eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-03-25

Ogłoszenie nr 510057002-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.

Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663910-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500310424-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225720366, 225720373, e-mail aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl, faks 225720363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

znak sprawy: AEZ/S-134/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu stomatologicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Pakiet 1 Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. Pakiet 2 Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. Pakiet 3 Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM. Pakiet 4 Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM. Pakiet 5 Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM. Pakiet 6 Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM. Pakiet 7 Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM. Pakiet 8 Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM. Pakiet 9 Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM. Pakiet 10 Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. Pakiet 11 Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. Pakiet 12 Dostawa mieszadła wraz z wyposażeniem na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych Pakietów jw., z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.12. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru; 2)dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a)Pakiet 1 - Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa b)Pakiety 2 - Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa c)Pakiet 3 - Zakład Stomatologii Dziecięcej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa d)Pakiet 4 - Zakład Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa e)Pakiet 5 - Katedra Stomatologii Zachowawczej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa f)Pakiet 6 - Zakład Stomatologii Zintegrowanej WUM, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa g)Pakiet 7 - Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa h)Pakiet 8 - Zakład Chirurgii Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa i)Pakiet 9 -Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM, ul. Lindleya 4, 02-248 Warszawa j)Pakiet 10 - Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM ,ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA, 02-006 Warszawa k)Pakiet 11 - Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa l)Pakiet 12 Katedra Protetyki Stomatologicznej WUM, ul. Nowogrodzka 59, pawilon XIA 02-006 Warszawa 3)instalacja - rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności jego działania, a także przeprowadzenie testów akceptacyjnych i specjalistycznych o ile dotyczy; 4)przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia; 5)wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 6)przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Aparatury i Urządzeń Technicznych WUM, ul. Żwirki i Wigury 81, 02-091 Warszawa, tel.: 22/57-20-831 i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33126000-9


Dodatkowe kody CPV: 33111500-6, 33100000-1, 33130000-0, 33131400-1, 33131100-8, 33191000-5, 33168000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet 1 Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 1: Dostawa piaskarki profilaktycznej na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM zostaje unieważnione z powodu: Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie 1 przez AT-AKCEPT Sp. z o.o., ul. Torfowa 33, 70-772 Szczecin z ceną brutto: 16.799,40 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 11.880,00 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet 2 Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 2: Dostawa mikrosilnika implantologicznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM zostaje unieważnione z powodu: Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie 2 przez W&H Poland Sp. z o.o., ul. Tukana 3B, 02-843 Warszawa z ceną brutto: 9.828,00zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 8.500,00 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet 3 Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 3: Dostawa jezdnego aparatu RTG na potrzeby Zakładu Stomatologii Dziecięcej WUM zostało unieważnione z powodu: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia Art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet 4 Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Pakiecie 4: Dostawa perioskopu na potrzeby Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia WUM zostało unieważnione z powodu: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia Art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet 5 Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 5: Dostawa mikrosilników endodontycznych na potrzeby Katedry Stomatologii Zachowawczej WUM zostało unieważnione z powodu: Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie 5 przez AT-AKCEPT Sp. z o.o., ul. Torfowa 33, 70-772 Szczecin z ceną brutto: 12.000,01 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.10.500,00 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet 6 Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 6: Dostawa mikrosilnika endodontycznego na potrzeby Zakładu Stomatologii Zintegrowanej WUM zostało unieważnione z powodu: Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie 6 przez W&H Poland Sp. z o.o., ul. Tukana 3B, 02-843 Warszawa z ceną brutto: 4.536,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3.995,00 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet 7 Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 7: Dostawa mobilnego chirurgicznego ssaka dentystycznego na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM zostało unieważnione z powodu: Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu w Pakiecie 6 przez AT-AKCEPT Sp. z o.o., ul. Torfowa 33, 70-772 Szczecin z ceną brutto: 5.400,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.4.500,00 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet 8 Dostawa urządzenia do automatycznej konserwacji końcówek stomatologicznych na potrzeby Zakładu Chirurgii Stomatologicznej WUM.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5328.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W&H Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@wh.com
Adres pocztowy: ul. Tukana 3B,
Kod pocztowy: 02-843
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5754.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5754.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet 9 Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Pakiecie 9: Dostawa optyki artroskopowej z pojemnikiem do sterylizacji na potrzeby Kliniki Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii WUM zostało unieważnione z powodu: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia Art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet 10 Dostawa lampy polimeryzacyjnej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1381.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jakub Zdybel "Proto-Fan"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 66
Kod pocztowy: 03-468
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1699.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1699.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1699.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pakiet 11 Dostawa prasy hydraulicznej na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1788.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dentalstore sp. z o.o. spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tukana 3b
Kod pocztowy: 70-772
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Pakiet 12 Dostawa mieszadła wraz z wyposażeniem na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3577.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dentalstore sp. z o.o. spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tukana 3b
Kod pocztowy: 70-772
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4400.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4400.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4400.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.