eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Utrzymanie terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. Oznaczenie sprawyIA1/U/20/33/NC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 510074374-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

Politechnika Śląska: Utrzymanie terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/U/20/33/NC

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527633-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000163700000, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322371334, e-mail IA1@polsl.pl , faks 322371334.
Adres strony internetowej (url): www.polsl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/U/20/33/NC

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IA1/U/20/33/NC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na utrzymaniu w należnym stanie estetycznym ( tj. pielęgnację terenów zielonych oraz utrzymanie czystości na zewnątrz budynków), terenów Politechniki Śląskiej położonych w Gliwicach. 2. CPV: 77.31.40.00-4 usługi utrzymania gruntów, 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych; 77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów; 77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników; 90.61.00.00-6 usługi sprzątania i zamiatania ulic; 90.91.40.00-7 usługa sprzątania parkingów. 3. Termin wykonania zamówienia: w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.05.2020 r. do 30.11.2020r., lub do wyczerpania wartości umowy w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z uwzględnieniem Prawa Opcji. 4. Prawo opcji: 1) Ilości i usługi wskazane w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty są ilościami i usługami planowanymi do realizacji. Ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego poniżej. 2) Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia na obszarze stanowiącym co najmniej 50% terenu i równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia realizacji zamówienia dodatkowo maksymalnie o 100 % jego wartości wynikającej z umowy, przy czym ewentualne rozszerzenie zamówienia w roku 2020 objąć może obszar nie większy niż 20% terenu. W ww. opisanych przypadkach cena za realizację usługi w danym miesiącu będzie odpowiednio (proporcjonalnie) zmniejszona lub zwiększona. 3) Za niezamówioną część zamówienia Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. 4) Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy na okres kolejnego roku, przy czym realizacja umowy nastąpi w terminie od 01 maja do 30 listopada kolejnego roku. 5) O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej 7 dni przed końcem trwania umowy, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Rozliczenie umowy w ww. przypadku (tj. w kolejnym okresie jej obowiązywania), będzie się odbywało na takich samych zasadach, jak rozliczenie umowy pierwotnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77314000-4


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77312000-0, 77314100-5, 90610000-6, 90914000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 631728.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Artur Tomiczek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Artur Tomiczek "Szmaragd"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Józefa Piontka 2 B
Kod pocztowy: 44-186
Miejscowość: Gierałtowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295293.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 204120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363355.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.