eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Modernizacja sali widowiskowej w Domu Ludowym w Broszkowicach wraz z utworzeniem Izby Tradycji Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Oświęcim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-27

Ogłoszenie nr 510059870-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.

Urząd Gminy Oświęcim: Modernizacja sali widowiskowej w Domu Ludowym w Broszkowicach wraz z utworzeniem Izby Tradycji Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Oświęcim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie w ramach PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509747-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540029639-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 54046900000000, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 844 95 00, e-mail gmina@gminaoswiecim.pl, faks 33 844 95 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminaoswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali widowiskowej w Domu Ludowym w Broszkowicach wraz z utworzeniem Izby Tradycji Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Oświęcim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.2712.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie inwestycyjne pn. MODERNIZACJA SALI WIDOWISKOWEJ W DOMU LUDOWYM W BROSZKOWICACH WRAZ Z UTWORZENIEM IZBY TRADYCJI OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH Z TERENU GMINY OŚWIĘCIM otrzymało dofinansowanie zgodnie z zawartą umową o przyznaniu pomocy nr 00737-6935-UM0610428/18 z dnia 8 listopada 2018 w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach podziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Ogólny zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje : Prace rozbiórkowe i demontażowe Wykonanie zbrojenia ścian wewnętrznych i zewnętrznych oraz dodatkowe zbrojenie w miejscach pęknięć Roboty wykończeniowe Remont podłogi w sali zebrań Montaż sufitu podwieszanego Wykonanie tynku ścian sali widowiskowej Wymiana drzwi zewnętrznych Modernizację instalacji elektrycznej, instalacja gniazd wtyczkowych i siły oraz główne trasy kablowe Elementy wyposażenia OPIS ZAKRESU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Projektowana inwestycja ma celu modernizację części budynku, służącą poprawie warunków jego użytkowania i Zasadniczo funkcja nie ulegnie zmianie. Część południowa budynku jest parterowa i niepodpiwniczona, przykryta dachem kopertowym. Jej wnętrze zajmuje jedno duże pomieszczenie - sala wielofunkcyjna zwana sala zebrań, doświetlone poprzez okna usytuowane w ścianie południowej, dostępna poprzez wejście główne i korytarz w części środkowej a także dodatkowe zadaszone wejście od strony północnej w postaci drzwi dwuskrzydłowych, zaopatrzone w kilkustopniowe schody zewnętrzne. Przebudowa sali zebrań obejmuje montaż sufitu podwieszanego, przebudowę podestu scenicznego oraz remont elementów wykończeniowych. Przewidziano również wymianę zniszczonych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe oraz zaplanowano budowę spocznika przed drzwiami ewakuacyjnymi. Podczas remontu sali przewidziano również przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Powierzchnia użytkowa sali: 186,59 m2 Zakres prac rozbiórkowych: * Rozebranie boazerii na słupach oraz drewnianego podestu sceny w narożniku północno-wschodnim. * Demontaż drzwi zewnętrznych, z podkuciem w celu powiększeniem otworu Zakres prac budowalnych: * Wzmocnienie ścian od wewnątrz, zgodnie z technologią opisaną w dokumentacji projektowej (str.46-47). Wzmocnienie polega na montażu zbrojenia w 3 kolejnych spoinach muru z PGS-u (do wysokości parapetów) oraz w co trzeciej spoinie muru powyżej. W sumie przewidziano 6 poziomów zbrojenia zgodnie z rysunkiem nr 2017-3.B-13. Jako zbrojenie przewidziano zastosowanie ocynkowanych prętówM6 łączonych za pomocą dwustronnych naklejek - tulejek. Po usunięciu starej zaprawy ze spoiny na głębokość 3,5 cm, po oczyszczeniu szczeliny odkurzaczem przemysłowym i jej nawilżeniu układa się w szczelinie 1 cm grubości warstwę zaprawy cementowej M2, wciska w nią pręt i pokrywa następna warstwa zaprawy cementowej, pozostawiając szczelinę 1 cm na wyrównanie tynku poprzez szpachlowanie. Po okresie pielęgnowania zaprawy poprzez jej nawilżanie szpachluje się ostatecznie szczelinę zaprawą cementowo-wapienną. Końcówki prętów przy krawędziach otworów odgina się i osadza w s sposób identyczny w spoinie muru lub jeżeli nie jest to możliwe osadza się w nawierconych w bloczkach PGS pod katem ok. 15-20O do poziomu otworach o średnicy 10 mm na ciekłej zaprawie montażowej. Pręty zbrojenia wewnętrznego w narożnikach po przewierceniu poprzez spoinę na drugą stronę ściany odgina się osadzając je w sposób analogiczny w spoinie zewnętrznej na długości około 50 cm lub kotwi stosując osadzoną w tynku stalową płytkę oporową o wymiarach 100x100x6 mm zakładając na końcu pręta nakrętkę. Otwór przewiertu poprzez spoinę należy w miarę możliwości wypełnić zaprawą cementową M2 lub zaprawa naprawczą. Rzeczywisty zakres prac wzmacniających zostanie określony dopiero po usunięci tynków i demontażu boazerii. * Wymiana drzwi zewnętrznych - ( opis str. 47- 48) - istniejące drzwi drewniane należy zdemontować, w ich miejsce przewidziano nowe dwuskrzydłowe drzwi aluminiowe z przeszkleniami, o szerokości skrzydeł zgodnych z obowiązującymi przepisami, wymagany współczynnik izolacyjności cieplnej U=1,3W/m2K, Ponieważ wysokość istniejących drzwi jest zbyt mała, należy przed osadzeniem nowych drzwi powiększyć o kilka centymetrów wysokość istniejącego otworu drzwiowego (D1 - w zestawieniu stolarki). Ze względu na prawdopodobne występowanie nad drzwiami żelbetowego nadproża, należy przed zamówieniem drzwi dokonać odkrywki sprawdzającej. Gdyby z uwagi na zbrojenie nadproża jego powiększenie okazało się niemożliwe, należy przewidzieć możliwość wykonania drzwi z futryną o małej grubości np. z kątownika lub przewidzieć ich montaż równo z zewnętrznym licem ściany. Przed poprzednim remontem sali obniżono poziom podłogi, w skutek, czego w drzwiach powstał wysoki próg. Ponieważ drzwi stanowią drugie wyjście ewakuacyjne z sali, dla zachowania bezpiecznych warunków ewakuacji przewidziano wykonanie przed drzwiami szerokiego spocznika. Po zdemontowaniu w tym miejscu podłogi z parkietu mozaikowego należy na warstwie betonu jej betonowej podbudowy wykonać spocznik betonowy w formie płyty wysokości min. 17 cm z betonu klasy C16/20, który zostanie pokryty drewnianą mozaiką dobrana kolorystycznie i wymiarowo do istniejącej podłogi. Krawędzie spocznika należy pomalować stosując barwy bezpieczeństwa w naprzemienne czarno-żółte pasy (pod katem 45o do krawędzi). * Przebudowa istniejącej sceny usytuowanej w narożniku północno-wschodnim. Po zdemontowaniu istniejącej konstrukcji drewnianej z okalającą ja balustradą i jednobiegowymi schodami, należy wykonać nową scenę w postaci niewielkiego podwyższenia - wys. 17 cm, wykonanego w formie skrzyni o konstrukcji drewnianej z legarów podłogowych (80x120 mm) w rozstawie mx. 70 cm pokrytych deskami gr 32 mm obudowanej od zew płytkami parkietu dopasowanymi kolorystycznie do parkietu sali. Przyjęto drewno klasy C30. ( str.48) * Montaż sufitu podwieszanego - w ramach przebudowy sali przewidziano w niej wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych zbrojonych lub modułowych gr. 12,5 mm montowanych na systemowym ruszcie stalowym o podwyższonej sztywności podwieszonym do ścian i konstrukcji stropu nad parterem. W suficie zaprojektowano nowe oświetlenia sali. ( str.48) * Okładziny ścienne -usunięcie fragmentów odpadających tynków i boazerii, po wzmocnieniu ścian poprzez ich zazbrojenie, należy uzupełnić większe ubytki tynku nowym tynkiem cementowo-wapiennym, a mniejsze przez szpachlowanie oraz pokryć całą powierzchnie ścian warstwą wyrównującą tynku cementowo-wapiennego na siatce wzmacniającej do podłoża. Na tym podłożu należy po zagruntowaniu wykonać cienkowarstwowy tynk mozaikowy typu marmolit w kolorze pastelowym. (str. 48-49) * Mechaniczne cyklinowanie, uzupełnienie oraz trzykrotne lakierowanie istniejącej posadzki drewnianej (str.58) Zakres prac w zakresie przebudowy i rozbudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej: * Wykonanie nowych instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd wtyczkowych i zasilania wentylacji i klimatyzacji (zakup nowych urządzeń zaplanowano w późniejszym terminie). Do zasilania nowych projektowanych obwodów zaprojektowano nową tablice rozdzielczą Ts 230/400V zlokalizowaną w sali widowiskowej w pobliżu estrady. Tablicę zasilić nowym kablem typu YKY-żo 5x10 mm2 poprowadzonym z pod zabezpieczenia za licznikiem energii elektrycznej w tablicy licznikowej zlokalizowanej w korytarzu przy wejściu do budynku. Kabel do Ts należy poprowadzić w rurce elektroinstalacyjnej ułożonej w warstwie ocieplenie na elewacji budynku. Jako tablicę Ts przewidziano szafkę rozdzielczą do zabudowy modułowej aparatury zabezpieczającej. W dopływie do tablicy przewidziano rozłącznik izolacyjny, ochronniki przeciwprzepięciowe typu B+C oraz lampki kontroli napięcia. Obwody odbiorcze zabezpiecza się wyłącznikami nadprądowymi o prądzie znamionowym 10A w przypadku instalacji oświetlenia i 16A w przypadku instalacji gniazd wtyczkowych. W obwodach zasilających jednostki zewnętrzne klimatyzatorów przewidziano rozłączniki bezpiecznikowe do wkładek D01 10/16A. Obwody oświetlenia i gniazd wtyczkowych zabezpiecza się również wyłącznikami ochronnymi różnicowo-prądowymi o znamieniowym prądzie uchybowym Dl=30mA. Projektowana rozdzielnicę dobiera wykonawca robót. Rozdzielnica powinna być dopuszczona do obrotu i zastosowania w budownictwie. ( rys. 2017-03.E-01, 2017-03.E-07) W sali widowiskowej przewidziano nowe oświetlenie spełniające wymogi Polskiej Normy. Projektowane oświetlenie sali umożliwia osiągnięcie różnych poziomów natężenia w zależności od charakteru aktualnie przeprowadzonej imprezy. Oświetlenie główne oparto o wbudowane w sufit podwieszany oprawy ze źródłami LED i kloszami opalowymi. Oświetlenie to może być w razie potrzeby uzupełniane /bądź zastąpione/ oprawami ledowymi typu Downlight. Jako dodatkowe dekoracyjne oświetlenie przewidziano kinkiety ścienne. W zależności od potrzeb pozwala to na aranżację różnych scen świetlnych. Oświetlenie sali dopełnią downlighty z regulowanymi odbłyśnikami zabudowane nad estradą. ( szczegółowy opis prac w projekcie branżowym) Ponad to w sali widowiskowej przewidziano wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia. Instalacje należy wykonać w sposób analogiczny jak instalacje oświetlenia, stosując jednak przewody z żyłami o przekroju 2,5 mm2. Stosować osprzęt o stopniu ochrony IP20, podobnie jak w przypadku instalacji oświetlenia, typ i wysokość montażu gniazd wtyczkowych określa Inwestor. W obiekcie przewidziano do realizacji w późniejszym terminie montaż klimatyzatorów, dla zasilania których należy wykonać instalacje wypustów jedno i trójfazowych. Zasilanie jednostek zewnętrznych przewidziano oddzielnymi obwodami trój fazowymi, wyprowadzonymi z tablicy Ts zaś dla jednostek wewnętrznych przewidziano dwa wspólne obwody jednofazowe zasilające po 2-3 jednostki. Sala widowiskowa będzie do celowo wyposażona również w wentylacje mechaniczną. Wentylatory zabudowane w ścianach zewnętrznych zasilane będą przewodami YDY-żo 3x1,5 mm2 prowadzonymi jak pozostałe instalacje. W modernizowanym pomieszczeniu przewidziano również zabudowanie opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wyposażonych w bateryjne moduły awaryjne zapewniające działanie po zaniknięciu napięcia podstawowego. Doprowadzenia zasilania do poszczególnych opraw oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego projektuje się z istniejących i nowoprojektowanych obwodów oświetlenia podstawowego. Zasilanie opraw w pomieszczeniach zamkniętych należy doprowadzić z przed wyłączników oświetleniowych wyprowadzając kabel o przekroju 3x1,5 mm3 z puszki rozgałęźnej. W skład projektowanego oświetlenia wchodzą oprawy kierunkowe (piktogramy) i oprawy oświetlenia ewakuacyjnego wyposażone we własne źródła zasilania ( czas pracy w trybie awaryjnym - 1 h). Oprawy wskazujące kierunek ewakuacji należy wyposażyć w oznakowanie piktogramowe zgodnie z zatwierdzonym ostatecznym planem ewakuacji. Oprawy wyposażone w piktogramy mocować tak aby były możliwie widoczne z danego pomieszczenia. ( szczegółowy opis w projekcie branżowym, rys. 2017-03.E-02) Uwaga: Niniejsze zamówienie nie obejmuje zakupu i montażu projektowanych urządzenia wentylacji i klimatyzacji. W wycenie należy uwzględnić jedynie wykonanie sieci zasilającej te urządzenia. * pomiary sprawdzające Wyposażenie Izby Pamięci OSP zgodnie z zestawieniem * gablota ekspozycyjna wystawowa - 1 szt. * tablica wystawowa - 4 szt. * gablota sztandarowa - 1 szt. Szczegółowy zakres robót obejmuje opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz poglądowo przedmiar robót. Nadrzędnym dokumentem są projekty. Oferent po zapoznaniu się z dokumentacją oraz placem budowy dokona wyceny wykonania całości zadania. Po złożeniu oferty przyjmuje się, że oferent uzyskał wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Uwagi dodatkowe: 1. Zamówienie obejmuje prace wyszczególnione w opisie zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej. 2. Zamówienie jest częścią kompleksowego remontu budynku opisanego w załączonej dokumentacji projektowej 3. Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonaną wizje lokalną. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym. 4. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 5. Rozliczenie ryczałtowe 6. Przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie Zamawiającemu proponowanego kosztorysu na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji. 7. Użyte SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 8. Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. 9. Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 10. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 9. 11. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 12. Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45262600-7, 45430000-0, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144188.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Montażowy Stanisław Barzycki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kuków 121A
Kod pocztowy: 34-206
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131610.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185478.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.