To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510070319-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Świadczenie usług wsparcia z zakresu administracji, logistyki i
komunikacji projektów z dziedziny muzyki poważnej i kultury cyfrowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523695-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00-560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wsparcia z zakresu administracji, logistyki i komunikacji projektów z dziedziny muzyki poważnej i kultury cyfrowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):7/IAM/2020/03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług wsparcia z zakresu administracji, logistyki i komunikacji projektów z dziedziny muzyki poważnej i kultury cyfrowej a w szczególności: 1) Pomoc z zakresu administracji i komunikacji projektów z dziedziny muzyki poważnej przy bieżących działaniach: a) wsparcie w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych projektów z dziedziny muzyki poważnej, b) archiwizacja materiałów informacyjnych dla partnerów projektów z dziedziny muzyki poważnej, c) wsparcie logistyczne i administracyjne projektów z dziedziny muzyki poważnej, w tym kontakt z polskimi partnerami, d) wsparcie administracyjne i logistyczne przy organizacji wizyt studyjnych projektów z dziedziny muzyki poważnej, e) wsparcie komunikacyjne, logistyczne, administracyjne managera projektów z dziedziny muzyki poważnej, f) administracja baz danych kontaktów, podsumowań i sprawozdań projektów z dziedziny muzyki poważnej, g) organizacja wsparcia administracyjnego w zakresie realizowanych/współrealizowanych przez IAM projektów/wizyt studyjnych, działań i wydarzeń,w tym: - opracowywanie koncepcji projektów, ? planowanie, ustalanie harmonogramów projektów, ? przygotowywanie dokumentacji projektów, ? realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji projektów, ? tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów, ? prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów w elektronicznym systemie zarządzania projektami, - zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami; h) przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami, i) koordynacja kalendarza zespołu projektowego; 2) Pomoc w zakresie działań logistycznych, administracyjnych i komunikacyjnych projektów z dziedziny kultury cyfrowej przy bieżących działaniach: a) wsparcie nad przebiegiem komunikacji z partnerami zewnętrznymi między innymi: instytucjami publicznymi, artystami, wykładowcami akademickimi, przedstawicielami środowisk opiniotwórczych, itp., b) wsparcie administracyjne i logistyczne przy organizacji wizyt studyjnych projektów z dziedziny kultury cyfrowej, c) Wsparcie komunikacyjne, logistyczne, administracyjne przy pracy managera projektów z dziedziny kultury cyfrowej, d) archiwizacja dokumentów związanych z organizacja wizyt studyjnych i projektami z dziedziny kultury cyfrowej, e) wsparcie przy aktualizacji i zarządzaniu bazami danych kontaktów projektów z dziedziny kultury cyfrowej oraz materiałami promocyjnymi, f) organizacja wsparcia administracyjnego w zakresie realizowanych/współrealizowanych przez IAM projektów/wizyt studyjnych, działań i wydarzeń, w tym: - opracowywanie koncepcji projektów, ? planowanie, ustalanie harmonogramów projektów, ? przygotowywanie dokumentacji projektów, ? realizacja projektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji projektów, ? tworzenie i prowadzenie budżetów szczegółowych realizowanych projektów, ? prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów w elektronicznym systemie zarządzania projektami, - zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami; g) przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówień publicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacja dokumentacji, w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami i regulacjami, h) wsparcie zespołu projektowego w sprawach administracyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piotr Wrona Uplifting Public Relations
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76320.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.