eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany › Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-08

Ogłoszenie nr 510068041-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.

Gmina Mogilany: Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522099-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540044003-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 10 13 wew. 245, e-mail zp@mogilany.pl, faks 122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2019 roku należącej do Gminy Mogilany sieci wodociągowej wraz z towarzyszącymi urządzeniami i obiektami, a w szczególności: 1. Usługi objęte kwotą ryczałtową (nie mogą być przedmiotem dodatkowych należności). 1) Kontrola pracy hydroforni, minimum 3 razy w tygodniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: - w Libertowie (wyposażona w monitoring GSM), - w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Mogilany, - w Mogilanach ul. Skawińska. 2) Kontrola pracy przepompowni w Bukowie i Skawinie przy ul. Dębca, minimum 3 razy w tygodniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Kontrola napełnienia zbiornika wody w Mogilanach, ul. Skawińska - utrzymanie optymalnego poziomu wody w zbiorniku zgodnie z założeniami technicznymi oraz przepisami przeciwpożarowymi ze szczególnym zwróceniem uwagi na przelew. Odpowietrzanie rurociągów po awariach, przerwach w dostawie wody i robotach sieciowych. Płukanie sieci przez hydranty. Obsługa studni redukcyjnych (regulacja, czyszczenie filtrów). Wymiana wodomierzy uszkodzonych (z wystawieniem protokołu), oraz czyszczenie sitek wodomierzy i uszczelnianie półśrubunków (wymiana uszczelek) - maks. 60 czynności w okresie trwania umowy. Sprawdzenie działania i konserwacja hydrantów ppoż. (czyszczenie i malowanie, odkrycie skrzynki ulicznej zasuwy, uzupełnienie brakującej lub nieczytelnej tabliczki) w ilości 10 szt. miesięcznie. Sprawdzenie działania i konserwacja hydrantów w ilości 10 szt. miesięcznie, musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem z wykazem sprawdzonych i naprawionych hydrantów, dołączonym do faktury za miesięczną obsługę sieci wodociągowej. Zamykanie sieci na odcinkach na których wystąpiła awaria w czasie nie dłuższym niż 30 min od chwili zgłoszenia awarii, w celu nie dopuszczenia do nadmiernej straty wody. 10) Dbanie o teren przy zbiorniku w Mogilanach, przepompowni w Bukowie, przepompowni w Skawinie i hydroforni w Libertowie, przede wszystkim koszenie traw co najmniej trzy razy w ciągu roku. Terminy wykaszania traw należy uzgadniać z Urzędem Gminy Mogilany. 11) Informowanie odbiorców o przyczynach wstrzymania dostawy wody. W przypadku planowanych przerw w dostawie wody, należy co najmniej na 7 dni przed wyłączeniem wody powiadomić odbiorców, poprzez rozwieszenie ogłoszeń. 12) Dokonywanie zamknięć przyłączy wodociągowych u odbiorców wody zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę. 13) Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować sposób świadczenia usługi, aby był możliwy kontakt (telefoniczny i pocztą e-mail) z Urzędem Gminy Mogilany oraz z odbiorcami wody przez 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu. 14) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wody na własny koszt (przy pomocy beczkowozów w przypadku zawinionego braku dostawy wody z gminnej sieci wodociągowej. 15) Wymiana 400 szt. wodomierzy (50 sztuk miesięcznie) według wykazu Zamawiającego. Początek wymiany w maju 2019 r. - Zamawiający dostarczy wodomierze - Wykonawca dostarczy żyłkę nylonową z oplotem stalowym , plomby i uszczelk - Wymiana wodomierzy w ilości 50 szt. miesięcznie musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem dołączonym do faktury za miesięczną obsługę sieci wodociągowej. Wykonawca ustala i organizuje we własnym zakresie z odbiorcą wody termin wymiany wodomierza tak by zapewnić wymianę wszystkich wodomierzy w danej wsi według wykazu otrzymanego od Zamawiającego 2. Usługi dodatkowe rozliczane według nośników cenotwórczych i kosztorysu powykonawczego, (nie objęte kwotą ryczałtową). Naprawa awarii gminnych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłączy do tych sieci. Likwidacja nielegalnych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych i przyłączy u odbiorców zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę i odprowadzane ścieki. 3) Do wykonania zadań określonych w punktach 1) i 2) Zamawiający ustala maksymalną: a) ilość roboczogodzin - 3000 b) ilość maszynogodzin pracy koparki - 300 c) wartość materiałów użytych do naprawy awarii (wartość materiałów należy przyjąć w wysokości 100% sumy kosztów robocizny i kosztów pracy koparki). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości roboczogodzin, maszynogodzin oraz materiałów i uzależnia ją od ilości faktycznie usuniętych awarii oraz przedłożonych kosztorysów powykonawczych. 4) Po zgłoszeniu awarii Wykonawca zamknie wypływ wody i podejmie naprawę w czasie nie dłuższym niż 30 min od chwili zgłoszenia awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 281160.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnych Marek Balon
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zgodna 65
Kod pocztowy: 30-444
Miejscowość: LIbertów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393501.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393501.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393501.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.