eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Usługa indywidualnego tankowania paliwa z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074519-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Usługa indywidualnego tankowania paliwa z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522602-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540049154-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000000, ul. ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 827 300, e-mail szpital@sz.kepno.pl, faks 627 827 401.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.kepno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa indywidualnego tankowania paliwa z dystrybutora stacji paliw bezpośrednio do zbiorników uprawnionych pojazdów zamawiającego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju napędowego, poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za pomocą elektronicznych kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN, i odroczonym terminem płatności zgodnym z SIWZ. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy, spełniał wymagania określone w normie PN-EN 590+A1:2017-06 2) Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkowe dostawy: - oleju napędowego - w ilości 110 000 litrów 3) Ilości zamawianego paliwa zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie ± 20% ze względu na brak lub wzrost zapotrzebowania na paliwa. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu. 4) Zamawiający wymaga, aby zakupy paliwa mogły być realizowane we wszystkich stacjach firmowych Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym w minimum jednej, która jest zlokalizowana na terenie miasta Kępno, z dostępnością 24h/dobę (7 dni w tygodniu oraz święta i dni wolne). 5) Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie za pomocą kart flotowych magnetycznych wystawionych na numery rejestracyjne samochodów Zamawiającego. Karty mają być zabezpieczone kodem PIN. Karty nowe mają być wydane Zamawiającemu bezpłatnie, a w przypadku ich utraty Wykonawca ma wydać karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca wyda karty flotowe Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty wpływu prawidłowo wypełnionego wniosku. 6) Na karcie flotowej mają być zakodowane minimum następujące dane Zamawiającego: - nazwa użytkownika jako jednostki służby zdrowia, - numer rejestracyjny pojazdu, - rodzaj paliwa 7) Rabat w % zakupywanego paliwa, który został zaoferowany przez Wykonawcę wybranego przez Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na okres ważności umowy - będzie uwzględniony przy wystawianiu faktur przez Wykonawcę. 8) Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT następować będzie nie częściej niż dwa razy w miesiącu przy terminie, płatności 30 dni od daty sprzedaży. Rozliczenia będą objęte pełnym monitoringiem, tj. każdy zakup ma objąć co najmniej informacje: data, miejsce, rodzaj paliwa, ilość, cena litra paliwa, wartość zakupu paliwa bez podatku VAT i cenę z podatkiem VAT po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. 9) Wykonawca ma zapewnić natychmiastową blokadę karty flotowej po zgłoszeniu jej utraty

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.40.00 - Oleje napędowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 537141.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 537141.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 537141.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.