eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Remont i adaptacja na cele społeczne budynku świetlicy w Smoguleckiej Wsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-10

Ogłoszenie nr 510063573-N-2020 z dnia 10-04-2020 r.

Gmina Kcynia: Remont i adaptacja na cele społeczne budynku świetlicy w Smoguleckiej Wsi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. "Rozwój lokalny kierowany przez społeczność", Działania 7.1. "Rozwój lokalny kierowany przez społeczność" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509429-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540030655-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kcynia, Krajowy numer identyfikacyjny 92350872000000, ul. ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5893720 lub 21, e-mail przetargi@kcynia.pl, faks 525 893 722.
Adres strony internetowej (url): http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/kcynia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i adaptacja na cele społeczne budynku świetlicy w Smoguleckiej Wsi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.301275.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Remont i adaptacja na cele społeczne budynku świetlicy w Smoguleckiej Wsi II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia obejmuje: 1. zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, na które składają się m.in. roboty w zakresie: konstrukcji, murarskie i murowe, burzenia, ziemne, stolarki budowlanej, instalacyjne wod.-kan. i elektryczne, izolacyjne, wykończeniowe, dot. nawierzchni, instalowania urządzeń grzewczych / wentylacyjnych / klimatyzacyjnych, ogrodzeń / płotów / sprzętu ochronnego, hydrantów, a w szczególności: a) prace wstępne dot. zabezpieczenia placu budowy i organizacji ruchu w obrębie prowadzonych prac, b) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, c) przebudowę sanitariatów i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, d) wstawienie drzwi w miejsce istniejącego okna, e) wykonanie nowego otworu na drzwi w miejscu istniejącej bramy, f) poszerzenie korytarza poprzez przesunięcie ścianek działowych, g) wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej, h) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz okiennej w kotłowni i magazynie, i) wykonanie kominów, j) wykonanie ocieplenia budynku wraz z elewacją, k) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, l) demontaż istniejących utwardzeń i wykonanie nowych, m) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z piecem, n) wykonanie ogrodzenia działki, o) zakup i montaż wyposażenia ruchomego świetlicy wg zestawienia z pkt. 2, p) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna remontowanego obiektu budowlanego. 2. Zakup i montaż wyposażenia, które stanowi podstawowy element wyposażenia, niezbędny do zachowania funkcjonalności obiektu, prowadzenia zajęć, organizacji inicjatyw społecznych, kulturalnych, itp. w szczególności dla seniorów i osób niepełnosprawnych oraz zapewnia wysokiej jakości wsparcie kierowane do osób objętych działaniami rewitalizacyjnymi, wzbogaca przekaz: a) Stoły (drewniane, rozkładane, szerokość: 90 - 120 cm, wysokość: 75 - 80 cm, długość: 180 - 220 cm) - szt. 11, b) Krzesła (drewniany stelaż, siedzisko i oparcie tapicerowane) - szt. 80, c) Rzutnik multimedialny (matryca: 3LCD, jasność [ANSI lumen]: 2500, współczynnik kontrastu: 35000:1, rozdzielczość podstawowa: 1920 x 1080, 3D ready) - szt. 1, d) Ekran projekcyjny (wymiary min.: 180 x 180 cm, zwijacz, wolnostojący, metalowy stelaż) - szt. 1. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez Wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223000-6


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45111000-8, 45421000-4, 45331000-6, 45332000-3, 44482200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 544934.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORMAX Janusz Norkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Południowa 33A;
Kod pocztowy: 62-005
Miejscowość: Promnice
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 632880.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 549532.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 632880.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.