To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-08
Ogłoszenie nr 510062004-N-2020 z dnia 08-04-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Mławie: Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524940-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Centrum Usług Wspólnych w Mławie reprezentowane przez Panią Agnieszkę Goryszewską Dyrektora CUW w Mławie pl.1 Maja 6, 06-500 Mława
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Dzienny Dom Senior+ ul. Sienkiewicza 15/13, 06-500 Mława
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Mławie, Krajowy numer identyfikacyjny 36602526100000,
ul. Plac 1 Maja
6,
06-500
Mława, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
23 655 28 76, e-mail
cuw.sekretariat@cuw.mlawa.pl, faks
23 655 28 76.
Adres strony internetowej (url): cuw.bip.mlawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powyższe zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne na podstawie art.16 ust. 1, ust. 4, ust. 6 ustawy PZP. Centrum Usług Wspólnych w Mławie ogłasza i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na potrzeby CUW w Mławie oraz jednostek obsługiwanych. CUW w Mławie oraz jednostki obsługiwane zobowiązani są do zabezpieczenia środków w swoich budżetach na zawarcie umowy i jej realizację, zgodnie z dostarczonymi do CUW w Mławie wykazami rzeczowo-ilościowymi. W ramach zamówienia każda z jednostek podpisuje z wykonawcą (którego oferta okaże się najkorzystniejsza) umowę na dostawę przedmiotu zamówienia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DFK.26.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie i jednostek obsługiwanych". Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa środków czystości wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przybliżone 9-cio miesięczne zapotrzebowanie na środki czystości, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz do jednostek obsługiwanych. Wszystkie oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Środki czystości muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. W przypadku produktów, dla których określa się termin ważności, oferowane środki czystości muszą być przydatne do użycia przez okres min. 12 m-cy, liczonych od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. W okresie realizacji umowy dostarczany asortyment winien posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Podane w SOPZ (załącznik nr 4 do SIWZ) parametry produktu należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki produktu dla tych środków czystości, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne.Zamawiający będący stroną zamówienia wspólnego, odpowiadają za wskazaną część zamówienia (dysponują odpowiednimi środkami w swoich budżetach na zawarcie umowy) i w momencie dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty sami zawierają umowę w sprawie wskazanej części zamówienia publicznego, odbierają zamówiony asortyment i opłacają złożone faktury. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego i jednostek obsługiwanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (telefonicznie lub drogą elektroniczną). Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych środków czystości do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych środków czystości do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. Na dostarczone środki czystości Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową środków czystości ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie środka wadliwego na środek wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości środków czystości. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części środków na nowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39831250-3, 33760000-5, 19640000-4, 39224300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122589.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia art. chemicznych i kosmetycznych Bożena Zielińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
774.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawa płyt żelbetowych wraz z transportem i rozładunkiem
- "Dostawa paliw płynnych z dystrybutorów na stacji paliw w okresie od 01.05.2024 r. do 30.04.2025 r."
- Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie - etap I i II
- Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej przy ul. Wyspiańskiego w Mławie"
- Przebudowa ul. Daleka, Reja i Zacisze w Mławie
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru higienicznego dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady segregowane na potrzeby PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa środków czystości do Składnic, Ośrodków i Centrali RARS
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.