Ogłoszenie nr 510058530-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych: Sukcesywne dostawy papieru
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 10420591000000,
ul. Al. Niepodległości
77/85,
00-977
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 645 36 90, e-mail
zamowienia.publiczne@polskieradio.pl, faks
+48 22 645 39 57.
Adres strony internetowej (url): prsa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.B5.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa papieru na rzecz Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30197630-1
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2, 30199330-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IBEX-International Ewa Wojdyło Wiesław Kapitan Sp.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1046.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W świetle przepisu art. 70 ustawy, Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zapytania o cenę w przypadku kumulatywnego spełnienia trzech przesłanek:
1) przedmiotem zamówienia są usługi lub dostawy;
2) te usługi lub dostawy są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe;
3) szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości 221 000 euro (jest mniejsza od kwoty tzw. "progu unijnego").
W szeroko rozumianej literaturze prawa zamówień publicznych, zwraca się uwagę, że tryb ten może być stosowany jedynie do najprostszych, typowych zamówień, których wykonanie nie wymaga indywidualnego podejścia, spełnienia specyficznych wymogów, czy też posiadania szczególnych kwalifikacji. Tryb ten jest właściwy dla zamówień, których przedmiotem są dostawy, dobra, usługi popularne, służące zapewnieniu bieżących potrzeb, łatwo osiągalne i oferowane przez liczne podmioty na rynku, a przez to dostępne dla wszystkich kategorii odbiorców. Podkreśla się również,
że przedmiotem takich zamówień są dostawy i usługi o nieskomplikowanym charakterze, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego rodzaju usług, asortymentu, których standard jakościowy został zdefiniowany przez rynek i dzięki temu jest łatwy do zdefiniowania przez przeciętnego klienta.
Dostawy papieru będące przedmiotem niniejszego zamówienia, należą do grupy dostaw spełniających powyższe wymogi, a ich realizacja nie wymaga posiadania specjalnych umiejętności, kwalifikacji czy wiedzy, ani też nie wymaga indywidualnego podejścia.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej
w złotych równowartości 221.000 euro (tj. wartości, od której istnieje obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich), przeprowadzenie postępowania
i udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa papieru w formacie A4 i A3 o różnej gramaturze na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.