eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim" współfinansowanego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-08

Ogłoszenie nr 510062003-N-2020 z dnia 08-04-2020 r.

Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o.: przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim" współfinansowanego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507462-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Rozwoju Lokalnego sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29119807700000, ul. ul. Sandomierska 26A, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 249 50 01; 248 03 70, e-mail kargulewicz_mrozinska@arl.ostrowiec.pl, faks 41 248 03 71.
Adres strony internetowej (url): www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.arl.ostrowiec.pl/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim" współfinansowanego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ARL/PZP/PN/SZKOL/2020/1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest przeprowadzenie kursów i zajęć dla uczestników projektu "BĄDŹ ZAWODOWCEM. Rozwijamy kształcenie zawodowe w Ostrowcu Świętokrzyskim" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego, Poddziałanie RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) zgodnie z postanowieniami określonymi poniżej: 1) Część 1 zamówienia pn. przeprowadzenie kursu Księgowość dla ekonomistów z ECDL Celem kursu jest zapoznanie uczestników (uczniów) z podstawowymi pojęciami oraz operacjami księgowymi z wykorzystaniem programów komputerowych (np. Enova) oraz przygotowanie uczestników do egzaminu ECDL BASE B1-B4. * Liczba godzin zajęć: 120 * Termin realizacji: III-VI 2020, w terminach ustalonych z Zamawiającym * Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, osiedle Słoneczne 33 - Kurs przeprowadzany w ZS nr 1 w salach nieodpłatnie udostępnionych na potrzeby realizacji kursu. * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: a) Zagadnienia księgowe - 85 h (45 h teorii, 40 h praktyki) ? księgowanie podstawowych operacji gospodarczych; ? sporządzanie prostego sprawozdania finansowego; ? posługiwanie się dokumentami księgowymi i urządzeniami ewidencyjnymi ? obsługa programów księgowych. Część zakończona egzaminem wewnętrznym przeprowadzanym przez prowadzącego. b) Zagadnienia z zakresu obsługi komputera przygotowujące do zdania egzaminu ECDL - 35 h, poziom BASE: B1 , B2, B3, B4.(5 h zajęć teoretycznych, 30 h zajęć praktycznych) ? B1 Podstawy pracy z komputerem - Moduł ten obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z korzystaniem z urządzeń komputerowych, tworzeniem i zarządzaniem plikami oraz bezpieczeństwem danych. ? B2 Podstawy pracy w sieci - Moduł ten obejmuje podstawowe zagadnienia i umiejętności związane z Internetem i usługami internetowymi: przeglądaniem Internetu, efektywnym wyszukiwaniem informacji w Internecie, komunikacją online i pocztą elektroniczną. ? B3 Przetwarzanie tekstów - Moduł ten pozwala wykazać się znajomością aplikacji do edycji tekstu podczas tworzenia dokumentów, ich formatowania i drukowania. ? B4 Arkusze kalkulacyjne - Moduł ten pozwala kandydatowi wykazać się znajomością budowy arkusza kalkulacyjnego, umiejętnościami tworzenia dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń w arkuszu kalkulacyjnym. Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu zewnętrznego przed instytucją certyfikującą, którego funkcję pełni Polskie Towarzystwo Informatyczne. Po pozytywnym zdaniu egzaminu uzyskają Certyfikat ECDL BASE, potwierdzający nabycie kwalifikacji w zakresie korzystana z komputera. Harmonogram zajęć obejmować będzie 24 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły. Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrivów oraz egzaminu ECDL BASE B1-B4. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem księgowym oraz niezbędnym do przygotowania do egzaminu ECDL BASE B1-B4 2) Część 2 zamówienia pn. przeprowadzenie kursu fotografia I i II stopnia Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności przez uczestników (uczniów) w zakresie fotografii, komponowania i obróbki obrazu. * Liczba godzin zajęć: 60 h w każdej edycji, * Liczba edycji: 2, * Liczba osób: pierwsza edycja - 15 osób, druga edycja - 10 osób, * Termin realizacji: III - VI 2020 r., III - VI 2021, r. w terminach ustalonych z Zamawiającym * Miejsce realizacji: ZS nr 2 - os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św. a. Kurs fotografia I stopnia * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: 1. Aparat fotograficzny ? Rodzaje, możliwości, wyposażenie. ? Obiektywy. ? Oświetlenie dodatkowe. ? Rodzaje kart pamięci do zapisu zdjęć. ? Prawidłowy pomiar ekspozycji. ? Zastosowanie filtrów fotograficznych. 2. Obraz fotograficzny i jego kompozycja ? Światło w obrazie. ? Głębia ostrości. ? Perspektywa. ? Ruch w obrazie /zamrożony i dynamiczny/. 3. Parametry aparatu - wykorzystanie w praktyce ? Ustawianie jakości rejestracji obrazu. ? Rejestracja w trybie manualnym i pełnej automatyki. ? Kolorystyka zdjęcia a balans bieli. ? Korekta balansu bieli automatyczna i wg wzorca. 4. Podstawy obróbki i zarządzania zbiorami zdjęć /8 godz./ ? Podstawowe informacje o korekcie obrazu w programach graficznych - Photoshop, PaintShopPro, Gimp. ? Laboratorium fotograficzne - przygotowanie plików. ? Samodzielne wydruki - przygotowanie plików. b. Fotografia II stopnia * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: 1. Budowa i zasada działania cyfrowych aparatów fotograficznych ? Sprzęt wspomagający i rozszerzający możliwości aparatu. ? Rodzaje oświetlenia zewnętrznego. ? Twórcze zastosowane filtrów fotograficznych. 2. Kreatywne spojrzenie na tematy zdjęć 3. Cyfrowa ciemnia fotograficzna - Photoshop ? Anatomia obrazu cyfrowego. ? Kalibracja monitora. ? Przestrzenie barwne / sRgb, RGB, Lab /. ? Korekta fragmentu i całego zdjęcia. ? Cyfrowa korekta usterek / aberacje, czerwone oczy, itp. ? Cyfrowy negatyw - RAW. Potęga możliwości. ? Tworzenie montaży, kolaży i kompozycji z fotografii. ? Techniki artystyczne Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzony przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć powinien obejmować 12 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły. Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive'ów. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia (np. Photoshop, PaintShopPro, Gimp) oraz aparaty fotograficzne (5 sztuk), drukarkę termosublimacyjną. 3) Część 3 zamówienia pn. "Kurs grafiki komputerowej II i III stopnia" Celem kursu jest zdobycie przez uczestników (uczniów) zaawansowanej wiedzy i umiejętności w zakresie technik transformacji obiektów, zdjęć i rysunków. * Liczba godzin zajęć: 60 h * Liczba osób: 15 osób * Termin realizacji: III - VI 2020 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym, * Miejsce realizacji: ZS nr 2 - os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św. I. Kurs grafika komputerowa II stopień * Liczba godzin: 30 * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: CorelDraw ? 1. Zaawansowane techniki transformacji obiektów ? Elementy wspomagające pracę (siatki, prowadnice, linijki) ? Konfiguracja programu ? Drukowanie Photoshop ? Złożone techniki edycji zdjęć cyfrowych ? Malarstwo cyfrowe ? Wykorzystanie ścieżek ? Zaawansowane techniki pracy z warstwami ? Inne techniki obróbki zdjęć Illustrator ? Podstawowe techniki rysownicze ? tworzenie figur geometrycznych ? typy i zastosowanie pędzli ? zastosowanie poleceń do pracy na ścieżkach ? techniki rysunku wykorzystujące obiekty pełne (narzędzie do zniekształceń, siatka gradientu) ? Efekty specjalne ? Malowanie w Illustratorze ? Rysowanie piórkiem i ołówkiem ? Praca z tekstem ? Tworzenie: reklamy, wizytówki, broszury II. Grafika komputerowa III stopień * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: Photoshop ? Narzędzia od grafiki wektorowej: wypełnianie kolorem, zmiana wyglądu konturu, przekształcanie obiektów ? Wykorzystanie masek: korekcja przy użyciu maski, tworzenie maski gradientowej ? Przygotowanie zdjęć do publikacji: zmiana parametrów zdjęcia (rozdzielczość, wielkość), zmiana modelu koloru ? Modele kolorów. Ustawienia użytkownika: modele RGB, CMYK oraz HSB, duotony, praca ze starymi zdjęciami, dobieranie kolorów, wykorzystaniem kanałów, bichromia, stosowanie modelu Lab ? Skanowanie obiektów graficznych: działanie i parametry skanerów, techniki skanowania, wskazówki do skanowania Illustrator ? Wstawianie i techniki pracy z tekstem: otaczanie grafiki tekstem, łączenie grafiki z tekstem, odstępy między obiektami ? Warstwy: wstawianie warstw, wykorzystanie warstw ? Redakcja techniczna: dobór marginesów, zasady składu tekstów ? Poligrafia: zmiana parametrów zdjęć przeznaczonych do druku, przygotowanie publikacji do druku, ustawianie znaczników drukarskich, przygotowanie prac wieloużytkowych ? Przygotowanie reklamy Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzonego przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia (np. Photoshop, CorelDraw, itp.) oraz tablety graficzne, drukarki. Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive'ów. Harmonogram zajęć powinien obejmować 6 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły. 4) Część 4 zamówienia pn. "Kurs obsługi programu AUTOCAD" Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z podstawowymi i zaawansowanymi poleceniami i funkcjami programu AutoCAD * Liczba godzin: 45 h w każdej edycji, * Liczba edycji: 2, * Termin realizacji: III -VI 2020 r., III -VI 2021 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym, * Miejsce realizacji: ZS nr 2 - os. Słoneczne 45, 27-400 Ostrowiec Św. * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: Interfejs programu AutoCAD ? Wygląd głównego okna aplikacji: Paski narzędzi, Kursor i Obszar roboczy, Zakładki, Linia poleceń, Pasek stanu - klawisze funkcyjne, Klawisz Escape Lokalny układ współrzędnych (LUW) ? Dopasowanie programu do własnych potrzeb (zmiana wyglądu głównego okna aplikacji, dostosowanie pasków narzędzi, tworzenie własnych pasków narzędzi) ? Tworzenie rysunków (używanie standardu, szablony, kreatory) ? Otwieranie rysunków istniejących w formacie DWG ? Zapisywanie rysunków w dowolnych formatach Tworzenie podstawowych obiektów ? Rysowanie linii / prostej / multilinii / polilinii ? Metody oglądania rysunku ZOOM, PAN ? Rysowanie okręgu / łuku / elipsy ? Rysowanie wieloboku / prostokąta / splajnu Edycja obiektów ? wymaż / kopiuj / przesuń / obrót ? lustro / odsuń /szyk ? utnij / wydłuż / przedłuż /rozciągnij / przerwij ? tryby lokalizacji względem obiektu ? omówienie uchwytów ? skala /fazuj / zaokrągl ? Zmienne systemowe Wymiarowanie ? wymiarowanie kątowe, baza, szybka linia odniesienia, szeregowe ? rysowanie odnośników, tolerancja (kolor odnośników ? edycja napisu wymiarowego ? obracanie napisu, przesuwanie wymiaru ? tworzenie nowego stylu wymiarowego ? zaokrąglanie wartości wymiarowej ? zmiana czcionki wymiarowej ? szybkie wymiarowanie Warstwy ? tworzenie nowej linii / Kolor / Rodzaj linii / Szerokość linii / Styl kreślenia ? jak utworzyć atrybut ? jak umieścić atrybuty w bloku ? atrybut widoczny i niewidoczny ? modyfikacja atrybutu (zmiana nazwy, rodzaj) ? Warstwa Widoczna/Ukryta ? Zablokuj/Odblokuj we wszystkich rzutniach ? Zamknij/Otwórz Tekst ? dwuwierszowy ? ułamki ? czcionka / style napisów / treść napisów / wysokość napisów / justyfikacja ? podgląd wpisywanego tekstu ? zmiana wysokości napisów, zmiana stylu napisów ? nowy rodzaj czcionki ? tekst pod określonym kątem / tekst w pionie ? wpasowanie napisu pomiędzy 2 punkty ? sprawdzanie pisowni ? paragraf tekstowy / kolor / szerokość / czcionka / granice ? Blok - 5h ? tworzenie nowego bloku, usuwanie i modyfikacja bloku ? wstawianie bloku, biblioteka bloków ? nazwa bloku, odbicie lustrzane, punkt wstawiania ? bloki o różnych kolorach i typach linii ? podgląd przed wstawieniem bloku ? odzyskiwanie obiekty po wstawieniu do bloków ? wykorzystanie bloku przy tworzeniu innych rysunków Kreskowanie ? Wybór obszaru do kreskowania ? Wybór wzoru kreskowania ? Podgląd kreskowania ? Skala ? Dziedziczenie parametrów kreskowania ? Multilinia / jak utworzyć styl multilinii / jak sterować końcówkami multilinii ? Modyfikacja multilinii Drukowanie ? Podgląd wydruku ? Ustawienie urządzenia drukującego - Konfiguracja plotera ? Edytor konfiguracji urządzenia drukującego ? Arkusze i rzutnie ? Kreśl do pliku Rysunek izometryczny Wprawki, testy, bardziej zaawansowane przykłady Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji przeprowadzonego przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), pendrive'ów. Harmonogram zajęć powinien obejmować 7 dni zajęć z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu są uczniowie szkoły . Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia. 5) Część 5 zamówienia pn. "Kurs CUKIERNIK" Cel: przygotowanie uczestników (uczniów) do uzyskania kwalifikacji w zawodzie Cukiernik, zakończony egz. czeladniczym, po pozytywnym zdaniu egz. Uczestnicy otrzymują kwalifikacje w zawodzie cukiernik (świadectwo czeladnicze). * Liczba godzin: nie mniej niż :180 h, 80 h teorii; 100 h praktyki, * Termin realizacji: luty - czerwiec 2020 r., w terminach ustalonych z Zamawiającym, * Liczba osób: 10 * Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, osiedle Słoneczne 48, zajęcia realizowane poza godzinami lekcyjnymi z uwzględnieniem, że uczestnikami kursu będą uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego. * Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: ? Program szkolenia: 1. Wyposażenie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy; terminologia stosowana w cukiernictwie: *narzędzia, maszyny i urządzenia wykorzystywane w pracy 2. Podstawowe zagadnienia z zakresu bhp, ppoż. oraz pierwszej pomocy 3. Wymogi systemu HACCP w gastronomii, 4.Procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności: *prawidłowa obróbka wstępna i termiczna produktów spożywczych dla zachowania ich walorów smakowych i bezpiecznego przechowywania, *zasady racjonalnego doboru surowców i ich maksymalnego wykorzystania w kuchni, *techniki rozpoznawania przydatności surowców do produkcji 5. Surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie - sposoby doboru surowców do poszczególnych wyrobów ? Część praktyczna- warsztaty cukiernicze, sporządzanie różnych rodzajów ciast i wyrobów cukierniczych czyli: praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w cukiernictwie 1. Kruche ciasta: *podstawowe i słone, *ciasto półkruche, *kruche ciasteczka, *do spodów, serników lub szarlotek lub babeczek lub lekkich tart 2. Ciasta ucierane 3. Ciasta biszkoptowe: *biszkopty jako podstawy do innych ciast, ciastka korpusowe; *wykorzystanie ciasta biszkoptowego do produkcji różnych wyrobów: m.in. rolady, krajanki tortowe 4. Kremy lub pianki, musy, mleczka oraz panna cotta: *sekrety udanych kremów 5. Serniki: *sernik tradycyjny, *sernik na zimno 6. Przygotowanie i podstawy pracy z karmelem 7. Flan lub crème brûlée 8. Podstawy pracy z czekoladą: *tajniki i techniki pracy z czekoladą, *polewy i ozdoby czekoladowe 9. Torty na bazie ciast biszkoptowych + dekoracja 10. Cupcake lub muffiny + dekoracja 11. Pierniki lub pierniczki i keksy 12. Cake popsy lub bajaderki, nugaty 13. Podstawy Dekorowania: *wykorzystanie barwników, masy marcepanowej, lukrów plastycznych i innych, *dekorowanie, m.in. kremami, czekoladą, lukrem plastycznym, *informacje o różnych rodzajach mas plastycznych, *użycie barwników spożywczych z lukrem i masą cukrową, *użycie dekoracji i tworzenie tortów piętrowych 14. Beza i makaroniki + dodatki 15. Faworki i pączki 16. Ciasta drożdżowe, makowce, strudle 17. Najnowsze trendy w wyrobach cukierniczych: *ekspozycja i aranżacja 18. Zarządzanie lokalem gastronomicznym Ze względu na to, iż uczestnikami kursu są osoby niepełnosprawne, prowadzący zobowiązany jest posiadać kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki. Zamawiający ponosi koszty: ubezpieczenia NNW uczestników, poczęstunku (obiad), podręczników, egzamin czeladniczy, poczęstunek (obiad), odzież roboczą, materiały do zajęć praktycznych i materiały dydaktyczne. Harmonogram zajęć powinien obejmować 30 dni zajęć. Uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia, wydany przez Zamawiającego oraz świadectwo czeladnicze w zawodzie cukiernik. 6) Część 6 zamówienia pn. "Szkolenie TIK" Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji nauczycieli ZS nr 3 w Ostrowcu Św. w zakresie wykorzystania w nauczaniu przedmiotów zawodowych technologii informacyjno-komunikacyjnych sprzyjających kształtowaniu u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy oraz realizacji nauczania w nowoczesny i atrakcyjny sposób · Liczba godzin: 20 · Termin realizacji: I.2020-XII.2020, w terminach ustalonych z Wnioskodawcą · Liczba osób: 10 · Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, ZS nr 3, ul. Sandomierska 2 · Wymagane zagadnienia do omówienia z uczestnikami: - Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystywania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w pracy nauczyciela. Obejmuje zagadnienia z zakresu prawnych, etycznych, społecznych i ekonomicznych aspektów rozwoju i zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej, nauki i pracy w środowisku technologii, w tym znajomości aplikacji stosowanych w nauczanym przedmiocie, korzystania z zasobów i podstawy pracy na platformie edukacyjnej. Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu kompetencji, który zostanie przeprowadzony przez prowadzącego. Po zdanym egzaminie uzyskają certyfikat kompetencji wydany przez Zamawiającego. Zamawiający wydaje certyfikaty dotyczące udziału w szkoleniu. Zamawiający zapewnia komputery z oprogramowaniem, tablice interaktywne, projektowy multimedialne i inny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 7) Część 7 zajęcia z Socjoterapii - zajęcia grupowe w SOSW Zajęcia z uczniami szkoły. Celem zajęć jest rozwiązywanie problemów uczniów Szkoły Branżowej I Stopnia Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w relacjach interpersonalnych, przepracowanie/korekcja sądów o rzeczywistości. Liczba godzin: 15 spotka n x 4h, łącznie 60 h Przewiduje się możliwość innej organizacji zajęć celem dostosowania harmonogramu spotkań do potrzeb uczestników. · Termin realizacji: II.2020-VI.2020, w terminach ustalonych z Wnioskodawcą · Liczba osób: 10 · Miejsce realizacji: Ostrowiec Świętokrzyski, os. Słoneczne 48 · Program zajęć umożliwia realizacje następujących celów: Cele terapeutyczne dotyczą głównie: - odreagowania emocji, - rozwiązywania problemów, trudnych sytuacji, - lepszego zrozumienia ludzkich zachowań, - otrzymywania wsparcia od grupy, - przyjmowania i dawania informacji zwrotnych, - poznania i nazywania własnych emocji. Cele edukacyjne dotyczą przede wszystkim: - uczenia stawiania granic, odmawiania, - przełamywania nieśmiałości, - uczenia radzenia sobie w sytuacjach stresowych, - uczenia nawiązywania kontaktów, - umiejętności wyrażania swoich uczuć, - umiejętności wytyczania celu, - umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i brania za nie odpowiedzialności, - wyszukiwania zainteresowań, własnych możliwości i predyspozycji, - uczenia tolerancji i akceptacji drugiego człowieka, - uczenia współpracy i współdziałania. Cele rozwojowe dotyczą głównie: - poznania samego siebie, - poznania swoich mocnych i słabych stron, - poznania swoich talentów, zdolności, - budowania poczucia własnej wartości, - doskonalenia umiejętności zachowań asertywnych, - kształtowania inteligencji emocjonalnej - rozpoznawanie, nazywanie emocji i uczuć, - doskonalenie informacji zwrotnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8, 80531000-5, 80510000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: przeprowadzenie kursu Księgowość dla ekonomistów z ECDL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSENSO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@consenso.info.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 14
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: przeprowadzenie kursu fotografia I i II stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSENSO SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@consenso.info.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs grafiki komputerowej II i III stopnia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust 1 pkt 4 PZP Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs obsługi programu AUTOCAD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSENSO SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@consenso.info.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 14
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31500
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kurs Cukiernik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust 1 pkt 4 PZP Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szkolenie TIK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Łodej
Email wykonawcy: tomlodej@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Goździkowa 16A
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1100
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Socjoterapii - zajęcia grupowe w SOSW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSENSO SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@consenso.info.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 14
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7800
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.