To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-10
Ogłoszenie nr 510070038-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.
Powiat Puck: Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół
Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i
Ustawicznego w Pucku z podziałem na 9 części w ramach projektu "Podniesienie zdolności do
przyszłego zatrudnienia uczennic i uczniów ZSP Kłanino i PCKZiU w Pucku kształcących się w
branżach kluczowych dla powiatu puckiego", współfinansowanego przez Unię Europejską w
ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczennic i uczniów ZSP Kłanino i PCKZiU w Pucku kształcących się w branżach kluczowych dla powiatu puckiego", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523330-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000,
ul. ul. Orzeszkowej
5,
84-100
Puck, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 734 202, e-mail
org@starostwo.puck.pl, faks
586 734 191.
Adres strony internetowej (url): www.bip.starostwo.puck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku z podziałem na 9 części w ramach projektu "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczennic i uczniów ZSP Kłanino i PCKZiU w Pucku kształcących się w branżach kluczowych dla powiatu puckiego", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZ.272.2.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kłaninie oraz Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku z podziałem na 9 części w ramach projektu "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczennic i uczniów ZSP Kłanino i PCKZiU w Pucku kształcących się w branżach kluczowych dla powiatu puckiego", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1) Część 1 - "Kurs kierowca operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym" 2) Część 2 - "Kurs spawania metodą MAG 136" 3) Część 3 - "Kurs spawania metodą TIG 141" 4) Część 4 - "Kurs CAD/CAM" 5) Część 5 - "Kurs barmański", 6) Część 6 - "Kurs obsługi kelnerskiej", 7) Część 7 - "Kurs baristyczny", 8) Część 8 - "Kurs carvingu" 9) Część 9 - "Kurs manicure" 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla wszystkich 9 Części stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Założenia wspólne do wszystkich Części od nr 1 do nr 9 wymagane przy realizacji zamówienia: 1) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) przygotowanie materiałów szkoleniowych (opracowania, wydruku materiałów szkoleniowych, bądź zakupu podręczników) oraz narzędzi pracy dla każdego uczestnika poszczególnych kursów składających się na daną część; b) prowadzenie imiennych list obecności; c) pokrycie kosztów badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia kursu przez Uczestników; d) ustalenie terminu i przeprowadzenie egzaminu w tym pokrycie kosztów ewentualnego wynagrodzenia instytucji egzaminującej; e) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników, druków testów). f) Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego / Wszystkie dokumenty powinny być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach RPO WP 2014-2020. g) prowadzenie dokumentacji fotograficznej kursu i przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych (pendrive lub płyta CD); h) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali. i) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia; j) niezwłocznego informowania Zamawiającego o: ? nie zgłaszaniu się uczestnika na 2 zajęciach; ? przerwaniu kursu lub rezygnacji uczestnika; ? innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. ? informowania na bieżąco Zamawiającego o ustalonych terminach egzaminów/testów oraz przekazywania informacji dot. osób, które zdały bądź nie zdały egzaminu/testu. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 3) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w poszczególnych częściach ilości osób biorących udział w kursach maksymalnie o 25%. 4) Zamawiający wymaga wystawienia przez Wykonawcę dodatkowego zaświadczenia o ukończeniu kursu przez uczestnika według wzoru, który stanowi Załącznik do SOPZ. 4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Kodów Cpv wg Wspólnego Słownika Zamówień:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80530000-8, 80510000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs kierowca operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10918.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powiatowy Cech Rzemiosł Różnych Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Pucku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17280
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurs spawania metodą MAG 136 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurs spawania metodą TIG 141 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 3 ustawy pzp Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Kurs CAD/CAM |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1 Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurs barmański |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: O.K. Ośrodek kursów Edmund Kwidziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4860
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Kurs obsługi kelnerskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4650
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Kurs baristyczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5500
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Masters of Bartenders, Tomasz Hallmann
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3894
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kurs carvingu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Carving-Art., Paweł Sztenderski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Kurs manicure |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3650
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją."
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia logopedyczne, z podziałem na 12 części z opcją
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 7 części z opcją
- Modernizacja zaplecza portu jachtowego.
- Budowa dwunawowej hali sportowej z dwoma kortami tenisowymi na ul. Lipowej w Pucku, dz. nr 227/6 z podziałem na 2 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
- Opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy oraz produkcja kursów e-learningowych dla Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
- ZP/09/2024 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z personelem latającym dla 2. GPR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.