eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie w 2020 roku okresowej rocznej i 5-letniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o. o. w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-09

Ogłoszenie nr 510062364-N-2020 z dnia 09-04-2020 r.

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.: Wykonanie w 2020 roku okresowej rocznej i 5-letniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o. o. w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512143-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 90458507000000, ul. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 481 600, e-mail zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks 523 481 607.
Adres strony internetowej (url): bip.adm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w 2020 roku okresowej rocznej i 5-letniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o. o. w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/PA/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: Zadanie nr 1: * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych polegającej na ocenie: stanu technicznego elementów budynków i obiektów, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (mała architektura), instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. w części wspólnej oraz określenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej, w budynkach administrowanych przez Zamawiającego dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 1, a wymienionych w załączniku nr 6/1 do SIWZ (wykaz adresowy). Zadanie nr 2: * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych polegającej na ocenie: stanu technicznego elementów budynków i obiektów, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (mała architektura), instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. w części wspólnej oraz określenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej - w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2, a wymienionych w załączniku nr 6/2 do SIWZ (wykaz adresowy). * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane, w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2, a wymienionych w załączniku nr 6/2 do SIWZ (wykaz adresowy). Zadanie nr 3: * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych polegającej na ocenie: stanu technicznego elementów budynków i obiektów, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (mała architektura), instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. w części wspólnej oraz określenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej - w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3, a wymienionych w załączniku nr 6/3 do SIWZ (wykaz adresowy). * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane, w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3, a wymienionych w załączniku nr 6/3 do SIWZ (wykaz adresowy). * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej kontroli, o której mowa w art.62 ust.1 pkt.3) ustawy Prawo budowlane (z wyłączeniem instalacji gazowych i przewodów kominowych) dla budynku przy ul. Śląskiej 21 w Bydgoszczy. Zadanie nr 4: * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych polegającej na ocenie: stanu technicznego elementów budynków i obiektów, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia (mała architektura), instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i c.o. w części wspólnej oraz określenie przydatności do użytkowania obiektu budowlanego - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo budowlane z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej - w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4, a wymienionych w załączniku nr 6/4 do SIWZ (wykaz adresowy). * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej rocznej kontroli obiektów budowlanych polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska - zgodnie z art.62 ust.1 pkt.1 lit. a-b) ustawy Prawo budowlane, w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4, a wymienionych w załączniku nr 6/4 do SIWZ (wykaz adresowy). * polega na wykonaniu w 2020 roku okresowej kontroli, o której mowa w art.62 ust.1 pkt.3) ustawy Prawo budowlane (z wyłączeniem instalacji gazowych i przewodów kominowych) dla budynku przy ul. Przemysłowej 34 w Bydgoszczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71250000-5


Dodatkowe kody CPV: 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie w 2020 roku okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych - dotyczy ROM 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18595.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JTG PROJEKT" Łukasz Furmaniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balzaka 4j/8
Kod pocztowy: 52-437
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10969.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10969.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33800.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie w 2020 roku okresowej pięcioletniej oraz rocznej kontroli obiektów budowlanych - dotyczy ROM 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33496.32
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JTG PROJEKT" Łukasz Furmaniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balzaka 4j/8
Kod pocztowy: 52-437
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12645.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12645.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77932.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie w 2020 roku okresowej pięcioletniej oraz rocznej kontroli obiektów budowlanych - dotyczy ROM-3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46087.92
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JTG PROJEKT" Łukasz Furmaniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balzaka 4j/8
Kod pocztowy: 52-437
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17630.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17630.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107600.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie w 2020 roku okresowej pięcioletniej oraz rocznej kontroli obiektów budowlanych - dotyczy ROM-4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36510.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JTG PROJEKT" Łukasz Furmaniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Balzaka 4j/8
Kod pocztowy: 52-437
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14067.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14067.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86346.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.