eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym"Rozwój małej architektury rekreacyjnej".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 510062911-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę sceny wraz z widownią i placem zabaw"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511778-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail adrian.bienczak@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: "Rozwój małej architektury rekreacyjnej" . 2. W ramach niniejszego zamówienia zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych na trzy części zamówienia: Część 1. Branża architektoniczna Część 2. Branża konstrukcyjno-budowlana Część 3. Branża elektryczna Wykonawcy mogą składać oferty na każdą z ww. części. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: http://www.bip.ryki.pl - zamówienia publiczne - rejestr zamówień publicznych - symbol przetargu - WIR.271.36.2018 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi Nadzór nad robotami budowlanymi. 6. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży architektonicznej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w części 1 ulega unieważnieniu w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjnobudowlanej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Obsługa Techniczna Inwestycji Tomasz Tkaczyk
Email wykonawcy: tomasztkaczyk79@o2.pl
Adres pocztowy: Ryżki 67A, 21-400 Łuków
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3936.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3936.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający w Rozdziale 12 SIWZ w zakresie części 3 zamówienia błędnie wpisał wartość robót elektrycznych, które nie pozwalają mu na właściwe przyznanie punktów Wykonawcom w kryterium doświadczenie. W jednej części SIWZ cyt.: "Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli osoba wskazana jako inspektor nadzoru w branży elektrycznej powyżej posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej nad realizacją przynajmniej jednej roboty budowlanej, która obejmowała wykonanie instalacji elektrycznej w obiekcie budowlanym o wartości robót elektrycznych minimum 100 000 zł". Następnie Zamawiający pisze, że punkty będą przyznawane wg zasad, w których wartość robót to minimum 50 000 zł. Ta sama niespójność znajduje się również w formularzu ofertowym. Powyższe stanowiło naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp i powodowało niespójność dokumentów przetargowych i mogło wprowadzać w błąd potencjalnych Wykonawców. Stosownie do przepisów art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu wystąpiła wada w postaci opisanych wyżej naruszeń przepisu art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Wada ta jest nieusuwalna na etapie postępowania następującym po upływie wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiając nie ma możliwości dokonania modyfikacji treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu po upływie terminu składania ofert, ze względu na brzmienie przepisów art. 38 ust. 4a pkt 1) w związku z art. 38 ust. 4 i art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Stwierdzona wada stanowi podstawę do unieważnienia umowy o zamówienie publiczne. Stosownie do przepisów art. 146 ust. 6 ustawy Pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Odnosząc się do treści art. 146 ust. 6 ustawy Pzp należy stwierdzić, że w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający naruszył przepisy o zamówieniach publicznych (art. 7 ust. 1) w sposób, który mógłby mieć wpływ na wynik postępowania, bowiem na skutek wadliwych zapisów SIWZ, Zamawiający nie może przyznać Wykonawcom właściwej punktacji. Reasumując, wystąpiły wszystkie przesłanki obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w oparciu o przepisy art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.