eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Rewitalizację neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-05

Ogłoszenie nr 510067383-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.

Urząd Gminy w Stegnie: Rewitalizację neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519863-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Stegnie, Krajowy numer identyfikacyjny 54264600000000, ul. ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 171, e-mail stan121@op.pl, faks 552 478 395.
Adres strony internetowej (url): www.stegna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizację neogotyckiej kaplicy grobowej w miejscowości Żuławki - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII-INW.272.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Prace renowacyjne powinny być wykonywane przez ekipy specjalistyczne, posiadające doświadczenie w realizacji robót w obiektach zabytkowych, przeszkolone w stosowaniu systemów naprawczych renomowanych firm produkujących materiały i systemy do prac konserwatorskich i budowlanych. 2. Szczegółowy zakres prac został opisany w programie prac Projektu budowlanego z programem prac konserwatorskich Remontu kaplicy grobowej oraz przyległego terenu wraz z zabezpieczeniem reliktów nagrobków i pozostałości murów w miejscowości Żuławki. W zakres prac wchodzą min. : 1). Wykonanie czynności wstępnych, tj. dokumentacja fotograficzna, badania polichromii i pierwotnych powłok malarskich, miejscowa dezynfekcja. 2). Miejscowe, wstępne wzmocnienie pudrujących się elementów ceglanych oraz spoin wapiennych i historycznych zapraw. 3). Zamówienie materiałów potrzebnych do rekonstrukcji. 4). Uporządkowanie obiektu oraz terenu wokół kaplicy, wykonanie przecinki sanitarnej, wycinka krzewów, usunięcie karpowin, oczyszczenie terenu, mikroniwelacja, wykonanie trawników dywanowych, nasadzenie roślin. 5). Likwidacja spękań murów kaplicy, wzmocnienie struktury materiałów, wypełnienie ubytków w cegłach, spoinowanie. Konserwacja murów ceramicznych. 6). Wykonanie hydroizolacji . 7). Usunięcie wtórnych, cementowych wypełnień oraz zapraw z elewacji, skucie wtórnych wypraw, przemurowania, oczyszczenie powierzchni elewacji, odsolenie cokołu naprawa spękań murów ceramicznych, wymiana licówki, scalenie kolorystyczne elewacji, hydrofobizacja elewacji. 8). Wykonanie ściągów stalowych, wykonanie porowatej opaski, wymiana / naprawa pokrycia dachowego i opierzeń, obróbek, orynnowania . 9). Konserwacja elementów żeliwnych, odtworzenie elementów żeliwnych, rekonstrukcje dekoracji, konserwacja wrót, naprawa schodów, posadzki ceramicznej. 10). Roboty impregnacyjno - odgrzybieniowe, wentylacja kaplicy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111220-6


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262100-2, 45262120-8, 45262110-5, 45442000-7, 45260000-7, 45262600-7, 45262500-6, 45453100-8, 45262340-6, 45263550-9, 45410000-4, 45422000-1, 45260000-7, 45261320-3, 45262340-6, 45263550-9, 45410000-4, 45422000-1, 45260000-7, 45261320-3, 45442200-9, 45443000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 221951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSFER ART. SYSTEM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilimowo 1A
Kod pocztowy: 11-041
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 326998.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.