eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT ŚCIANY OPOROWEJ RAMPY CZOŁOWO BOCZNEJNA WBK 605 BRZEG W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071684-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: REMONT ŚCIANY OPOROWEJ RAMPY CZOŁOWO BOCZNEJNA WBK 605 BRZEG W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518743-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT ŚCIANY OPOROWEJ RAMPY CZOŁOWO BOCZNEJNA WBK 605 BRZEG W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I ZBUDUJ"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

9/V/WE/19/R

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest "Remont ściany oporowej rampy czołowo-bocznej na WBK 605 Brzeg w K-2216 w konwencji "zaprojektuj i zbuduj", użytkowanej przez JW. 2697 Brzeg wraz z skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych dla których pozwolenie na budowę nie jest wymagane w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu oraz z późniejszym wykonawstwem i pełnieniem nadzoru (autorskiego i kierownika budowy/kierowników robót) w zakresie objętym wykonywaną dokumentacją projektową, spełniającej wymogi stawiane w art. 29, 30, 31 ustawy "Prawo zamówień publicznych", która stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane w myśl art. 31 ustawy "Prawo zamówień publicznych" dla rzeczowej realizacji remontu ściany oporowej rampy czołowo-bocznej z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. 2. STAN ISTNIEJĄCY. 2.1. Dane ogólne i charakterystyka obiektu. Ściana oporowa rampy czołowo-bocznej, która jest planowana do remontu znajduje się na wojskowej bocznicy kolejowej nr 605 na terenie kompleksu 2216 Brzeg. Bocznica użytkowana jest przez JW. 2697 Brzeg. Teren przewidywany pod remont ściany oporowej rampy stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury 2.2. Dane techniczne : - długość rampy bocznej - 27,35 m; - całkowita szerokość rampy - 7,20 m; - szerokość rampy czołowej na końcu toru nr 602 - 4,70 m; - wysokość ścian rampy czołowo-bocznej bocznej liczona od ziemi - 1,95 m; - odległość od krawędzi rampy bocznej do osi toru nr 601 - 1,70 m; - całkowita powierzchnia rampy z kostki granitowej - 161,95 m²; - powierzchnia najazdu na rampę z kostki granitowej - 43,92 m²; - powierzchnia najazdu z płyt betonowych - 20,16 m². 2.3. Opis stanu istniejącego. Rampa czołowoboczna usytuowana jest na terenie jednostki przy torach: - rampa boczna wzdłuż toru nr 601a; - rampa czołowa na końcu toru nr 602. Rampa czołowo-boczna , jak również cała bocznica, została wybudowana w latach 30-tych ubiegłego wieku. Brak jest dokumentacji budowlanej. Ostatni remont rampy, był wykonany w 1973 roku. Ściana oporowa rampy bocznej wzdłuż toru nr 601ao długości: 27,35m i wysokości: 1.95 m jest pęknięta w połowie długości na całej wysokości ścianki, posiada pęknięcia w kilku miejscach oraz jest wybrzuszona w wyniku przesunięcia krawędzi rampy bocznej w kierunku toru, co powoduje trudności z podstawianiem wagonów do za, jak i wyładunku. (Zdjęcie nr 1). Ponadto, ściana oporowa jest wzmocniona słupkami z szyn typu "8" (Zdjęcie nr 2). Nawierzchnia rampy ( 161,95 m²) jest wykonana z kostki granitowej oraz początek najazdu na rampę z płyt betonowych (20,16 m²), cała powierzchnia rampy posiada wgłębienia i szczeliny (Zdjęcie nr 3-4). Obrzeże rampy stanowi kątownik (ceownik) równoramienny -L50x50x6(Zdjęcia nr 1-6).Pionowe narożniki rampy mają zamocowane kątowniki równoramienne -L100x100x8 Najazd na rampę o szerokości: 7,20 m i długości 8,9 m, z placu ładunkowego wykonany jest z kostki granitowej oraz płyt betonowych o szer. 2,8 m (Zdjęcie nr 5). Ściany oporowe rampy czołowo - bocznej , są posadowione na fundamentach betonowych wykonanych bezpośrednio na gruncie ilastym (Zdjęcie nr 7). 2.4.Stan wymagany : Rampa ma spełniać funkcję rampy kolejowej czołowo-bocznej typu ciężkiego do załadunku i wyładunku pojazdów wojskowych samochodowych oraz pojazdów samobieżnych gąsienicowych o max. ciężarze 60 t , a także kontenerów za pomocą wózków widłowych. Szczegółowe wymagania w tym zakresie określa Norma branżowa "Rampy kolejowe"- Budownictwo Kolejowe : BN-65/9310-01 oraz "Warunki techniczne Id-1 (D-1) utrzymania nawierzchni na liniach kolejowych" wydawnictwo: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dodatkowe wymagania: 1) maksymalne pochylenie podjazdu na rampę 1:5; 2) ściana rampy bocznej wzdłuż toru 601a, powinna być zaprojektowana z wysokiej klasy betonu dostosowanego do klasy środowiska oraz zadanych wyspecyfikowanymi pojazdami obciążeń, należy przewidzieć odpowiednie zbrojenie płyt; 3) należy przewidzieć zabezpieczenie krawędzi ściany np. przez zastosowanie kształtowników stalowych; 4) należy przewidzieć malowanie krawędzi rampy w ostrzegawcze pasy żółto-czarne ; 5) na rampie czołowej przewidzieć zamontowanie dwóch zderzaków wagonowych z wkładami gumowymi; 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia w ramach remontu rampy jest zaprojektowanie i rzeczowa realizacja remontu ściany oporowej rampy czołowobocznej. I. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO W STOSUNKU DO OPRACOWAŃ PROJEKTOWYCH Nazwa Ilość Klauzula Opracowań 1. Wykonanie mapy dla celów projektowych 4 Jawny 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3 Jawny 3. Przedmiar robót 2 Jawny 4. Projekt wykonawczy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 27.04.201 r. poz. 462) 4 Jawny 5. Kosztorys inwestorski 2 Jawny 6. Zestawienie kosztów zadania remontowego 2 Jawny 7. Plan BIOZ 2 Jawny 8. Skuteczne zgłoszenie robót budowlanych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu 1 Jawny 9. Dokumentacja powykonawcza 4 Jawny Wykonawca zrealizuje , na zasadach zawartych w projekcie umowy , własnym staraniem i na własny koszt: dokumenty, badania, oceny techniczne, odkrywki, pomiary itp.; niezbędne do poprawnego i pełnego wykonania dokumentacji. Wykonawca wykona inwentaryzację rampy czołowo-bocznej do celów projektowych. Zaprojektowana ściana oporowa winna zawierać wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego, zgodnego z prawem i wymogami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. remontu istniejącej rampy czołowobocznej (typu ciężkiego) wojskowej bocznicy kolejowej Nr 605, użytkowanej przez JW. 2697 Brzeg. Dokumentacja ściany oporowej obejmować będzie wszystkie niezbędne roboty budowlane w stopniu szczegółowości pozwalającym na jednoznaczne ich zdefiniowanie. Zadaniem projektanta jest sporządzenie dokumentacji projektowej ściany na remont istniejącej ściany oporowej rampy czołowobocznej z zachowaniem pierwotnego kształtu i wymiarów z uwzględnieniem robót niezbędnych dla zapewnienia zgodności rampy z obowiązującymi przepisami. Rampa ma spełniać funkcję rampy kolejowej czołowo-bocznej typu ciężkiego (max. nośność : 120 kN). II. RECZOWA REALIZACJA OPRACOWANIA PROJEKTOWEGO 3.1. Organizacja terenu robót. Teren robót zorganizować i wyposażyć staraniem i na koszt Wykonawcy. Wykonawca miejsce robót wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli: Wykonawcy, Sekcji Obsługi Infrastruktury Brzeg oraz Użytkownika JW. 2697 Brzeg. Powyższe zaplecze należy zorganizować w terminie do 14 dni od daty przekazania terenu budowy. 3.2. Roboty do wykonania 3.2.1. Roboty rozbiórkowe: ? Rozebranie nawierzchni rampy z kostki granitowej. ? Usunięcie podbudowy oraz warstwy odsączającej pod nawierzchnią z kostki granitowej oraz płyt betonowych. ? Rozebranie najazdu na rampę z płyt betonowych. ? Rozebranie istniejącej ściany oporowej rampy , wraz z ławą fundamentową wzdłuż toru nr 601a, łącznie ze stalowymi elementami (ceowniki , szyny , pręty zbrojeniowe itp.). ? Zdemontowanie dwóch belek ze ściany rampy czołowej. ? Transport materiałów z rozbiórki na odległość 1 km (za wyjątkiem kostki i bloków granitowych) na wyznaczone składowisko przez Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury Brzeg. (należy przewidzieć transport oraz opłatę za wywiezienie gruzu i złomu na składowisko miejskie). 3.2.2. Roboty ziemne: ? Wybranie ziemi (korytowanie) na całej długości ścianki oporowej wzdłuż toru nr 601ao długości: 27,35 m , szer. max: 1,5 m i głębokości : 1,95 m tzn. do spodu "ławy fundamentowej"(złożenie jej na placu budowy do ponownego użycia). ? Zebranie warstwy ziemi o grubości 0,5 m po zdjęciu kostki granitowej o szer. 5,7 mi długości: 27,35 m (złożenie jej na placu budowy do ponownego użycia ). ? Profilowanie, zagęszczenie podłoża górnej nawierzchni rampy oraz przygotowaniepodłoża do ułożenia kostki granitowej (po wybudowaniu zaprojektowanej ścianyoporowej oraz obsypaniu ziemią). 3.2.3. Remont ściany oporowej oraz powierzchni rampy czołowo - bocznej : ? Wykonanie szalunku celem wykonania ławy fundamentowej i ściany oporowej. ? Wykonanie ławy fundamentowej wzdłuż toru nr 601a. ? Wykonanie monolitycznej ściany oporowej wzdłuż toru nr 601a na wykonanej ławie fundamentowej. ? Demontaż szalunków. na placu budowy, zagęszczenie ziemi oraz w razie potrzeby jej uzupełnienie . ? Ułożenie warstwy tłucznia o grubości 0,2 m oraz jego zagęszczenie. ? Ułożenie warstwy odsączającej z mączki granitowej o grubości 0,3 m oraz jej zagęszczenie. ? Ułożenie kostki granitowej na całej powierzchni rampy czołowo - bocznej na przygotowanym podłożu oraz wypełnienie szczelin mączką granitową. ? Zabezpieczenie krawędzi wybudowanej ściany oporowej kształtownikiem stalowym nadługości: 27,35 mb. 3.2.4.Roboty uzupełniające. ? Odnowienie pozostałych ścian oporowych rampy poprzez zbicie starego tynku, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych elementów żelbetowych, położenie nowej warstwy tynku . ? Oczyszczenie kostki granitowej do ponownego ułożenia na rampie. ? Zamontowanie dwóch belek drewnianych z zamocowanymi dwoma zderzakami wagonowymi z wkładami gumowymi na rampie czołowej. ? Montaż znaku informującego o dopuszczalnym obciążeniu rampy na słupku stalowym (z prawej strony najazdu na rampę). ? Malowanie antykorozyjne elementów stalowych. ? Wykonanie malatury ostrzegawczej rampy czołowo-bocznej . ? Konserwacja toru 601a po zakończonych pracach remontowych rampy na długości 50,00mb polegająca na: - oczyszczenie torowiska; - oczyszczenie i uzupełnienie tłucznia; - dokręcenie śrub stopowych i łubkowych oraz ich zakonserwowanie.; - podbicie i oprofilowanie toru. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych). a) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. - Kodeksu Pracy) co najmniej 3 osoby do prac ogólnobudowlanych, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. a, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. c) Najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, o których mowa w pkt. a, która będzie określała pełnione przez pracowników funkcje oraz okres obowiązywania umowy o pracę. W przypadku zmiany tych osób Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zaktualizowaną listę osób. d) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt a, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się 0 przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45223500-1, 45234100-7, 45233140-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169911.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EXKOL Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Usług Handlowych Sp. Jawna, Wojciech Szawłowski i Spółka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jaracza 84/3
Kod pocztowy: 50-305
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247132.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247132.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247132.51
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.