Ogłoszenie nr 510057662-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Dostawa różnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 663765-N-2018 z dnia 2018-12-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000000,
ul. Plac Matejki
13,
31-157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url): www.asp.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-3942-57/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sprzetu projekcyjnego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 17 części (łącznie zwanego dalej również "sprzętem"), jak następuje: Część nr 1- Dyski SSD - 8 szt. Część nr 2 - Mysz bezprzewodowa - 1 szt. Część nr 3 - Komputer przenośny 14" - 1 szt., Pendrive 32GB - 1 szt. Część nr 4 - Komputer typu AIO 27" -1 szt. Część nr 5 - Komputer stacjonarny - 1 szt. Część nr 6 - Laptop 15,6" - 1 szt. Część nr 7 - Komputer przenośny 14" - 1 szt. Część nr 8 - Komputer stacjonarny -7 szt, Monitor 27" - 6 szt Część nr 9 - Dysk przenośny 250 GB -1 szt. , Dysk przenośny 4 TB -1 szt. Część nr 10- Mysz bezprzewodowa - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 1 szt., Mysz przewodowa - 8 szt. Część nr 11 - Komputer przenośny - 1szt. Część nr 12 -Głośnik bezprzewodowy duży - 1 szt., Głośnik bezprzewodowy mały - 2 szt. Część nr 13 -Karta SDXC - 1 szt., Bateria do aparatu fotograficznego- 1 szt. Część nr 14 - Komputer przenośny - 1 szt. Część nr 15 - Dysk zewnętrzny 5 TB - 1 szt., Etui ochronne do dysku zewnętrznego 2,5" - 1 szt. Część nr 16- Kabel HDMI - 1szt., Kabel VGA -1 szt., Konwerter sygnału - 1 szt. Część nr 17 - Gogle VR - 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (t.j. na poszczególne części o nr od 1 do 17, które zostały zdefiniowane i szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz przedmiotowo- cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30213100-6, 30213300-8, 30231300-0, 48900000-7, 30234500-3, 30237000-9, 38650000-6, 38652100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część nr 1- Dyski SSD - 8 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1300.81
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MK System L. Majewski Z.Kadzik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1220.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 - Mysz bezprzewodowa - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NKK SYSTEM Nowak, Kukułka, Kornijasz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3 - Komputer przenośny 14" - 1 szt., Pendrive 32GB - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MK System L. Majewski Z.Kadzik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3050.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część nr 4 - Komputer typu AIO 27" -1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7800.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cortland Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7718.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część nr 5 - Komputer stacjonarny - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NKK SYSTEM Nowak, Kukułka, Kornijasz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część nr 6 - Laptop 15,6" - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4200.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik- Grzywocz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2767.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr 7 - Komputer przenośny 14" - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4308.13
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5643.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część nr 8 - Komputer stacjonarny -7 szt, Monitor 27" - 6 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20487.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wytwórczo - Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik- Grzywocz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29274.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część nr 9 - Dysk przenośny 250 GB -1 szt. , Dysk przenośny 4 TB -1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu tuż przed otwarciem ofert została podana kwota na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 9 - 1 940, 00 zł brutto W postępowaniu: - na część nr 9 zostały złożone 4 oferty, w tym oferta najwyżej ocenionego wykonawcy SUNTAR Sp. z o.o ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów z ceną brutto 2 004, 90 zł; w części nr 9 cena oferty najwyżej ocenionej - najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do najkorzystniejszej oferty w w/w części, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część nr 10- Mysz bezprzewodowa - 1 szt., Klawiatura bezprzewodowa - 1 szt., Mysz przewodowa - 8 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie.W przedmiotowym postępowaniu tuż przed otwarciem ofert została podana kwota na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 10 - 790,00 zł brutto,W postępowaniu: - na część nr 10 zostało złożonych 5 ofert, w tym oferta najwyżej ocenionego wykonawcy SUNTAR Sp. z o.o ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów z ceną brutto 1 051, 65 zł; w części nr 10 cena oferty najwyżej ocenionej - najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do najkorzystniejszej oferty w w/w części, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część nr 11 - Komputer przenośny - 1szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 tego art. Uzasadnienie faktyczne: W części nr 11 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, wobec czego zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część nr 12 -Głośnik bezprzewodowy duży - 1 szt., Głośnik bezprzewodowy mały - 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu tuż przed otwarciem ofert została podana kwota na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w części nr 12 - 590,00 zł brutto W postępowaniu:- na część nr 12 zostało złożonych 5 ofert, w tym oferta najwyżej ocenionego wykonawcy MK System L. Majewski Z.Kadzik Spółka Jawna os. 2 Pułku Lotniczego 16/9,31-686 Kraków z ceną brutto 683, 88 zł; w części nr 12 cena oferty najwyżej ocenionej - najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do najkorzystniejszej oferty w w/w części, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część nr 13 -Karta SDXC - 1 szt., Bateria do aparatu fotograficznego- 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu tuż przed otwarciem ofert została podana kwota na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych częściach, w tym w w części nr 13 - 550,00 zł brutto, W postępowaniu:na część nr 13 zostało złożonych 5 ofert, w tym oferta najwyżej ocenionego wykonawcy MK System L. Majewski Z.Kadzik Spółka Jawna os. 2 Pułku Lotniczego 16/9,31-686 Kraków z ceną brutto 555,96 zł; w części nr 13 cena oferty najwyżej ocenionej - najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego - Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do najkorzystniejszej oferty w w/w części, w związku z czym zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część nr 14 - Komputer przenośny - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 tego art. Uzasadnienie faktyczne: W części nr 14 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, wobec czego zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część nr 15 - Dysk zewnętrzny 5 TB - 1 szt., Etui ochronne do dysku zewnętrznego 2,5" - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
505.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MK System L. Majewski Z.Kadzik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
537.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część nr 16- Kabel HDMI - 1szt., Kabel VGA -1 szt., Konwerter sygnału - 1 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 tego art. Uzasadnienie faktyczne: W części nr 16 wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, wobec czego zachodzi przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część nr 17 - Gogle VR - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252.03
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3959.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE PRZEWODÓW DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO WRAZ Z NAJMEM 37 SZTUK POMP DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO
- DOSTARCZANIE CEMENTU KOSTNEGO Z DWOMA ANTYBIOTYKAMI ORAZ MEMBRANY WG 2 PAKIETÓW
- Okresowa kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i dymowych), w podziale na 6 części.
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania ( z podziałem na części )
- dostawa maszyny wytrzymałościowej 300kN - DE-dzp.272-182/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.