eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościan › Przebudowa pomieszczen? w budynku mieszkalnym w miejscowos?ci Błotkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-22

Ogłoszenie nr 510056591-N-2019 z dnia 22-03-2019 r.

Naleśnictwo Kościan: Przebudowa pomieszczen? w budynku mieszkalnym w miejscowos?ci Błotkowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518839-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Naleśnictwo Kościan, Krajowy numer identyfikacyjny 41000812200000, ul. Kurza Góra, ul. Gostyńska 89, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65/512-02-33, e-mail koscian@poznan.lasy.gov.pl, faks 65/512-08-90.
Adres strony internetowej (url): www.koscian.poznan.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczen? w budynku mieszkalnym w miejscowos?ci Błotkowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamo?wienia jest przebudowa pomieszczen? w budynku mieszkalnym w miejscowos?ci Błotkowo (nr inw.: 110/15) z przeznaczeniem na kancelarie? L. Wyderowo wraz aneksem kuchennym, poczekalnia? i toaleta? dla kancelarii L. Wyderowo i L. Błotkowo. Zamo?wienie obejmuje w szczego?lnos?ci: 1.1. Wykonanie robo?t ogo?lnobudowlanych w tym: a) wykucie otworo?w w s?cianach b) wykonanie s?cian działowych, c) wykonanie podłogi, d) montaz? stolarki okiennej i drzwiowej, e) roboty instalacyjne, f) roboty wykon?czeniowe, g) uporza?dkowanie terenu budowy, 1.2. Wykonanie instalacji elektrycznych w tym: rozdzielni, zasilania, instalacji wewne?trznych - os?wietlenia i gniazd, instalacji okablowania strukturalnego; 1.3. Wykonanie instalacji sanitarnych w tym: instalacje? wody zimnej i ciepłej wody uz?ytkowej, 2. Zamawiaja?cy wymaga co najmniej 36 miesie?cznego okresu gwarancyji w odniesieniu do wszystkich elemento?w zamo?wienia, liczonego od daty sporza?dzenia protokołu odbioru kon?cowego robo?t, wraz z wliczona? w cene? oferty, biez?a?ca? konserwacja? wynikaja?ca? z warunko?w gwarancji i naprawa? w okresie gwarancyjnym. 3. Przedmiot zamo?wienia został szczego?łowo okres?lony w Projekcie Budowlanym - zała?cznik nr 8 a-c do SIWZ, Kosztorysach ofertowych - zała?cznik nr 9 a-d, STWiOR - zała?cznik nr 10 a-c do SIWZ oraz Projekcie Umowy- zała?cznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? ro?wnowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamo?wienia nazwy, typy i pochodzenie produkto?w nalez?y czytac? w ten sposo?b, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub ro?wnowaz?ne". Przez poje?cie "lub ro?wnowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produkto?w, materiało?w i technologii spełniaja?cych wymagania w zakresie standardo?w jakos?ciowych oraz istotnych parametro?w technicznych i technologicznych załoz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia, w szczego?lnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materiało?w ro?wnowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca ro?wniez? dla wszystkich zmienionych elemento?w ma obowia?zek posiadac? w stosunku do uz?ytych materiało?w i urza?dzen? komplet dokumento?w zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyniko?w badan?, atesto?w, certyfikato?w, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumento?w uzupełniaja?cych), kto?re be?da? podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. 3.3. Wymagania dotycza?ce zatrudnienia oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji przedmiotu zamo?wienia na podstawie art. 29 ust. 3a: 1) Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 2) Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt c) b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty rozbio?rkowe, demontaz?owe i przygotowawcze, * roboty izolacyjne, ociepleniowe * roboty malarskie, * roboty tynkarskie, * prace instalacyjne, * prace wykon?czeniowe. 3) Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowił be?dzie zała?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4) Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a PZP: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 2 a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 3.3. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, zanonimizowanego potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. Kopia umowy/umo?w powinna zostac? zanonimizowana w sposo?b zapewniaja?cy ochrone? danych osobowych pracowniko?w, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczego?lnos?ci bez adreso?w, nr PESEL pracowniko?w. Imie? i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o prace? i wymiar etatu powinny byc? moz?liwe do zidentyfikowania. 5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w pkt 4) be?dzie ro?wnoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie okres?lonym przez Zamawiaja?cego dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 4), Wykonawca kaz?dorazowo zapłaci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 zł, b) w przypadku dwukrotnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do złoz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w pkt 4), Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 6) W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed upływem okresu okres?lonego w pkt 2 b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 3.3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45211350-7, 45321000-3, 45400000-1, 45231000-5, 45330000-9, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139338.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKCES Usługi Ogólnobudowlane Piotr Kasperski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bucz, ul. Botaniczna 3
Kod pocztowy: 64-234
Miejscowość: Przemęt
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157137.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157137.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157137.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 22 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.