To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 510067658-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Dostawa systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518150-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 72112533000000,
ul. ul. Bema
,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338 423 140, e-mail
saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl, faks
338 423 140.
Adres strony internetowej (url): www.zuk.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka kapitałowa ze 100% udziałem Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):01/PZ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę (dostarczenie i montaż na pojazdach) oraz wdrożenie (uruchomienie i kalibrację) systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów, obejmującego 2 podstawowe komponenty: 1) Wizyjny system monitorowania jazdy pojazdu (system kamer szerokokątnych zapewniających wygenerowanie widoku 360° wokół pojazdu) zapewniający możliwość uzyskania w czasie rzeczywistym tzw. "widoku z lotu ptaka" z podglądem na panelu zamontowanym w kabinie kierowcy, możliwością rejestracji (nagrania) obrazów z kamer oraz podglądem online obrazów z kamer; 2) Inteligentny kierunkowy alarm/sygnał cofania generujący dźwięki ostrzegawcze słyszalne wyłącznie w strefie zagrożenia oraz automatycznie dostosowujący poziom głośności do otoczenia. System będzie wdrożony na 10-ciu pojazdach, przy czym będzie to 10 autonomicznych zestawów wideorejestracji umożliwiających monitorowanie jazdy pojazdu, obsługiwanych przez jedną jednostkę centralną (serwer). Kompletny zestaw komponentów montowany na jednym pojeździe obejmuje: a) Kamery zewnętrzne szerokokątne (4 szt.), b) Kamera wewnętrzna z reflektorem podczerwieni oraz mikrofonem do rejestracji zdarzeń w kabinie (1 szt.), c) Kamera wewnętrzna skierowana w kierunku jazdy pojazdu do rejestracji znaków drogowych (1 szt.), d) Rejestrator do zapisu video i przechowywania danych z kamer (1 szt.), e) Wyświetlacz (panel) do wglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym (1 szt.), f) Alarm cofania - sygnalizator + osprzęt (1 szt.), g) Urządzenia peryferyjne (złączki, kable itp.). Serwer zewnętrzny obsługujący system (obróbka obrazów z kamer, transfer obrazu na panel wyświetlający w kabinie kierowcy) stanowiący jednostkę centralną do zarządzania systemem będzie zlokalizowany poza siedzibą Zamawiającego i na platformie Wykonawcy. Warunki użytkowania serwera oraz jego konfiguracja hardware i software winny zapewniać odpowiednią przepustowość przepływu danych oraz stabilność, jakość i nieprzerwane działanie systemu. Podstawowe parametry funkcjonalno-użytkowe systemu monitorowania jazdy pojazdu * System monitoringu wizyjnego zapewnia pole widzenia 360° wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania), system jest w stanie wygenerować i wyświetlić na panelu/wyświetlaczu w kabinie kierowcy widok otoczenia znad pojazdu (tzw. perspektywa "z lotu ptaka"). * System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych ultra szerokokątnych kamer (ok. 180°) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni - widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym), * System winien zapewniać możliwość podglądu obrazu z wszystkich kamer na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i zdalnie przez użytkowników z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie system winien umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka. * Rejestrator zasilany z instalacji pojazdu ciężarowego, na którym jest zamontowany; rejestrator winien posiadać pamięć wewnętrzną umożliwiającą zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + rezerwowa karta pamięci - zgodnie z zał. nr 6), * System zachowuje możliwość wygenerowania tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako "alarm" będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja "alarmu" (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów. System zapewnia możliwość przekonfigurowania alarmów na inne zdarzenia w razie potrzeby. * System musi mieć zaimplementowaną aktualną cyfrową mapę Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS), * Nagrany materiał musi posiadać zabezpieczenie tzw. niewidocznym cyfrowym znakiem wodnym, * Celem ochrony danych osobowych system winien umożliwiać zamglenie/zmazanie twarzy, numerów posesji, numerów rejestracyjnych i innych wrażliwych obiektów bez złamania zabezpieczeń nagranego materiału. Podstawowe parametry funkcjonalno-użytkowe inteligentnego alarmu cofania * Zakres generowanego dźwięku min. w zakresie 80-95 decybeli; system automatycznie (bez udziału operatora i ręcznej rekonfiguracji) dopasowuje poziom głośności alarmu do głośności otoczenia (zachowana zostaje możliwość zmiany algorytmu głośności od 5dB do 10dB powyżej głośności otoczenia), * Sygnał alarmu charakteryzujący się szybkim rozproszeniem, kierunkowy (emisja kierunkowa z możliwością lokalizacji kierunku źródła dźwięku), zorientowany wyłącznie na strefę zagrożenia i słyszalny tylko w polu zagrożenia, * Zróżnicowana częstotliwość sygnału alarmu, umożliwiająca słyszalność sygnału przez osoby z nakryciem głowy zakrywającym uszy, * Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości (delikatniejszy i cichszy dźwięk alarmu niż zwykłe alarmy tonowe stosowane w pojazdach i maszynach budowlanych). Szczegółowe parametry techniczne komponentów systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów zostały zawarte w załączniku nr 6 do siwz. 4. Warunki realizacji zadania: Systemem poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów objęte będzie 10 pojazdów ciężarowych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 7 do siwz. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach (nie stanowiących odrębnych części zamówienia). W 1-ym etapie komponenty systemu zostaną zamontowane na 5-ciu pojazdach oznaczonych w zał. nr 8, natomiast etap 2-gi obejmie 5 kolejnych pojazdów Zamawiającego (pojazdy zakwalifikowane do etapu 2-ego również oznaczono w zał. nr 7). Realizacja obu etapów będzie przebiegała niezależnie przy założeniu, że etap 2-gi będzie rozpoczęty wyłącznie po zakończeniu etapu 1-ego. Planuje się zakończenie realizacji etapu 1-ego (5 pojazdów) najpóźniej do dnia 10.04.2019 roku, natomiast wdrożenie etapu 2-ego (kolejne 5 pojazdów) jest planowane najpóźniej do dnia 10.10.2019 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32330000-5
Dodatkowe kody CPV: 32333100-7, 32333200-8, 48510000-6, 48514000-4, 31620000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa systemu poprawy bezpieczeństwa obsługi pojazdów do odbioru odpadów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
264990.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Globtrak Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
322100.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie jest współfinansowane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych z Programu dofinansowania działań płatników składek dotyczących utrzymania zdolności pracowników do pracy przez cały okres aktywności zawodowej (na podstawie art. 37 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 30 października 2002r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (t.j.: Dz.U. z 2018r. poz. 1376 ze zm.) |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.