To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-15
Ogłoszenie nr 510073987-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Gmina Miasto Sieradz: Dostawa kompostowników o pojemności minimum 700 l
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520080-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kompostowników o pojemności minimum 700 l
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.07.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.400 sztuk kompostowników o pojemności minimum 700 l, jednak nie większej niż 850 l. 2. Kompostowniki muszą spełniać następujące warunki: a) grubość ścian: co najmniej 4,0 mm, b) wysokość kompostownika: od 110 cm do 140 cm, c) drzwiczki w części dolnej kompostownika, umożliwiające odbiór gotowego kompostu, d) regulowany dopływ powietrza, e) kolor - czarny, f) system montażu zapewniający jego wielokrotny montaż i demontaż, g) górna klapa na zawiasach z zamkiem lub na zatrzask, h) każdy egzemplarz w kartonowym opakowaniu, i) atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi, j) wykonane z tworzywa sztucznego zapewniającego mrozoodporność do co najmniej minus 25 stopni Celsjusza, k) dołączona instrukcja montażu oraz instrukcja prawidłowej obsługi kompostownika, l) wszystkie elementy pojedynczego kompostownika muszą być zapakowane w taki sposób, aby stanowiły całość użytkową. 3. Wszystkie kompostowniki objęte zamówieniem i dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać taką samą pojemność. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi. 6. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został dostarczony w 3 transzach: 1) 500 sztuk w terminie do 10.04.2019 r., 2) 400 sztuk w terminie do 24.04.2019 r., 3) 500 sztuk w terminie do 30.05.2019 r. Termin dostawy każdej transzy wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.23.40.00 - Skrzynie kompostowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284552.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOBAT Maciej Chajdys
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342678.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.