eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/NDM/4620-1/2019Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, sanitarnej i teletechnicznej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej 16 w Białymstoku - zadanie nr 34425.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-26

Ogłoszenie nr 510058270-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/NDM/4620-1/2019: Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, sanitarnej i teletechnicznej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej 16 w Białymstoku - zadanie nr 34425.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506931-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/NDM/4620-1/2019: Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, sanitarnej i teletechnicznej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej 16 w Białymstoku - zadanie nr 34425.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/NDM/4620-1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w branży budowlanej, sanitarnej i teletechnicznej w ramach przebudowy budynku nr 16 na cerkiew prawosławną przy ul. Warszawskiej 16 w Białymstoku: 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.: 1) część 1 - Wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia jest: a)Wykonanie kompletnego pokrycia dachu z blachy tytanowo-cynkowej w kolorze patynowanej miedzi, rynny, rury spustowe, wywiewki. Wykonanie wyłazu dachowego. Budynek cerkwi oraz budynek garażowy; b) Wykonanie tynków zewnętrznych (elewacji) - Ściany od zewnątrz cerkwi i budynku garażowego otynkowane tynkiem ciepłochronnym - termicznym i malowane; c)Wykonanie tynków wewnętrznych budynku cerkwi. Ściany i sufity od wewnątrz otynkowane tynkiem renowacyjnym cementowo-wapiennym lub gipsowym II kategorii; d) Wykonanie tynków wewnętrznych budynku garażowego. Ściany i sufity od wewnątrz otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym II kategorii; e) Wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej budynek Cerkwi; f) Wykonanie posadzki cementowej budynek Cerkwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty) - załącznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić tabelę elementów rozliczeniowych - cz.2 i złożyć jako załącznik do oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45320000-6 - Roboty izolacyjne, 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni, 45410000-4 - Tynkowanie 2) część 2 - Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie instalacji wentylacji; b) Wykonanie instalacji klimatyzacji; c) Wykonanie instalacji skroplin; d) Wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń, pomiarów; e) Szkolenie z obsługi instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty) - załącznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić tabelę elementów rozliczeniowych - cz.2 i złożyć jako załącznik do oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45331200-08 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 3) część 3 - Wykonanie instalacji teletechnicznych. Przedmiotem zamówienia jest: a) Instalacja SSP; b) Instalacja nagłośnienia; c) Instalacja SSWiN; d) Instalacja wideodomofonowa; e) Instalacja okablowania strukturalnego; I) Wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń, pomiarów; g) Szkolenie z obsługi instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia oferty) - załącznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy sporządzić tabelę elementów rozliczeniowych - cz.3 i złożyć jako załącznik do oferty. CPV - 45000000-7 Roboty budowlane, 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania. Zamawiający na podstawie aif. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45320000-6, 45432112-2, 45410000-4, 45331200-0, 45312100-8, 45312200-9, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Podstawa prawna art. 93 ust 1 pkt 1ustawy.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W tej części zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie instalacji teletechnicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137728.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TARAS" MARIAN TARASIEWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ZAGUMIENNA, nr 73
Kod pocztowy: 15-866
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95674.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95674.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95674.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.