eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górzezadanie nr 1 - m. Gubin zadanie nr 2 - m. Żagań zadanie nr 3 - m. Iłowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-27

Ogłoszenie nr 510071672-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 - m. Gubin zadanie nr 2 - m. Żagań zadanie nr 3 - m. Iłowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515779-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 60928200000000, ul. Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 280 300, e-mail m.szpakowska@zdw.zgora.pl, faks 683 280 332.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.zgora.pl, www.bip.zdw.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: zadanie nr 1 - m. Gubin zadanie nr 2 - m. Żagań zadanie nr 3 - m. Iłowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW-ZG-WZA-3310-18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMOWIENIA JEST : ZADANIE NR 1 : 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy krawężnikach. Zamawiający wymaga aby zamiatanie mechaniczne przy krawężnikach odbywało się w zależności od potrzeb i polega na usunięciu błota i piasku po deszczach, liści i śmieci po silnych wiatrach i wichurach. Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu drogi pod względem utrzymania czystości. 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy. Zamawiający wymaga taką ilość i krotność koszenia zależną od wzrostu roślin i nie przekraczającą określonej wysokości: - dla trawników, klombów, wysepek max. 10cm. - dla rowów max. 15cm. b) Przycięcie żywopłotów c) Pielęgnacja drzew - odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca widoczność, zasłaniających znaki drogowe 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników), usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń. 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. ZADANIE NR 2 - 3: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liścii innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik - na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 - m. Gubin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85040.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU AKOR Zenon Kokoszka
Email wykonawcy: zenekko@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Kosierz 52a
Kod pocztowy: 66-627
Miejscowość: Bobrowice
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 - m. Żagań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HORTICULTURA Przedsiebiorstwo Specjalnych Robót Ogrodniczych Dagmara Szczecińska
Email wykonawcy: horticultura@o2.pl
Adres pocztowy: ul. J. Bema 1
Kod pocztowy: 67-100
Miejscowość: Nowa Sól
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61992.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70632.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie nr 3 - m. Iłowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HORTICULTURA Przedsiębiorstwo Specjalnych Robót Ogrodniczych Dagmara Szczecińska
Email wykonawcy: horticultura@o2.pl
Adres pocztowy: ul. J. Bema 1
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Nowa Sól
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49896.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49896.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57672.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.