To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-25
Ogłoszenie nr 510057046-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "PROPULMO - poprawa kompleksowości i jakości leczenia pacjentów ze schorzeniami układu oddechowego ze szczególnym uwzględnieniem opieki nad dorosłymi chorymi z mukowiscydozą w Szpitalu Klinicznym Przemienienia Pańskiego" dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PO IiŚ 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506619-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540020490-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28882800000000,
ul. ul. Długa
42371,
61-848
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 549 121, e-mail
grazyna.kowalska@skpp.edu.pl, faks
618 529 472.
Adres strony internetowej (url): www.skpp.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.skpp.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP/11/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 - 11 pakietów. Przedmiotem zamówienia są niżej wymieniony sprzęt: 1) Fotel do pobierania krwi -2 szt. 2) Kozetka - 3 szt. 3) Pojemniki na środki dezynfekcyjne, pojemniki na mydło - 60 szt. 4) Wózek siedzący dla chorych - 4 szt. 5) Balkoniki - 5 szt 6) Fotel do podawania chemioterapii (dializy) - 4 szt. 7) Wysięgnik ścienny do kroplówek - 15 szt. 8) Przenośna toaleta (krzesło sedes) - 2 szt 9) Taboret z regulacją wysokości - 2 szt. 10) Pojemniki na ręcznik papierowy - dozownik - 30 szt. 11) Myjka automatyczna do podsuwaczy - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 33192140-5, 18938000-3, 33193120-6, 39113000-7, 39113200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1pkt. 1 - do pakietu nie złoZono żadnej oferty, brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konkret Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2430.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16666.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sutura Med Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7306.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4 - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 2488,33 zł brutto |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1555.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Branży Metalowej Katarzyna Kotasińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44884.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6736.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Techniki Medycznej Tech-Med Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7776.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
833.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LPW Romar Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
734.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1pkt. 1 do pakietu nie złożono żadnej oferty, brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1pkt. 1 do pakietu nie złożono żadnej oferty, brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: zakup (dostawa) różnego sprzętu na wyposażenie Oddziału Pulmonologii ul. Szamarzewskiego 82/84 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Unitechnika SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- AN/ZP/18/24 Dostawa urządzeń do źródeł energii z podziałem na 4 części.
- Dostawa modułów pomiarowych dla Centrali Monitorującej Parametry Życiowe IntelliVue
- Asortyment dla oddziału Ortopedii - druga linia urazowa; dzierżawa
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w Inspektoracie ZUS w Koninie
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, implantów oraz jednorazowa dostawa urządzeń medycznych"
- Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu B z wyposażeniem medycznym
- Dostawa stołu anatomicznego
- Wyposażenie dla Centrum Symulacji Medycznych.
więcej: Pojemniki tymczasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.