Ogłoszenie nr 510063720-N-2019 z dnia 02-04-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, na rzecz 9 jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (11 zadań częściowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 663350-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000,
ul. ul. Partyzantów
42529,
10-521
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 5225200, 5225760, e-mail
zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks
895 225 205.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, na rzecz 9 jednostek Policji województwa warmińsko - mazurskiego (11 zadań częściowych)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z-t-P/52/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych dla celów dochodzeniowo-śledczych (często uszkodzonych) o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) i DMC powyżej 3,5 t, jak również pojazdów służbowych Policji oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń lub rzeczy na potrzeby wymienionych w pkt. 2 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 2. Dla przejrzystości postępowania przedmiot zamówienia został podzielony na dwie grupy zadań: 1) Grupa A (zadania częściowe nr 1 - nr 4 ) - holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DCM) do 3,5 tony na terenie działania; a) Zadanie nr 1 - KPP Giżycko, b) Zadanie nr 2 - KPP Gołdap, c) Zadanie nr 3 - KPP Mrągowo, d) Zadanie nr 4 - KPP Pisz + Orzysz 2) Grupa B (zadania częściowe nr 5 - nr 11) - holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DCM) powyżej 3,5 tony na terenie działania; a) Zadanie nr 5 - KPP Braniewo, b) Zadanie nr 6 - KPP Ełk, c) Zadanie nr 7 - KPP Gołdap, d) Zadanie nr 8 - KPP Iława, e) Zadanie nr 9 - KPP Mrągowo, f) Zadanie nr 10 - KPP Nowe Miasto Lubawskie, e) Zadanie nr 11 - KPP Olecko 3. Usługi holowania (przewożenia) muszą być realizowane specjalistycznym sprzętem transportowym, przystosowanym do transportu pojazdów (często uszkodzonych ) oraz ich części, urządzeń lub rzeczy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o transporcie drogowym pojazdów i prawa ruchu drogowego. 4. Do realizacji usługi holowania/przewozu Wykonawca musi dysponować sprzętem umożliwiającym załadunek, transport i rozładunek wszystkich rodzajów pojazdów objętych przedmiotem zamówienia dla zadania, na które składana jest oferta (jednoślady, samochody osobowe, samochody ciężarowe, pojazdy członowe, autobusy oraz części składowe tych pojazdów), w tym co najmniej jednym holownikiem niezbędnym do transportu pojazdów odpowiednio dla zadania grupy "A" lub zadania grupy "B", zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022). Jeden pojazd holujący może być wskazany do realizacji zamówienia tylko w jednym zadaniu częściowym. Zamawiający nie dopuszcza i uzna za niezgodne z SIWZ, aby Wykonawca wskazywał jeden holownik do realizacji więcej, niż jednego zadania częściowego, jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej zadań. Natomiast Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert, jeżeli Wykonawca zaoferuje do realizacji zamówienia w jednym zadaniu więcej niż jeden pojazd holujący. Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi holowania/przewozu innym pojazdem, niż wskazany w ofercie dla zadania, bez wcześniejszego poinformowania o zmianie Zamawiającego. 5. Do realizacji usługi parkowania pojazdów, ich części składowych, urządzeń lub rzeczy w zadaniu częściowym Wykonawca musi dysponować parkingiem spełniającym wszystkie wymagania opisane w Załączniku nr 8 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i zlokalizowanym w promieniu do 60 km od siedziby jednostki Policji, dla której realizowane będzie zamówienie. 6. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia, w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami jednostek Policji wymienionych w pkt. 2. 7. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załącznikach Nr 2 i Nr 8 do SIWZ (Formularze cenowe, Opis przedmiotu zamówienia). Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy (zdarzenie przyszłe niepewne) i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9
Dodatkowe kody CPV: 98351100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: KPP Giżycko |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28455.28
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOP-CARS Marek Fedio
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: KPP Gołdap |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: KPP Mrągowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36585.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOP-CARS Marek Fedio
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42690
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: KPP Pisz + KP Orzysz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POMOC-DROGOWA PARKING STRZEŻONY ASSISTANCE Grzegorz Leymańczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25116.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: KPP Braniewo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: KPP Ełk |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: KPP Gołdap |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: KPP Iława |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: KPP Mrągowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TSO TRUCK SERVICE OLSZTYN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24050
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: KPP Nowe Miasto Lubawski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAX" Andrzej Markuszewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23001
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: KPP Olecko |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1232N relacji Wigwałd - Olsztynek od km 12+360 do 12+384km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1528N relacji Witramowo-Żelazno od km 2+350 do 2+370km.
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1425N relacji Podlejki- Olsztynek od km 7+800 do 7+905km
- Dostawy oleju spożywczego na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Olsztynie
- Dostawa eksploatacyjnych materiałów elektrycznych
- Implanty słuchowe do zakotwiczenia w kości skroniowej wraz z procesorami dźwięku
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KOŚCIERZYNA
- Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz (35 zadań częściowych)
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.