To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-01
Ogłoszenie nr 510062911-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na
zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę sceny wraz z widownią i placem zabaw"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511778-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000,
ul. ul. Karola Wojtyły
29,
08-500
Ryki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 865 71 10, e-mail
adrian.bienczak@ryki.pl, faks
081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIR.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej" . 2. W ramach niniejszego zamówienia zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych na trzy części zamówienia: Część 1. Branża architektoniczna Część 2. Branża konstrukcyjno-budowlana Część 3. Branża elektryczna Wykonawcy mogą składać oferty na każdą z ww. części. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: http://www.bip.ryki.pl - zamówienia publiczne - rejestr zamówień publicznych - symbol przetargu - WIR.271.36.2018 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi Nadzór nad robotami budowlanymi. 6. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży architektonicznej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie w części 1 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjnobudowlanej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Obsługa Techniczna Inwestycji Tomasz Tkaczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3936.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający w Rozdziale 12 SIWZ w zakresie części 3 zamówienia błędnie wpisał wartość robót elektrycznych, które nie pozwalają mu na właściwe przyznanie punktów Wykonawcom w kryterium doświadczenie. W jednej części SIWZ cyt.: "Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli osoba wskazana jako inspektor nadzoru w branży elektrycznej powyżej posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej nad realizacją przynajmniej jednej roboty budowlanej, która obejmowała wykonanie instalacji elektrycznej w obiekcie budowlanym o wartości robót elektrycznych minimum 100 000 zł". Następnie Zamawiający pisze, że punkty będą przyznawane wg zasad, w których wartość robót to minimum 50 000 zł. Ta sama niespójność znajduje się również w formularzu ofertowym. Powyższe stanowiło naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp i powodowało niespójność dokumentów przetargowych i mogło wprowadzać w błąd potencjalnych Wykonawców. Stosownie do przepisów art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu wystąpiła wada w postaci opisanych wyżej naruszeń przepisu art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Wada ta jest nieusuwalna na etapie postępowania następującym po upływie wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiając nie ma możliwości dokonania modyfikacji treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert, ze względu na brzmienie przepisów art. 38 ust. 4a pkt 1) w związku z art. 38 ust. 4 i art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Stwierdzona wada stanowi podstawę do unieważnienia umowy o zamówienie publiczne. Stosownie do przepisów art. 146 ust. 6 ustawy Pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Odnosząc się do treści art. 146 ust. 6 ustawy Pzp należy stwierdzić, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający naruszył przepisy o zamówieniach publicznych (art. 7 ust. 1) w sposób, który mógłby mieć wpływ na wynik postępowania, bowiem na skutek wadliwych zapisów SIWZ, Zamawiający nie może przyznać Wykonawcom właściwej punktacji. Reasumując, wystąpiły wszystkie przesłanki obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w oparciu o przepisy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RYKI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana pokrycia dachowego na budynku dawnego internatu Zespołu Szkół w Sobieszynie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1420L od km 0+000 do km 6+299,73 w miejscowościach Kłoczew, Jagodne, Gózd
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.