ośrodek Kultury w Świnicach Warckich

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej. Operacja w zakresie działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" w ramach Priorytetu 4 "Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej', objętego Programem Operacyjnym "Rybactwo i Morze", z wyłączeniem projektów grantowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520320-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 31050056000000, ul. Kościuszki 18, 99-140 ŚWINICE WARCKIE, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 632881130, 605397329, e-mail dyrektor.gokswinicewarckie@poczta.fm, gokswinice@poczta.fm, faks .
Adres strony internetowej (url): http://gokswinicewarckie.pl/bip/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu: Łukowej średniej estrady mobilnej i zestawu kina plenerowego przez Gminny Ośrodek Kultury w Świnicach Warckich

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOK-042/1/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup sprzętu: Łukowej średniej estrady mobilnej i zestawu kina plenerowego przez Gminny Ośrodek Kultury w Świnicach Warckich" Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na trzy części, jak poniżej: - Część 1: Usługa dostawy i sprzedaży Łukowej średniej estrady mobilnej - Część 2: Usługa dostawy i sprzedaży ekranu projekcyjnego do zestawu kina plenerowego - Część 3: Usługa dostawy i sprzedaży projektora do zestawu kina plenerowego i zestawu audio do zestawu kina plenerowego Część nr 1: Usługa dostawy i sprzedaży Łukowej średniej estrady mobilnej (konstrukcje rusztowań) Przedmiotem usługi jest łukowa średnia estrada mobilna to odpowiednio zbudowana przyczepa samochodowa, której rama wykonana jest z profili stalowych/aluminiowych, podparta na dwóch osiach, stabilizowana i poziomowana za pomocą podpór. Podest sceniczny składa się z 3 części stalowych/aluminiowych, z których jedna jest na stale mocowana do ramy, a dwie są ruchome. Podłoga wykonana jest z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej, atestowanej. Dach profilowany - łukowy, wykonany z 3 części, z aluminiowych kratownic, część środkowa stalowa/aluminiowa, całość pokryta plandeką. Dach podnoszony na żądaną wysokość za pomocą pompy hydraulicznej sterowanej elektrycznie. Scena powinna posiadać dwie ścianki boczne i tylną przepuszczające powietrze, schody oraz barierki zabezpieczające boki i tył podestu. Dodatkowo powinna posiadać skrzydła dźwiękowe wraz z dwoma podestami. Wymiary po rozłożeniu: długość 8m, szerokość 6m, wysokość 5m. Część nr 2: Usługa dostawy i sprzedaży ekranu projekcyjnego do zestawu kina plenerowego Przedmiotem usługi jest ekran projekcyjny o parametrach nie gorszych niż: L 6,0 x 9,5m + 0,5m pneumatyczny z tkaniny poliestrowej powlekanej PVC 330 g/m2, w kolorze ze standardowej palety kolorów (bez zadruku), cztery nóżki podnoszące ramę ekranu o 0,5m, tkanina projekcyjna 4,7 x 8,2xm, kompletne wyposażenie: śledzie, liny odciągowe, wentylator, instrukcja obsługi, młotek, torba transportowa Część nr 3: Usługa dostawy i sprzedaży projektora do zestawu kina plenerowego (Powiększalnik) i zestawu audio do zestawu kina plenerowego Przedmiotem usługi jest dostawa i sprzedaż projektora o parametrach nie gorszych niż: Technologia: DLP, rozdzielczość: 1920x1200, jasność: 12 000 ANSI lumenów, kontrast: 5 000:1, złącza: 2x HDMI, 1x VGA, 1x 3G-SDI, dwulampowy, obsługa 3D, sześciosegmentowe koło kolorów (RGBCYW); Obiektyw: 2.0 - 4.0:1 Zoom Lens (Full ILS); Przedmiotem usługi jest dostawa i sprzedaż zestawu audio o parametrach nie gorszych niż zestaw audio: 1x PRE116 Mikser instalacyjny, 6 kanałów wejściowych, Bluetooth 1x EPA502 wzmacniacz 2x500W/4 ohm, klasa D, 1U 2x SPEAKER BOX D12 zestaw głośników pasywny 12"+1,5" 230W/8Ohm 2x CST436/B statyw głośnikowy aluminiowy z blokadą,1x Zestaw przewodów sygnałowych i głośnikowych. Oferowane urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. RÓWNOWAŻNOŚĆ: W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". Zamieszczone w SIWZ, w szczególności w dokumentacji projektowej nazwy własne producentów nie są wiążące dla wykonawcy, należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji projektowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ i dokumentacji projektowej, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którymi charakteryzują się produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem: o zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej, o wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp) W przypadku propozycji urządzeń/materiałów równoważnych/zamiennych Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą, kart katalogowych, dokumentów potwierdzających dane techniczne/certyfikaty zgodności/ krajowe deklaracje zgodności lub krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych /Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zm./ tych urządzeń/materiałów. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty, tabeli porównawczej (tabeli równoważności) dla danych urządzeń/materiałów, zawierającej w jednej kolumnie wszystkie wyszczególnione w dokumentacji projektowej ich parametry, zaś w drugiej - parametry urządzeń/materiałów oferowanych w celu potwierdzenia, że oferta jest zgodna z treścią SIWZ. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. Na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej sygn. akt KIO/UZP 1400/08 "Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry". Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym, w szczególności w zakresie: ¬ charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), ¬ charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość ), ¬ parametrów technicznych (np. wydajność, wytrzymałość, trwałość, konstrukcja itp.), ¬ wyglądu (struktura, faktura i barwa). Zaleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44212317-4


Dodatkowe kody CPV: 44232421-9, 38652200-2, 32342300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa dostawy i sprzedaży Łukowej średniej estrady mobilnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALSPAW Sp. zo.o
Email wykonawcy: kinga@alspaw.com.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 29
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107748.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107748.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107748.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa dostawy i sprzedaży ekranu projekcyjnego do zestawu kina plenerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10561.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAM-I MUSIC MEDIA Jarosław Igielski
Email wykonawcy: adm@kami.sklep.pl
Adres pocztowy: ul. Dmowskiego 1 C
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15093.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa dostawy i sprzedaży projektora do zestawu kina plenerowego i zestawu audio do zestawu kina plenerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64782.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROJEKCJA Sp.zo.o
Email wykonawcy: przetargi@projekcja.pl
Adres pocztowy: ul.Zwycięska 20A
Kod pocztowy: 53-033
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.