eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › Zakup remontera drogowego typu "Patcher" wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego Zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-27

Ogłoszenie nr 510059490-N-2019 z dnia 27-03-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku: Zakup remontera drogowego typu "Patcher" wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego Zamawiającego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510162-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku, Krajowy numer identyfikacyjny -0000000000000, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (55) 248-24-41, e-mail zdppaslek@zdppaslek.pl, faks (55) 248-55-15.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.bip.powiat.elblag.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup remontera drogowego typu "Patcher" wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego Zamawiającego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DM.252.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup remontera drogowego typu Patcher wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego Zamawiającego". 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego remontera drogowego wraz z montażem na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego (MAN) Zamawiającego, przeznaczonego do likwidacji ubytków i dużych spękań w nawierzchniach drogowych przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, które odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowane są pod ciśnieniem w miejsca uszkodzeń. 3. Wymagane parametry i wyposażenie remontera: 1) Remonter fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku; 2) Napęd: silnik wysokoprężny 4-cylindrowy o mocy przynajmniej 35 KM chłodzony cieczą, mocowany na poduszkach gumowych, nie przenoszący drgań na konstrukcję, napędzający dmuchawę, pompy hydrauliczne do podawania emulsji i grysu; 3) Zasobnik na kruszywo: dwukomorowy, o łącznej pojemności komór przynajmniej 4m3 do 6m3, Podawanie kruszywa dwoma niezależnymi podajnikami ślimakowymi umożliwiającymi pracę na bazie dwóch frakcji kruszywa; wyposażony w osłonę przeciwdeszczową 4) Zbiornik na emulsję o pojemności w zakresie 800 do 1200 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji; 5) Ogrzewanie emulsji palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji; 6) Paliwo palnika: olej napędowy 7) Pompa do emulsji bitumicznej z napędem hydraulicznym, poza zbiornikiem emulsji ogrzewana cieczą silnika remontera; 8) Głowica z dyszami mieszającymi podająca grys, emulsję i powietrze; 9) Ramię robocze umożliwiające pracę w promieniu nie mniejszym niż 3,5 m, zamontowane w tylnej części pojazdu, przegubowe i uchylne, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną siłownikiem pneumatycznym, z pulpitem sterującym. Wysięgnik na czas przejazdu samochodu składany. 10) System redukcji powietrza z głowicy roboczej umożliwiający redukcję prędkości podawanego grysu, wyłączanie i włączanie pneumatycznie, sterowany z pulpitu przy głowicy roboczej; 11) Pulpit sterujący wszystkimi funkcjami remontera oraz silnika spalinowego wyposażony we wskaźniki i funkcje robocze: - umiejscowiony na stanowisku pracy operatora przy głowicy roboczej ( sterowanie podajnikami grysu, sterowanie pompą emulsji, regulacją wysokości głowicy roboczej, sygnał dźwiękowy dla kierowcy), - umiejscowione na remonterze (wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu i temperatury emulsji, stacyjka i kontrolki silnika spalinowego); 12) Lampa błyskowa ostrzegawcza pomarańczowa zamontowana u góry remontera; 13) Instalacja strzały świetlnej z podestem tylnym i drabinką, do sygnalizacji kierunku omijania remontera przez inne pojazdy, pomarańczowa, zamontowana na remonterze z tyłu pojazdu z możliwością wyświetlania pozycji: strzała w lewo, strzała w prawo, krzyż. 14) Nogi odstawcze umożliwiające demontaż remontera, bez użycia dźwigu; 15) Montaż remontera na skrzyni ładunkowej samochodu ciężarowego MAN18.232 Zamawiającego w miejscu garażowania samochodu (siedziba ZDP ul. Dworcowa 6 w Pasłęku). Remonter powinien być zamontowany na samochodzie w sposób "nie na stałe" tzn. z możliwością łatwego demontażu. 4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia urządzenia montowane fabrycznie; 2) Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę zgodnie z ofertą ( min. 12 miesięcy); 3) Naprawy gwarancyjne bezpłatne w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia; 4) Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 12 godzin; 5) Przeglądy gwarancyjne bezpłatne w okresie gwarancji, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez wykonawcę; 6) Przeszkolenie operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym,. w cenie oferty; 7) Naprawy, przeglądy i przeszkolenie wykonywane w siedzibie ZDP ul. Dworcowa 6 w Pasłęku; 5. Ponadto dostarczony remonter musi posiadać następujące dokumenty: a) Certyfikat CE, b) Gwarancje, c) Instrukcje obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, d) Książka serwisowa w języku polskim. 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2 - Sprzęt drogowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 284552.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Strassmayr Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wysogotowo, ul. Okrężna 14
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299997.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299997.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299997.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.