eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 A w Warszawie sprawa znak 7/ZP/2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 510068258-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 A w Warszawie sprawa znak 7/ZP/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516242-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540043352-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001610, ul. Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 A w Warszawie sprawa znak 7/ZP/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

7/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola nr 269 przy ul. Smoczej 22 w Warszawie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Demontaż starej instalacji elektrycznej. 2) Ułożenie nowego okablowania instalacji elektrycznej. 3) Wymiana rozdzielni głównej i rozdzielnic piętrowych wraz z osprzętem. 4) Wykonanie opisów tablic. 5) Zamontowanie opraw oświetleniowych. 6) Montaż osprzętu elektrycznego 7) Połączenia wyrównawcze 8) Wymiana instalacji teleinformatycznej. 9) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. 10) Wykonanie gładzi wraz z malowaniem ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach po wymianie instalacji elektrycznej. 11) Roboty budowlane poinstalacyjne oraz porządkowe. 12) Wyniesienie oraz ponowne wniesienie sprzętu przedszkolnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: 1) Dokumentacja projektowa wymiany instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola nr 269 w Warszawie przy ul. Smoczej 22, wykonana przez Studio Budowlane "Unity" s.c. ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt wykonawczy, a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przedmiar robót do celów informacyjnych. 2) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową, wzorem umowy oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót ogólnobudowlanych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 31200000-8, 31500000-1, 31600000-2, 45300000-0, 45314320-0, 71355000-1, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 319262.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiebiorstwo Budowlane ARTEL Artur Ciółkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakrzewska14/2
Kod pocztowy: 00-737
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 430823.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.