To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071684-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: REMONT ŚCIANY OPOROWEJ RAMPY CZOŁOWO BOCZNEJNA WBK 605 BRZEG W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518743-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000,
ul. ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 65 68 01, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks
261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ŚCIANY OPOROWEJ RAMPY CZOŁOWO BOCZNEJNA WBK 605 BRZEG W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/V/WE/19/R
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest "Remont ściany oporowej rampy czołowo-bocznej na WBK 605 Brzeg w K-2216 w konwencji "zaprojektuj i zbuduj", użytkowanej przez JW. 2697 Brzeg wraz z skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych dla których pozwolenie na budowę nie jest wymagane w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz z późniejszym wykonawstwem i pełnieniem nadzoru (autorskiego i kierownika budowy/kierowników robót) w zakresie objętym wykonywaną dokumentacją projektową, spełniającej wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy "Prawo zamówień publicznych", która stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w myśl art. 31 ustawy "Prawo zamówień publicznych" dla rzeczowej realizacji remontu ściany oporowej rampy czołowo-bocznej z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. 2. STAN ISTNIEJĄCY. 2.1. Dane ogólne i charakterystyka obiektu. Ściana oporowa rampy czołowo-bocznej, która jest planowana do remontu znajduje się na wojskowej bocznicy kolejowej nr 605 na terenie kompleksu 2216 Brzeg. Bocznica użytkowana jest przez JW. 2697 Brzeg. Teren przewidywany pod remont ściany oporowej rampy stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury 2.2. Dane techniczne : - długość rampy bocznej - 27,35 m; - całkowita szerokość rampy - 7,20 m; - szerokość rampy czołowej na końcu toru nr 602 - 4,70 m; - wysokość ścian rampy czołowo-bocznej bocznej liczona od ziemi - 1,95 m; - odległość od krawędzi rampy bocznej do osi toru nr 601 - 1,70 m; - całkowita powierzchnia rampy z kostki granitowej - 161,95 m²; - powierzchnia najazdu na rampę z kostki granitowej - 43,92 m²; - powierzchnia najazdu z płyt betonowych - 20,16 m². 2.3. Opis stanu istniejącego. Rampa czołowoboczna usytuowana jest na terenie jednostki przy torach: - rampa boczna wzdłuż toru nr 601a; - rampa czołowa na końcu toru nr 602. Rampa czołowo-boczna , jak również cała bocznica, została wybudowana w latach 30-tych ubiegłego wieku. Brak jest dokumentacji budowlanej. Ostatni remont rampy, był wykonany w 1973 roku. Ściana oporowa rampy bocznej wzdłuż toru nr 601ao długości: 27,35m i wysokości: 1.95 m jest pęknięta w połowie długości na całej wysokości ścianki, posiada pęknięcia w kilku miejscach oraz jest wybrzuszona w wyniku przesunięcia krawędzi rampy bocznej w kierunku toru, co powoduje trudności z podstawianiem wagonów do za, jak i wyładunku. (Zdjęcie nr 1). Ponadto, ściana oporowa jest wzmocniona słupkami z szyn typu "8" (Zdjęcie nr 2). Nawierzchnia rampy ( 161,95 m²) jest wykonana z kostki granitowej oraz początek najazdu na rampę z płyt betonowych (20,16 m²), cała powierzchnia rampy posiada wgłębienia i szczeliny (Zdjęcie nr 3-4). Obrzeże rampy stanowi kątownik (ceownik) równoramienny -L50x50x6(Zdjęcia nr 1-6).Pionowe narożniki rampy mają zamocowane kątowniki równoramienne -L100x100x8 Najazd na rampę o szerokości: 7,20 m i długości 8,9 m, z placu ładunkowego wykonany jest z kostki granitowej oraz płyt betonowych o szer. 2,8 m (Zdjęcie nr 5). Ściany oporowe rampy czołowo - bocznej , są posadowione na fundamentach betonowych wykonanych bezpośrednio na gruncie ilastym (Zdjęcie nr 7). 2.4.Stan wymagany : Rampa ma spełniać funkcję rampy kolejowej czołowo-bocznej typu ciężkiego do załadunku i wyładunku pojazdów wojskowych samochodowych oraz pojazdów samobieżnych gąsienicowych o max. ciężarze 60 t , a także kontenerów za pomocą wózków widłowych. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określa Norma branżowa "Rampy kolejowe"- Budownictwo Kolejowe : BN-65/9310-01 oraz "Warunki techniczne Id-1 (D-1) utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych" wydawnictwo: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dodatkowe wymagania: 1) maksymalne pochylenie podjazdu na rampę 1:5; 2) ściana rampy bocznej wzdłuż toru 601a, powinna być zaprojektowana z wysokiej klasy betonu dostosowanego do klasy środowiska oraz zadanych wyspecyfikowanymi pojazdami obciążeń, należy przewidzieć odpowiednie zbrojenie płyt; 3) należy przewidzieć zabezpieczenie krawędzi ściany np. przez zastosowanie kształtowników stalowych; 4) należy przewidzieć malowanie krawędzi rampy w ostrzegawcze pasy żółto-czarne ; 5) na rampie czołowej przewidzieć zamontowanie dwóch zderzaków wagonowych z wkładami gumowymi; 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia w ramach remontu rampy jest zaprojektowanie i rzeczowa realizacja remontu ściany oporowej rampy czołowobocznej. I. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO OPRACOWAŃ PROJEKTOWYCH Nazwa Ilość Klauzula Opracowań 1. Wykonanie mapy dla celów projektowych 4 Jawny 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3 Jawny 3. Przedmiar robót 2 Jawny 4. Projekt wykonawczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 27.04.201 r. poz. 462) 4 Jawny 5. Kosztorys inwestorski 2 Jawny 6. Zestawienie kosztów zadania remontowego 2 Jawny 7. Plan BIOZ 2 Jawny 8. Skuteczne zgłoszenie robót budowlanych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu 1 Jawny 9. Dokumentacja powykonawcza 4 Jawny Wykonawca zrealizuje , na zasadach zawartych w projekcie umowy , własnym staraniem i na własny koszt: dokumenty, badania, oceny techniczne, odkrywki, pomiary itp.; niezbędne do poprawnego i pełnego wykonania dokumentacji. Wykonawca wykona inwentaryzację rampy czołowo-bocznej do celów projektowych. Zaprojektowana ściana oporowa winna zawierać wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego, zgodnego z prawem i wymogami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. remontu istniejącej rampy czołowobocznej (typu ciężkiego) wojskowej bocznicy kolejowej Nr 605, użytkowanej przez JW. 2697 Brzeg. Dokumentacja ściany oporowej obejmować będzie wszystkie niezbędne roboty budowlane w stopniu szczegółowości pozwalającym na jednoznaczne ich zdefiniowanie. Zadaniem projektanta jest sporządzenie dokumentacji projektowej ściany na remont istniejącej ściany oporowej rampy czołowobocznej z zachowaniem pierwotnego kształtu i wymiarów z uwzględnieniem robót niezbędnych dla zapewnienia zgodności rampy z obowiązującymi przepisami. Rampa ma spełniać funkcję rampy kolejowej czołowo-bocznej typu ciężkiego (max. nośność : 120 kN). II. RECZOWA REALIZACJA OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO 3.1. Organizacja terenu robót. Teren robót zorganizować i wyposażyć staraniem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca miejsce robót wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli: Wykonawcy, Sekcji Obsługi Infrastruktury Brzeg oraz Użytkownika JW. 2697 Brzeg. Powyższe zaplecze należy zorganizować w terminie do 14 dni od daty przekazania terenu budowy. 3.2. Roboty do wykonania 3.2.1. Roboty rozbiórkowe: ? Rozebranie nawierzchni rampy z kostki granitowej. ? Usunięcie podbudowy oraz warstwy odsączającej pod nawierzchnią z kostki granitowej oraz płyt betonowych. ? Rozebranie najazdu na rampę z płyt betonowych. ? Rozebranie istniejącej ściany oporowej rampy , wraz z ławą fundamentową wzdłuż toru nr 601a, łącznie ze stalowymi elementami (ceowniki , szyny , pręty zbrojeniowe itp.). ? Zdemontowanie dwóch belek ze ściany rampy czołowej. ? Transport materiałów z rozbiórki na odległość 1 km (za wyjątkiem kostki i bloków granitowych) na wyznaczone składowisko przez Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury Brzeg. (należy przewidzieć transport oraz opłatę za wywiezienie gruzu i złomu na składowisko miejskie). 3.2.2. Roboty ziemne: ? Wybranie ziemi (korytowanie) na całej długości ścianki oporowej wzdłuż toru nr 601ao długości: 27,35 m , szer. max: 1,5 m i głębokości : 1,95 m tzn. do spodu "ławy fundamentowej"(złożenie jej na placu budowy do ponownego użycia). ? Zebranie warstwy ziemi o grubości 0,5 m po zdjęciu kostki granitowej o szer. 5,7 mi długości: 27,35 m (złożenie jej na placu budowy do ponownego użycia ). ? Profilowanie, zagęszczenie podłoża górnej nawierzchni rampy oraz przygotowaniepodłoża do ułożenia kostki granitowej (po wybudowaniu zaprojektowanej ścianyoporowej oraz obsypaniu ziemią). 3.2.3. Remont ściany oporowej oraz powierzchni rampy czołowo - bocznej : ? Wykonanie szalunku celem wykonania ławy fundamentowej i ściany oporowej. ? Wykonanie ławy fundamentowej wzdłuż toru nr 601a. ? Wykonanie monolitycznej ściany oporowej wzdłuż toru nr 601a na wykonanej ławie fundamentowej. ? Demontaż szalunków. na placu budowy, zagęszczenie ziemi oraz w razie potrzeby jej uzupełnienie . ? Ułożenie warstwy tłucznia o grubości 0,2 m oraz jego zagęszczenie. ? Ułożenie warstwy odsączającej z mączki granitowej o grubości 0,3 m oraz jej zagęszczenie. ? Ułożenie kostki granitowej na całej powierzchni rampy czołowo - bocznej na przygotowanym podłożu oraz wypełnienie szczelin mączką granitową. ? Zabezpieczenie krawędzi wybudowanej ściany oporowej kształtownikiem stalowym nadługości: 27,35 mb. 3.2.4.Roboty uzupełniające. ? Odnowienie pozostałych ścian oporowych rampy poprzez zbicie starego tynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych elementów żelbetowych, położenie nowej warstwy tynku . ? Oczyszczenie kostki granitowej do ponownego ułożenia na rampie. ? Zamontowanie dwóch belek drewnianych z zamocowanymi dwoma zderzakami wagonowymi z wkładami gumowymi na rampie czołowej. ? Montaż znaku informującego o dopuszczalnym obciążeniu rampy na słupku stalowym (z prawej strony najazdu na rampę). ? Malowanie antykorozyjne elementów stalowych. ? Wykonanie malatury ostrzegawczej rampy czołowo-bocznej . ? Konserwacja toru 601a po zakończonych pracach remontowych rampy na długości 50,00mb polegająca na: - oczyszczenie torowiska; - oczyszczenie i uzupełnienie tłucznia; - dokręcenie śrub stopowych i łubkowych oraz ich zakonserwowanie.; - podbicie i oprofilowanie toru. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. - Kodeksu Pracy) co najmniej 3 osoby do prac ogólnobudowlanych, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a, która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się 0 przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45223500-1, 45234100-7, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169911.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EXKOL Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Usług Handlowych Sp. Jawna, Wojciech Szawłowski i Spółka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
247132.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra, KPP Dzierżoniów, KPP Jawor, KPP Lubań, KP Bolków, KP Pieńsk, KP Bogatynia.
- 1/SP/D/2024 Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,92 kW dla Szkoły Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
- Przebudowa budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu w celu poprawy dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- 35.2024 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.