eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych oraz wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 510070176-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych oraz wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511697-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 36196200000000, ul. ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7387101 (-02), e-mail zamowienia@zgm.gorzow.pl, faks 957 387 100.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w gminnych lokalach mieszkalnych oraz wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi w zasobach administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wielkopolskim w rejonie ADM nr 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZP-002/1/20149

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, zwane zadaniami: Zadanie I - Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp., w ilości 24 szt. o łącznej powierzchni 55,72 m2 zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał.nr 1a oraz wykazami adresowymi stanowiącymi załącznik nr 1b do niniejszej siwz . Zakres robót zgodny ze: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 a b) wykazem adresowym - zał. nr 1b stanowiącymi załączniki do niniejszej siwz . UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U z 2016r., poz. 1570 ze zm.) Zadanie II - Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wymiana drzwi wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi, do gminnych lokali w zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp. w ilości 16 szt., zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał.nr 1a oraz wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszej siwz . Zakres robót zgodny ze: a) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 a b) wykazem adresowym - zał. nr 1b stanowiącymi załączniki do niniejszej siwz . UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U z 2016r., poz. 1570 ze zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44180.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. ROTOMBUD Tomasz Klepuszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rapeckiego 2D
Kod pocztowy: 71-467
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26764.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26764.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45121.32
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana drzwi do lokali mieszkalnych, użytkowych oraz wymiana drzwi wewnątrzlokalowych wraz z robotami towarzyszącymi, do gminnych lokali w zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31596.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. ROTOMBUD Tomasz Klepuszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rapeckiego 2D
Kod pocztowy: 71-467
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29959.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29959.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38532.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.