eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Polskiej Akademii Nauk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-04

Ogłoszenie nr 510066579-N-2019 z dnia 04-04-2019 r.

Polska Akademia Nauk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Polskiej Akademii Nauk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polska Akademia Nauk, Krajowy numer identyfikacyjny 32571300000000, ul. pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 182 62 32, e-mail zp@pan.pl, faks 22 182 70 58.
Adres strony internetowej (url): www.pan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Polska Akademia Nauk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Polskiej Akademii Nauk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.261.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Wskazane przez Zamawiającego oznaczenia materiałów eksploatacyjnych producenta określają wymagany przez Zamawiającego standard oraz minimalne parametry funkcjonalno-techniczno-użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. 3. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych w zakresie wskazanych cech: pojemność tuszu, wydajność tonera i jakość wydruku - w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania w tym min. karty z testów (raporty z badań) produktów równoważnych wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami: 1) ISO/IEC 19752 lub równoważne dla monochromatycznych kaset z tonerami; 2) ISO/IEC 19798 lub równoważne dla kaset do kolorowych drukarek laserowych; 3) ISO/IEC 24711 lub równoważne dla nabojów czarnych do drukarek atramentowych; 4) ISO/IEC 24712 lub równoważne dla nabojów kolorowych do drukarek atramentowych wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. Karty z testów muszą zawierać następujące dane: średnią ilość wydruków, odchylenia standardowe, dolną granicę przedziału ufności (90%) (min), datę przeprowadzenia testu, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, typ kasety, czy stosowano procedurę wstrząsania, typ drukowania, liczba urządzeń użytych w teście, użyty nośnik, format papieru, orientacja podawania papieru przez kasety, model komputera, system operacyjny, aplikacja, wersja sterownika drukarki, typ interfejsu, wersja strony testowej, numery seryjne urządzeń. 6. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 1) materiały powinny być oznaczone w sposób umożliwiający Zamawiającemu ich łatwą identyfikację, muszą posiadać na opakowaniu logo, indywidualny kod/symbol producenta materiału eksploatacyjnego oraz wykaz typów urządzeń, do których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. Oznaczenia dotyczące kodu producenta materiału eksploatacyjnego powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz pojemniku z tuszem; 2) materiały muszą posiadać zamknięte zewnętrzne opakowanie. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być pakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany; 3) materiały muszą posiadać przewidziany przez producenta urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający, osprzęt elektroniczny, np. chip, zliczający ilość stron wydrukowanych przy pomocy danego tonera, zbierający informacje, ile zostało jeszcze tonera do kolejnej wymiany na nowy, itp. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania osobno tonerów i chipów zliczających celem samodzielnej instalacji przez Zamawiającego; 4) materiały muszą posiadać oznaczenie terminu ważności lub datę produkcji z okresem używalności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczone materiały minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego; 5) materiały nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane oraz nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 6) materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu; 7) materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z najnowszym oprogramowaniem (sterownikami) urządzenia; 8) każdy materiały powinien być umieszczony w pojedynczym opakowaniu. Zamawiający nie dopuszcza wielopaków; 9) jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek / urządzeń wielofunkcyjnych / faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie nie później niż do dwóch dni roboczych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego produktu. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Na podstawie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125120-8, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98281.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JM Data Sp.z o.o. Sp.K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trakt Lubelski 233
Kod pocztowy: 04-667
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120885.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120885.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135827.67
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101191.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120885.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120885.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135827.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp Zamawiający wybiera tryb zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, co spełnia wymóg dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.