eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-25

Ogłoszenie nr 510056675-N-2019 z dnia 25-03-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506245-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540021787-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 10228770000000, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 452 23 00, e-mail przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl, faks 81 452 23 06.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-lublinie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0601-ILZ.260.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych napraw mechanicznych oraz napraw blacharsko-lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część nr I - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 54 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr II - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 64 pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr III - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 18 pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr IV - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych 48 pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr V - Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych 184 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


Dodatkowe kody CPV: 50112110-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93750.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: serwis.lublin@pzm.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Prusa 8
Kod pocztowy: 20-064
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150833.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150833.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200113.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119498.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIREX - Szandecki i Marczuk Sp. J.
Email wykonawcy: mirex.polnocna@bosch-service.pl
Adres pocztowy: ul. Brzeska 111
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200263.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200263.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214183.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32135.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marko Sp. J. St. B. Olędzcy, A. Marczuk
Email wykonawcy: oledzky@gmail.com
Adres pocztowy: Al. 1000-lecia 22CD
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53527.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38327.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53527.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych oraz pogwarancyjnych napraw mechanicznych pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68116.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SERWIS" AUTO-TECHNIK Roman Łagowski
Email wykonawcy: auto.serwis@lbl.pl
Adres pocztowy: ul. Majdan 62
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81897.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81897.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92693.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem napraw blacharsko-lakierniczych pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21707.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: serwis.lublin@pzm.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Prusa 8
Kod pocztowy: 20-064
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.