eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-08

Ogłoszenie nr 510062004-N-2020 z dnia 08-04-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych w Mławie: Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524940-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych w Mławie reprezentowane przez Panią Agnieszkę Goryszewską Dyrektora CUW w Mławie pl.1 Maja 6, 06-500 Mława

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Dzienny Dom Senior+ ul. Sienkiewicza 15/13, 06-500 Mława


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Mławie, Krajowy numer identyfikacyjny 36602526100000, ul. Plac 1 Maja 6, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 655 28 76, e-mail cuw.sekretariat@cuw.mlawa.pl, faks 23 655 28 76.
Adres strony internetowej (url): cuw.bip.mlawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powyższe zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne na podstawie art.16 ust. 1, ust. 4, ust. 6 ustawy PZP. Centrum Usług Wspólnych w Mławie ogłasza i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na potrzeby CUW w Mławie oraz jednostek obsługiwanych. CUW w Mławie oraz jednostki obsługiwane zobowiązani są do zabezpieczenia środków w swoich budżetach na zawarcie umowy i jej realizację, zgodnie z dostarczonymi do CUW w Mławie wykazami rzeczowo-ilościowymi. W ramach zamówienia każda z jednostek podpisuje z wykonawcą (którego oferta okaże się najkorzystniejsza) umowę na dostawę przedmiotu zamówienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DFK.26.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych". Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa środków czystości wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przybliżone 9-cio miesięczne zapotrzebowanie na środki czystości, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz do jednostek obsługiwanych. Wszystkie oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Środki czystości muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. W przypadku produktów, dla których określa się termin ważności, oferowane środki czystości muszą być przydatne do użycia przez okres min. 12 m-cy, liczonych od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. W okresie realizacji umowy dostarczany asortyment winien posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Podane w SOPZ (załącznik nr 4 do SIWZ) parametry produktu należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki produktu dla tych środków czystości, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne.Zamawiający będący stroną zamówienia wspólnego, odpowiadają za wskazaną część zamówienia (dysponują odpowiednimi środkami w swoich budżetach na zawarcie umowy) i w momencie dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty sami zawierają umowę w sprawie wskazanej części zamówienia publicznego, odbierają zamówiony asortyment i opłacają złożone faktury. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego i jednostek obsługiwanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (telefonicznie lub drogą elektroniczną). Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych środków czystości do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych środków czystości do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. Na dostarczone środki czystości Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową środków czystości ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie środka wadliwego na środek wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości środków czystości. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części środków na nowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9


Dodatkowe kody CPV: 39831250-3, 33760000-5, 19640000-4, 39224300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122589.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia art. chemicznych i kosmetycznych Bożena Zielińska
Email wykonawcy: zielinskis631@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sądowa 9
Kod pocztowy: 06-500
Miejscowość: Mława
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 774.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 774.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.